close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בחירת חברת אבטחה לאירוע

מערכת שורשכו כסליו, תשעט04/12/2018

כדאי מאוד שתקבלו ייעוץ אבטחה מלא לפני חגיגת האירוע וכך תדעו מה בדיוק אתם צריכים לבקש מחברת האבטחה

תגיות:
אם אתם צריכים לבחור בשירותיה של חברה מסוימת אתם חייבים לבצע סקירה מעמיקה של האפשרויות ורק לאחר מכן לבחור. כאשר מדובר על חברת אבטחה בישראל, מקום שגם ככה איש לעולם לא יודע מה יכול לקרות בו, הבחירה הופכת להיות חשובה הרבה יותר. כיצד אפשר לבחור נכון?

ביצוע סקר שוק נרחב
כדי לבחור בחברת אבטחה מתאימה אתם חייבים תחילה להבין אלו חברות אבטחה פועלות בשוק. אמנם יש לא מעט חברות אבטחה אך אחרי סינון גיאוגרפי ואחרי סינון לפי מראית עין בלבד, אפשר לומר גם רושם ראשוני, אתם יכולים לדעת פחות או יותר מה מוצע לכם. יהיו לכם לפחות 5-6 אפשרויות טובות וזה הזמן כבר לקחת עט ודף ופשוט לכתוב את כולן, כולל כמובן טלפונים. לאחר מכן אתם צריכים להתקשר לכל אחת מהחברות, אלו שעברו את הסינון הראשוני, ולשאול אותן כל מיני שאלות. מה בדיוק צריך לשאול אותן וכיצד נכריע את הבחירה?

באיזה סוג אירוע מדובר?
השאלה הראשונה של חברת האבטחה תהיה באיזה אירוע מדובר. אם אתם מחפשים חברת אבטחה לאבטחת אירוע ספורט זה לא יהיה אותו הדבר כדי לאבטח אירוע חברה בשטח או חתונה ביתית. בסופו של דבר לכל אחד מהמתארים יש צורך בכלים אחרים ובכמות מאבטחים שונה, כאשר גם הידע והניסיון של חברת האבטחה משפיע מאוד על ההתנהלות שלה באירוע. לכם חשוב מאוד לבחור חברות שמציעות שירותי אבטחה לסוג האירוע שאתם עורכים וכך תוכלו להימנע מתקלות שיכולות להיות קריטיות, או מעבודה מפוזרת שלא באמת תשרה עליכם ביטחון.

מה סדר גודל האירוע?
כאשר מדובר על אירוע גדול מאוד יש צורך בחברת אבטחה הרבה יותר גדולה ורצינית. אם מדובר באירוע קטן יותר שיש בו רק 20-30 משתתפים אתם יכולים לבחור בחברת אבטחה קטנה יותר. בגלל נחיצות האבטחה תוכלו למצוא חברת אבטחה בישראל בלי כל בעיה של כמות מאבטחים, כאשר יש חברות ענק שיכולות לאבטח גם אירועים של אלפי אנשים לבדן. במקרים מסוימים יש צורך לעבוד עם מספר חברות אבטחה אך ברוב האירועים הפרטיים והעסקיים מספיקה חברת אבטחה גדולה אחת.

מה הניסיון של החברה?
ככל שחברת האבטחה מנוסה יותר כך היא תציע לכם שירות טוב יותר. אין ספק שיש גם חברות אבטחה מעולות שלא פועלות בשוק האבטחה כבר שנים רבות, אך יש יותר סיכוי שהן יבצעו טעויות מאשר חברות מנוסות יותר. כל חברת אבטחה עושה טעויות ולא תמיד הלקוח משלם על המחדל, אך אם החברה רצינית היא תלמד מהטעות. אם היא מציגה כבר שנות ניסיון רבות זה אומר שהיא נותנת שירות טוב והיא כבר ביצעה את הטעויות של ההתחלה. לכם אתם יכולים להיות הרבה יותר רגועים כשאתם בוחרים בה, כאשר צריך לזכור שהניסיון שלה צריך להיות בסוג האירועים כמו שאתם חוגגים.

אלו שירותים החברה מציעה?
יש חברות אבטחה שלא יוכלו לספק לכם חלק מהשירותים שתרצו לקבל באירוע שלכם. למשל, יש חברות שאולי יכולות להציע לכם כמות מאבטחים מספקת לפי הדרישה שלכם אך היא לא יכולה לספק לכם מגנומטרים כמו שאתם רוצים. יכול להיות שחברת אבטחה אחרת לא תעמוד ברף הטכנולוגי שאתם רוצים לקבל, כמו למשל מצלמות נסתרות או אמצעי הגנה אחרים. לא ניכנס לפרטים הקטנים בשירותים הללו אך כדאי מאוד שתקבלו ייעוץ אבטחה מלא לפני חגיגת האירוע וכך תדעו מה בדיוק אתם צריכים לבקש מחברת האבטחה לראות האם היא עומדת בפרמטרים הללו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה