close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הוזלת ההוצאות החודשיות על ידי השוואת והוזלת חבילות תקשורת

מערכת שורשכז חשוון, תשעט05/11/2018

התחרות השוררת כיום בשוק התקשורת סייעה לרבים לחסוך לא מעט כסף בשנים האחרונות בהוצאות על שירותי תקשורת. לאחרונה, מולידה התחרות בשוק את הדור הבא של צריכת שירותים אלו– חבילות תקשורת

תגיות:
צילום: pixabay
לפני מספר שנים התחוללה בישראל מהפכה של ממש בעולם התקשורת, עם הוזלתם המשמעותית של שירותי הסלולר והעברתם של מספר חוקים בתחום, דוגמת החוק האוסר על חברות התקשורת לכרוך את לקוחותיהם בחוזים ארוכי טווח, כמו שנהוג היה בעבר. בעקבות מהפכה זו ירדו מחיריהם של שירותי הסלולר בישראל באופן דראסטי, וכיום אנו מוציאים כמה עשרות שקלים בחודש בלבד על גישה לרשת הסלולארית.

אך שוק הסלולר מהווה חלק אחד בלבד מענף התקשורת, וכיום מדובר בתחום המכיל כמה שירותים בסיסיים אותם כולנו צורכים, כמעט ללא יוצא מן הכלל. שירותים כמו אינטרנט וטלוויזיה הם כיום בסיסיים ונמצאים כמעט בכל בית בישראל. המהפכה הנוכחית בעולם התקשורת בארץ מכוונת אל עבר הוזלתם של כלל השירותים הבסיסיים הללו, ולא רק אלו שכבר הוזלו בעבר. חבילות התקשורת הן דרכן של חברות התקשורת הגדולות בארץ להוביל מהפכה זו. על מנת להבין במה מדובר ועד כמה חבילות אלו עשויות להוזיל עבורנו את ההוצאה החודשית על שירותי תקשורת שונים, נבחן את הדוגמה של אתר "זורו", העוסק בהשוואה והוזלה של חבילות תקשורת.

להיות מודעים למה שקיים בשוק ולהשוות באופן מפורט בין חבילות התקשורת השונות
תחום הפעילות והמיקוד של אתר "זורו" הוא כאמור השוואה מפורטת בין חבילות תקשורת שונות. למעשה, זורו עוסק בהוזלה בהוצאות החודשיות על שירותי תקשורת, כפי שנראה מיד.

לפני כן, חשוב להבהיר – מהן בדיוק "חבילות תקשורת" – המושג "חבילת תקשורת" עשוי להתייחס למספר מוצרים שונים. כמובן שחבילות התקשורת הרגילות והמוכרות, דוגמת חבילת סלולר (מנוי הכולל שירותי סלולר כמו שיחות, הודעות, גלישה סלולרית וכו'), חבילת טלוויזיה (ערוצים שונים, VOD וכו'), חבילת אינטרנט וכו'.

אך הסוג המסקרן יותר של חבילות תקשורת אשר הולך והופך נפוץ ופופולארי יותר ויותר בישראל הוא זה של חבילות הכוללות את מרבית שירותי התקשורת "בבת אחת". כלומר – חבילה הכוללת, למשל, שירותי אינטרנט, סלולר, טלוויזיה וקו טלפון ביתי, הכל מאותה חברה ותחת אותו שם, כך שבעצם אנחנו יכולים להתנהל מול חברת התקשורת כאילו רכשנו מוצר אחד ויחיד, אך לקבל את כל השירותים שהוזכרו. כאמור, חברות תקשורת מובילות רבות הבינו כי חבילות אלו מועדפות על חלק גדול מהלקוחות, ובהתאם מציעות חבילות תקשורת מסוג זה או אחר כיום.

נחזור לאתר "זורו" – למעשה, בא אתר זה לענות על שני צרכים מהותיים המשותפים למרבית צרכני התקשורת בישראל (כלומר – כולנו...) – לדעת מה קיים בשוק, ולהשוות בין האפשרויות השונות. בשוק תקשורת גדול ומפותח כל כך, לא פשוט כלל להיות מעודכנים בנוגע לכל סוגי החבילות והמבצעים המוצעים על ידי חברות התקשורת השונות, ומשתנים חדשות לבקרים. באתר מסוג זה תוכלו להתעדכן ולדעת בדיוק מה עומד כיום על הפרק, מה מוצע, על ידי איזו חברה, באילו תנאים ומחירים וכו'.

אך גם לאחר שנחשפים לכלל המבצעים והאפשרויות הקיימים כיום בתחום בארץ, עדיין קיים צורך מהותי להשוות בין החבילות השונות, והכוונה אינה רק להשוואת מחירים – מה בדיוק כוללת כל חבילה לעומת חבילות אחרות, מהם ההבדלים בתנאים המוצעים בחבילות שונות וכו'.

אתר המאפשר לנו להכיר את כל האופציות העומדות לפנינו ואז להשוות ביניהן ביעילות ולמצוא את החבילה הטובה והמתאימה ביותר עבור צרכינו, למעשה מאפשר לנו להוזיל את ההוצאות החודשיות, אשר במשקי בית ועסקים רבים בישראל מגיעות לסכומים חודשיים גבוהים יחסית.

השוואת חבילות טריפל וקוואטרו
השוואה חשובה נוספת אותה תוכלו למצוא באתר "זורו" היא בין חבילות טריפל וקוואטרו שונות המוצעות כיום בעיקר על ידי חברות התקשורת הגדולות דוגמת סלקום ופרטנר. חבילות אלו כוללות כאמור כמה שירותי תקשורת מרכזיים תחת קורת גג אחת. חבילות הטריפל כוללות לרוב שירותי אינטרנט, טלוויזיה וקו טלפון ביתי, בעוד בחבילות הקוואטרו מתווסף לרוב גם שירות של קווי סלולר. בכל מקרה, גם ובעיקר בחבילות מסוג זה קיים מקום להשוואה יסודית ומפורטת בין החברות השונות – השוואת מחירים, השוואת תנאים, השוואת סוג השירותים שכוללת כל חבילה וכו'.

כאמור, יותר ויותר אנשים בישראל עוברים לחבילות תקשורת מסוג זה או אחר. לכן, קיים מקום מהותי להשוואה בין האפשרויות השונות העומדות על הפרק. השוואה זו עשויה להיתרגם בקלות להוזלה משמעותית בהוצאות החודשיות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה