close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דירה למכירה בפרדס חנה- מדוע משתלם יותר לעבוד עם מתווך וכיצד בוחרים את האיש הנכון

מערכת שורשיא אדר ב, תשעט18/03/2019

כשאנחנו עובדים עם מתווך מקצועי, אנחנו נהנים משני דברים עיקריים. ראשית, אנחנו נהנים מאפשרויות פרסום שאנחנו לא בהכרח יכולים ליהנות מהם אם אנחנו בוחרים למכור את הנכס בעצמנו

תגיות:
כל מי שיש לו דירה אותה הוא רוצה להוציא למכירה, יודע שיש לו מספר אפשרויות כיצד לעשות זאת. הוא יכול לפרסם שלט על גבי הדירה ולקוות שזה יספיק, הוא יכול לפרסם מודעת מכירה באתר באינטרנט וכן בקבוצות שונות בפייסבוק, וכן הוא יכול לעשות זאת בצורה מקצועית ובאופן שיקל עליו משמעותית את התהליך, באמצעות מתווך חיצוני שיבצע עבורו את כל תהליך המכירה ויציע אותה ללקוחות שפונים אליו.

אך למשל, אם יש לכם דירה למכירה בפרדס חנה יהיה יותר נכון מצידכם לעבוד עם מתווך מאשר לבצע את התהליך בעצמכם,
קרי לפרסם את הנכס בכוחות עצמכם ולבצע את כל התהליך לבד. למרות שלכאורה זה אמור להיות הרבה יותר זול, עדיין זה הרבה פחות משתלם ובטווח זמן מסוים, זה יכול גם לגבות מכם עלויות גבוהות יותר לאין שיעור מאלה שיגבה המתווך על עבודתו.

צריך להדגיש יש מצבים שונים בהם אנחנו רוצים להציע דירה למכירה בפרדס חנה, לא כל המצבים אותו דבר. יש הבדל בין מי שיש לו דירה להשקעה, קרי דירה שנייה או שלישית, אותה הוא רוצה למכור, לבין מי שיש לו דירה שהוא חייב למכור מיד בשביל לשלם על דירה חדשה שהוא רכש. כנ"ל, יש הבדל בין מי שקיבל דירה בירושה והוא רוצה למכור אותה לבין מי שמתגורר בדירה ישנה והוא זקוק דחוף לכסף נזיל אז הוא מציע אותה למכירה.

מדוע משתלם לעבוד עם מתווך
כשאנחנו עובדים עם מתווך מקצועי, אנחנו נהנים משני דברים עיקריים. ראשית, אנחנו נהנים מאפשרויות פרסום שאנחנו לא בהכרח יכולים ליהנות מהם אם אנחנו בוחרים למכור את הנכס בעצמנו. הן בגלל שלא את כל הדרכים אנחנו מכירים, אנחנו לא חשופים לכולם ואין לנו את המשאבים הנדרשים לכך.

שנית, אנחנו נהנים מאפשרות להגיע לקהל שאנחנו לא בהכרח נוכל להגיע אליהם בעצמנו. אנשים שמעדיפים לפנות אל מתווכים ויועצי נדל"ן, על כן יהיה לנו קשה מאוד לפנות אליהם בעצמנו.

מתווך מקצועי יספק לנו את כל המעטפת שאנחנו צריכים בשביל למכור את הנכס שברשותנו, בסופו של דבר זה גם האינטרס שלו. הוא ידע לברור היטב את הפניות והוא ידע לשווק ולהציע את הנכס בצורה אופטימאלית.

כיצד בוחרים את המתווך הנכון
חשוב לפנות אל מתווך על פי המקצועיות, הניסיון והרזומה שלו. זה לא נכון לבחור מתווך על פי גודל המשרד או הסוכנות שעומדת מאחוריו. לא פעם מתווכים קטנים יכולים להועיל לנו הרבה יותר מאשר מתווכים גדולים.

אנחנו צריכים לבדוק מה הם תנאי העסקה, מה הם מציעים לנו ואילו כלים הם מעמידים לרשותנו בשביל שנוכל למכור את הנכס שלנו מהר ובסכום אידיאלי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה