close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה שחשוב לדעת לפני בחירת מערכת כיבוי אש לעסק

מערכת שורשג אדר ב, תשעט10/03/2019

נושא הבטיחות מפני אש תמיד צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלנו, אך כאשר מדובר בבטיחות בעסק יש עוד כמה שיקולים שיש לקחת בחשבון, במיוחד כאשר בוחרים מערכת כיבוי אש

תגיות:
בעת בחירת מערכת כיבוי וגילוי אש לעסק הדבר החשוב ביותר הוא להגדיר ולהבין את המטרות אותן רוצים להשיג, החל בצמצום הנזקים מבנה, דרך מניעת השבתה של העסק בשל נזקי אש ועד מזעור הסכנה ללקוחות, לעובדים ולחיי אדם באופן כללי.

קוו לטוב אך התכוננו לגרוע ביותר
כדי לבחור מערכת כיבוי אש לעסק עליכם לא פעם לחשוב על הגרוע מכל על מנת להיערך בהתאם. ברוב המקרים בעלי עסקים חושבים על מיגון העסק רק לאחר שקורה אסון וכתוצאה מכך הם לא באמת מוכנים. למרות שזה קשה ואף אחד לא רוצה לחשוב על התרחישים הגרועים ביותר, חשוב לעשות זאת מבעוד מועד. כאשר
אתם חושבים על הסכנות והסיכונים שקיימים כתוצאה משריפה או דליקה בעסק, מהקל לכבד, תוכלו לבחור במערכת כיבוי אש שעונה במדויק על הצרכים שלכם ולמנוע את כל התרחישים האפשריים.

הבינו את המגבלות של המבנה
חשוב מאוד להיות מודעים למבנה שלכם, על מגבלותיו השונות, לפני שבוחרים מערכת כיבוי אש. מודעות למגבלות פיזיות תעזור לכם לזהות את הסיכונים הפוטנציאליים הקיימים במבנה ולדעת מפני מה עליכם להתגונן. היכרות עם כל התנאים הסביבתיים, מיקום הציוד, קיומם של שירותי חירום זמינים בקרבת מקום, זרימת האוויר במבנה והטמפרטורה הקבועה בו, תעזור להחליט. כל אלו ועוד הם מאפיינים חשובים שיש לתת עליהם את הדעת כי הם יכולים להשפיע על רמת הביצועים של המערכת שתבחרו. לכן בעת בחירת מערכות כיבוי אש תכנון הוא קריטי ועליכם להיות מאוד שקולים ומחושבים.

היכרות עם הטכנולוגיות של מערכות כיבוי אש
ברגע שאפיינתם את הצרכים העסקיים שלכם תוכלו להתחיל להיערך לבחירת מערכת כיבוי אש שתספק להם מענה. ישנן טכנולוגיות שונות ומגוונות בתחום ומערכות פשוטות יותר לעומת מערכות מתקדמות. הצרכים שלכם יאפשרו לכם ליישר קו עם המערכות הקיימות ולדעת מהם בדיוק הביצועים הנדרשים לרמת ההגנה לה אתם זקוקים. מערכות כיבוי אש משמשות למניעת אסון ונזקים והן מספקות שקט נפשי ומעין ביטוח לעסק. כך אתם יכולים לדעת שנקטתם את כל הצעדים הנדרשים כדי להיות כמה שיותר בטוחים ומוגנים.
כדי לבחור מערכת כיבוי אש מומלץ לפנות לחברה מקצועית בתחום שיכולה לחסוך לכם זמן וכסף ולהציע את ההגנה הטובה ביותר עבור העסק שלכם. חברת סופר ספרינקלר בעלת ניסיון עשיר וידע טכני רב בתכנון מערכות כיבוי וגילוי אש.

נכתב בשיתוף עם סופר ספרינקלר
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה