close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך בוחרים מתנות לפסח לעובדים? 4 טיפים שיכינו אתכם לחג!

מערכת שורשיג אב, תשעט14/08/2019

ביננו, אין כמו לקבל מתנה לחג. על אחת כמה וכמה, אין כמו לקבל מתנה שהושקעה בה מחשבה אמתית. ושיהיה לכם ולעובדים שלכם חג שמח!

תגיות:
פסח הולך ומתקרב בצעדי ענק, ובמסדרונות כבר מתחילים לשמוע לחשושים ותהיות לגבי המתנה שהחברה תעניק לעובדים השנה. אם הגעתם אלינו, כנראה שגם אתם תוהים לגבי מתנות
לפסח לעובדים שלכם! ובכן, הגעתם למקום הנכון. אתם ודאי יודעים שכבר מזמן לא מספיק רק לעטוף בקבוק יין או קופסא ממותגת בשוקולדים ונייר צלופן, ולצרף כרטיס ברכה.

כיום, מצופה מחברות להשקיע ולהפתיע את העובדים בכל שנה מחדש. הארגונים והחברות כולם – גדולים וקטנים, כולם מודעים לחשיבות של עובד מרוצה. והרי, עובד מרוצה הוא עובד שלחברה אכפת ממנו. אחת הדרכים לעשות זאת היא להשקיע את מלוא המחשבה במתנות לפסח שהחברה מעניקה לעובדים, ואולי גם באירוע חגיגי במהלך יום העבודה. יש חברות שעוצרות ימי עבודה קצת לפני החג, כדי להרים כוסית עם כל העובדים ולחלק את מתנות.

4 טיפים לבחירת מתנות לפסח לעובדים
• מתנה עם מטרה – פסח ידוע כאחד החגים החשובים ביותר עבורנו. מפאת היותו כזה, נהוג בחברות וארגונים להעניק מתנות לפסח לעובדים באווירת החג, ובשאיפה למתנות יעילות שישמשו את העובדים לאורך זמן. ניתן להכין מארז שי מלא בכל טוב שהעובד יוכל לקחת הביתה ולפנק את המשפחה בליל הסדר; בקבוק יין, מטעמים כשרים לפסח, ואולי אפילו להוסיף עט ממותג יוקרתי שיוכל לשמש אותו בשגרת היום יום במשרד.
• תתארגנו כמה שיותר זמן מראש – אם נפלה בידיכם הזכות לבחור איזו מתנה לפסח יקבלו העובדים השנה, אל תחכו לרגע האחרון. בדקו מספר ספקים ועברו על הקטלוגים שלהם כדי לקבל השראה לגבי הכיוון שעשה עליכם את הרושם הטוב ביותר, והיצמדו אליו.
• אל תשכחו גם את ילדי העובדים – נצא מנק' הנחה שאתם כנראה יודעים למי מעובדי החברה יש ילדים קטנים בבית. מדוע לא לשמח גם אותם? הכינו רשימה של כל העובדים הללו וצרפו למתנת הפסח שלהם צ'ופר נוסף עבור הילדים. דוגמא נהדרת למתנה לילדים שתתאים לפסח היא הגדה מאוירת מיוחדת לילדים. העובדים יעריכו אתכם על המחשבה וההשקעה, והילדים יתעניינו בליל הסדר הרבה יותר!
• תשאלו אותם – הדרך הטובה ביותר לוודא שאתם אכן מעניקים לעובדים את המתנה שתשמח אותם ביותר, היא פשוט לשאול אותם. בצעו סקר בין העובדים ובדקו אילו מתנות לפסח היו משמחות אותם.

עם מתנה מושקעת אין ספק שהחג יהיה שמח
אנו מזמינים אתכם להתייעץ עמנו בנוגע לרכישת מתנות לפסח לעובדים בחברה, ולבחור מתוך קטלוג עצום של רעיונות ומתנות נפלאים. יחד נבין את הצרכים שלכם, את אופי העובדים המועסקים אצלכם בחברה ומהן המתנות המתאימות ביותר שתוכלו לתת להם לקראת החג.

ביננו, אין כמו לקבל מתנה לחג. על אחת כמה וכמה, אין כמו לקבל מתנה שהושקעה בה מחשבה אמתית. ושיהיה לכם ולעובדים שלכם חג שמח!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה