close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור חברת הסעות לאירועים שונים?

מערכת שורשיג אדר ב, תשעט20/03/2019

הדרך לאירוע חשובה לא פחות מהאירוע עצמו, וככל שנושא ההסעות יהיה יותר מאורגן, כך האירוע יהפוך ליותר מוצלח...

תגיות:
לכן בחירת חברה מקצועית לשירותי הסעות היא אחת המשימות החשובות במהלך ארגון האירוע ואין להקל בכך ראש. בעזרת הטיפים הבאים תוכלו להפוך את המשימה לכמה שיותר פשוטה ונטולת דאגות.

תנאי ראשון: ניסיון
חברת הסעות טובה תספק לכם הרבה מעבר לאוטובוס נטו. היא תציע חוויה שלמה ותעזור לכם לארגן את המסע שלכם אל עבר היעד בצורה טובה ויעילה. לכן חפשו חברה ולה ניסיון רב בתחום. חברה מנוסה תעמיד לרשותכם נהגים מנוסים ומקצועיים, היא תחשב מסלול בצורה מיטבית ותספק לכם שירות איכותי ומותאם אישית.

עמידה בלוחות
זמנים

במהלך ניהול אירוע קיימת חשיבות רבה לעמידה בלוחות זמנים. לכן חשוב לבחור חברת הסעות מקצועית שרואה את לוחות הזמנים כערך עליון. כל עיכוב מצדה יכול לפגוע בתוכניות ולהשפיע על הצלחת האירוע ולכן עמידה קפדנית בלוחות זמנים היא תנאי חשוב והכרחי. המשמעות: שהנהגים יגיעו בזמן אל נקודת האיסוף ויהיו זמינים עבור המשתתפים לכל אורך האירוע, שהתקשורת עם החברה תהיה זמינה ושקופה למקרה שישנם עיכובים ועוד.

סוג האירוע
סוג האירוע גם משפיע על חברת ההסעות שתבחרו. לחברת צריכים להיות סוגים שונים של רכבים המיועדים להסעות כך שתוכל לספק מענה לסוגים שונים של אירועים. כך למשל ישנו הבדל בין אירוע של אנשי עסקים המחפשים שירותי הסעות יוקרתיים, לבין קבוצת מטיילים המחפשת לצאת לטיול. כמו כן גם גודל הקבוצה מהווה שיקול מרכזי, קבוצות גדולות יזדקקו לרכב גדול כמו אוטובוס, בעוד שקבוצות קטנות יותר יסתפקו ברכבים קטנים.

גמישות והתאמה לצרכים שלכם
על החברה להיות מקצועית ומסודרת אך בד בבד עליה להיות מסוגלת לגלות גמישות. כך במקרה שצריך לספק פתרונות יצירתיים תוכל לעשות זאת בקלות ובהתאמה לצרכים שלכם. הרבה פעמים נתקלים בבלת"מים כמו למשל מצטרפים שלא נכללו בספירה הראשונית, תקלה ברכב ההסעות, תוספות של הרגע האחרון למסלול ועוד. חברה גדולה צריכה להיות גמישה מספיק על מנת להשתנות במהירות יחד אתכם, במידת הצורך.

נוחות מקסימלית, זה חשוב
ההסעה לאירוע מאוד מהנה במיוחד כאשר כולם נוסעים יחד ברכב אחד. מדובר בדרך המושלמת ליצור זיכרונות משותפים. לכן חשוב מאוד שרכבי ההסעות יהיו נוחים וכמה שיותר מתוחזקים. מושבים חדישים ונקיים, מיזוג או חימום שעובדים, רכב חדיש, אביזרי בטיחות וכל האביזרים והמאפיינים שיהפכו את הנסיעה לכמה שיותר נוחה ובטוחה עבורכם. שלא לדבר על כישורי הנהיגה ומידת האדיבות של הנהגים.

מחיר לעומת טיב השירותים
פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברת הסעות הוא המחיר. עליכם לבחון את העלות אל מול התועלת, לבקש רשימה של כל השירותים שתקבלו במסגרת המחיר ולוודא ששירותי החברה עומדים בקנה אחד עם הציפיות שלכם והצרכים הנדרשים.
בחברת טיולי הנשיא נוסעים בדרך שלכם. החברה נחשבת למובילה בתחומה ומקנה ללקוחותיה חוויה מוצלחת בכל היבטי השירות החל במראה האוטובוסים, דרך היחס האישי ועד חתירה לחדשנות ומתן שירותים מיטביים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה