close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מנדפים למסעדות – כיצד בוחרים את החברה המתאימה

מערכת שורשט אלול, תשעח20/08/2018

מנדפים למסעדות אשר על פי חוק חייבים להיות מותקנים בכל מטבח, בין אם מדובר במטבח של מסעדה גדולה או קטנה ובין אם מדובר בבית קפה, וכן במטבחים תעשייתיים של מוסדות

תגיות:
מי שעוסק במסעדנות יכול למצוא לא מעט חברות וגורמים עסקיים אחרים שעוסקים בייצור ושיווק מוצרים בתחום ומציעים מגוון רחב מהם לצורך רכישה או השכרה. מדובר במוצרים רלוונטיים לצורך שימוש, בין אם זה על בסיס קבוע ובין אם זה לעיתים יותר רחוקות.

במקרים מסוימים, מדובר על מוצרים וכלים אשר נדרשים לצורך שימוש ישיר במטבח, בין אם זה לבישול ובין אם זה לאפייה או כל דבר שקשור לעבודה במטבח, וכן מדובר על מוצרים ומתקנים אשר חייבים להתקין אותם במטבח על פי חוק, אחרת אי אפשר לקבל רישיון עסק ולהפעיל מסעדה או בית קפה.

דוגמא לכך, הם מנדפים למסעדות אשר על פי חוק חייבים להיות מותקנים בכל מטבח, בין אם מדובר במטבח של מסעדה גדולה או קטנה ובין אם מדובר בבית קפה, וכן במטבחים תעשייתיים של מוסדות.

מנדפים למסעדות מטרתם היא לשמור על מטבח נקי מעשן ואדים וכן למנוע פיזור של ריחות הבישול והטיגון. בצורה כזו גם בריאותם של העובדים במטבח נשמרת וכן גם בריאות של הסועדים במקום. בנוסף, אותם מנדפים למסעדות מאפשרים לשמור על סביבה נקייה ולא מזוהמת.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של חברות אשר מציעות מנדפים למסעדות מסוגים שונים. השאלה היא, כיצד בוחרים את החברה הנכונה לעבוד איתה. בין אם זה לרכוש מתקן כזה ובין אם לשכור, בין אם זה לבצע התקנה במטבח ובין אם זה לצורך תיקונים והחלפת רכיבים.

לפני שאנחנו נסביר מספר נקודות על תהליך הבחירה, צריך לומר, כל אחת מהנקודות שציינו כאן היא רלוונטית וחשובה. כלומר, אנחנו לא יכולים מנדפים רק על בסיס איכותם, אנחנו צריכים לבחון את כל אמצעי השירות שאנחנו מקבלים מהחברה, ועלינו לחשוב על כל פרט ופרט, אחרת אנחנו למצוא את עצמנו בעתיד בפני מצב, שהמנדף איננו עובד ואין לנו דרך כיצד לטפל בו. הגישה שלנו צריכה להיות, שאנחנו לא מתכוונים להחליף את המנדפים, לפחות במשך מספר שנים טובות.

פרמטרים לבחירת ספק למנדפים מסעדות
הפרמטר הראשון צריך להיות מקצועיות ואמינות בתחום. מי שמכיר את עולם המסעדנות כבר יודע למי לפנות, מי שלא, מומלץ שיתייעץ עם גורמים מקצועיים שיספקו לו את המידע הנדרש. עם מי משתלם לו לעבוד ואצל מי משתלם לו לרכוש מנדפים למטבח.
הפרמטר השני צריך להיות הקטלוג שהחברה מציעה בפנינו, אילו סוגים של מנדפים, באילו גדלים הם, כיצד הם עובדים, באילו עוצמות ועוד. חשוב מאוד שגם נבחן מי מבצע עבורנו את ההתקנה ומתי. מומלץ לבדוק האם בחברה יש יועצים שיוכלו לעזור לנו בתהליך הבחירה.

הפרמטר השלישי מתייחס לכל התהליך שאחרי הרכישה, בין אם זה תחזוקה, החלפת רכיבים, אחריות, זמינות שירות תיקונים ועוד. כל פרט שיאפשר לנו להיות רגועים שיש מי שיטפל במוצר במידה והוא יתקלקל.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה