close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אפשרויות לפרסום דיגיטלי יעיל ב-2020

מערכת שורשכא כסליו, תשפ19/12/2019

במאמר הזה הכנו לכם טיפים ועצות חשובות לגבי המקומות הטובים והנכונים לפרסם בהם בשנת 2020 בדיגיטל

תגיות:
2020 בפתח והיום יותר מתמיד צריכים בעלי עסקים ומפרסמים לדעת בדיוק היכן המקומות הנכונים והטובים ביותר עבורם לפרסום ושיווק העסק שלהם.

במאמר הזה הכנו לכם טיפים ועצות חשובות לגבי המקומות הטובים והנכונים לפרסם בהם בשנת 2020 בדיגיטל. חשוב לציין כי אין זה משנה אם אתם מנהלים את הפרסום הדיגיטלי בעצמכם או ישנו משרד פרסום שעושה זאת עבורכם, את המידע הזה חשוב שתדעו כך או כך.

אז בואו נתחיל מהמקום היעיל והמדויק ביותר –
גוגל.

פרסום דיגיטלי במנועי חיפוש
בשנים האחרונות שיפרה גוגל את מנוע החיפוש שלה לאין שיעור ובנוסף לכך שיפרה את מערכת הפרסום לעסקים שנמצאת מאחורי הקלעים של מנוע החיפוש המפורסם. באמצעות מערכת הפרסום של גוגל ניתן לקדם אתרים ודפי נחיתה אל העמוד הראשון בגוגל בכל חיפוש שרלוונטי לבית העסק שלנו., לדוגמא:
אם פתחתי פיצריה בעיר חיפה ואני רוצה להתחיל ולקבל לקוחות איכותיים ורלוונטיים שיזמינו ממני פיצות, אני יכול לעשות זאת די בקלות באמצעות פרסום ממומן בגוגל. באמצעות המערכת החכמה של גוגל אני יכול להקים קמפיין שידאג להקפיץ מודעה ממומנת שלי לראש עמוד החיפוש בכל פעם שמישהו באיזור חיפה יחפש פיצה או מאכל כלשהו שאני מוכר אצלי בבית העסק. באמצעות שיטה זו ניתן להגיע ללקוחות סופר רלוונטיים, לשלם אך ורק על תוצאות וליהנות מזרימה קבועה ויציבה של טלפונים ולקוחות לבית העסק.
אבל זו רק שיטה אחת, בואו נדבר על המקום הנוסף שבו אפשר לייצר תוצאות מדהימות לבעלי עסקים דרך הדיגיטל, וזה כמובן פייסבוק.

פרסום בפייסבוק וברשתות חברתיות
למעלה מ-2 מיליארד משתמשים בכל רחבי העולם מחזיקים בחשבונות פייסבוק ומשתמשים דרך קבע באפליקציה הפופולארית של החברה. זה נתון מדהים בהתחשב בזה שבחלק מהמדינות שבהן פייסבוק פופולארית אין בכלל חיבור ישיר למים וחשמל ואילו כל המשתמשים של פייסבוק באותה מדינה מתחברים רק דרך טלפון סלולרי זול ופשוט שהצליחו לרכוש במיטב כספם. בדיוק בגלל הסיבה הזו פייסבוק הפכה למנוע פרסום ושיווק הכרחי לבעלי עסקים בכל העולם.

אז איך זה עובד?
באמצעות פרסום בפייסבוק ניתן להגיע לקהלי יעד מאוד מדויקים שמשתמשים דרך קבע ברשת החברתית, להציג להן מודעות מדויקות ורלוונטיות עבורם וזאת כל בסיס תחומי ענין מדויקים ועל בסיס ההתנהגות של הגולשים הללו בעבר. שיטת הפרסום הזו מבטיחה לנו כמפרסמים מיקוד והגעה לקהל מאוד רלוונטי שכן תחומי העניים בפייסבוק מאוד מדויקים ונשענים על פעולות שביצעו הגולשים בזמן אמת. מפרסמים למעשה משלמים כסף לפייסבוק ובתמורה לכך מקבלים חשיפות מדויקות ורלוונטיות לקהל היעד שאליו הם מכוונים. באמצעות פייסבוק ניתן להגיע לקהלים ולפרסם מגוון רחב של קמפיינים ליצירת לידים, מעורבות, מכירות בחנויות אינטרנטיות ועוד.
סיכום

סקרנו כאן את שני אפיקי הפרסום המומלצים והיציבים ביותר לשנת 2020 לכל בעל עסק שרוצה לפרסם בדיגיטל בחכמה וביעילות. אין ספק כי בעתיד לבוא יצטרפו עוד מגון פלטפורמות חדשות למשחק הדיגיטלי אך ככל הנראה בעתיד לעין, פייסבוק וגוגל יישארו השחקניות המרכזיות בשוק זה.

אנו מאחלים לכם הצלחה רבה בשיווק ובפרסום הדיגיטלי שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה