close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מכונות אריזה לפיצוחים– דברים שכדאי לדעת

מערכת שורשיז אייר, תשעט22/05/2019

כאשר בוחרים מכונות אריזה לפיצוחים יש לוודא שהמכונה מתאימה לצרכים. מההיבט של חומרים, הספק, עלויות, הדפסה לצורכי מיתוג ושיווק, שקילה, ושמירה על טריות

תגיות:
עולם אריזות המזון נחשב מתקדם וחדשני, זהו תחום מעניין ועתיר טכנולוגיות חדשניות, ולרוב איננו מודעים לתהליכים שמוצרי המזון העטופים עוברים מהיצרן או החקלאי ועד למדפים ברשתות השיווק ולעגלת הקניות שלנו. כאשר יצרן או משווק צריכים לבחור מכונות אריזה לפיצוחים עליהם לוודא כי המכונה מתאימה לצרכים שלהם מבחינת חומרים, הספק, עלות האריזה, אפשרויות הדפסה על האריזה לצורכי מיתוג ושיווק, פתרונות שקילה, ומבחינת שמירה על טריות ואיכות מוצרי המזון.

כיום, בכל סופר ומכולת שכונתית, ובכל קיוסק ופיצוציה ניתן למצוא שלל אריזות של פיצוחים כמו גרעינים שחורים ולבנים,
פירות יבשים, בוטנים, אגוזים, קשיו וכדומה. כדי לארוז את הפיצוחים ללא מגע יד אדם וכדי לשווק את הפיצוחים באריזה איכותית ועמידה הבולטת על המדף, יש לבחור מכונות ייעודיות לאריזה, לכן חשוב לפנות לחברה מובילה ומוכרת בתחום פתרונות האריזה של מוצרי מזון.

מהם היתרונות של מכונה לאריזת פיצוחים?
למכונות האריזה של מוצרי מזון כמו פיצוחים יש יתרונות רבים, ובראשם שמירה על טריות ואיכות המזון. חשוב לזכור כי הפיצוחים עוברים דרך ארוכה מהשדות של החקלאים ועד לצלוחית ההגשה המונחת על השולחן בביתנו. כדי לשמור על טריות ואיכות הפיצוחים יש לארוז אותם היטב באמצעות מכונה מתקדמת וחומרי אריזה מתאימים ובטיחותיים.

היתרונות העיקריים של מכונות אריזה לפיצוחים הם:
• מהירות עבודה – מכונת אריזה מסוגלת לעבוד במהירות וברצף.
• חיסכון בכוח אדם – מכונת האריזה מייעלת את העבודה במפעל או בעסק האורז פיצוחים, במקום להעסיק כוח אדם אנושי, מכונה אחת מחליפה עובדים רבים.
• שמירה על טריות – אריזה איכותית מבטיחה שהפיצוחים יגיעו לבית הלקוח טריים ואיכותיים.
• עלות אריזה – המכונה התעשייתית אורזת במהירות ועלות האריזה שולית במחיר הסופי של המוצר.
• מיתוג – דגמים איכותיים של מכונות אריזה לפיצוחים כוללים פתרונות איכותיים להדפסה על האריזה לצורך מיתוג ולנראות גבוהה על המדפים בחנויות.
• מגוון פעולות במכשיר אחד – מכונת אריזה מתקדמת מסוגלת לבצע מספר פעולות כגון שקילה, עיטוף, יצירת ואקום, הדפסה, הדבקת תוויות ועוד.

איזה מכונה לרכוש?
בחירת מכונות לאריזת פיצוחים אינה דבר של מה בכך, יש מגוון שיטות אריזה ומבחר עצום של מכונות בגדלים ובהספקים שונים. לכן, מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחה בפתרונות אריזה, צוות החברה יאפיין את הצרכים של הלקוח ויסייע לו לקבל החלטה נכונה ולבחור במכונה המתאימה ביותר עבורו.

כדאי לדעת כי ניתן לרכוש מכונות עטיפה מיוחדות המתאימות לאריזת כל סוגי הפיצוחים, יש מגוון דגמים ומידות של מכונות אריזה, ובהתאם לסוג המכונה בוחרים את חומרי האריזה, בהתאמה למוצרי המזון ולתקנים המחייבים בתחום. לפני רכישת המכונה חשוב לברר מהן עלויות התפעול והתחזוקה, מהו הספק העבודה, האם המכונה מסוגלת גם לשקול את האריזה עם הפיצוחים ואיזה פונקציות נוספות המכונה מציעה ללקוח. כמו כן, יש מכונות המתאימות לעסקים קטנים ומכונות תעשייתיות המיועדות בדרך כלל למפעלי מזון וליבואני פיצוחים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה