close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אתר השוואת מחירים לאינסטלטורים – פייפר

מערכת שורשד טבת, תשפ01/01/2020

איך למצוא שירות אינסטלציה איכותי ומקצועי במחיר משתלם

תגיות:
אנשים רבים בישראל נתקלים בבעיות אינסטלציה בבית, בסיטואציות מפתיעות שאף פעם אינן מגיעות בזמן מתאים. אם גם אתם מצאתם את עצמכם במצב לא נעים, למשל כשהברז דולף, הצינור התפוצץ או שהניאגרה עלתה על גדותיה, הזמנת אינסטלטור היא הדבר הראשון שצריך לעשות. אתר פייפר מאפשר קבלת הצעות מחיר מעד שלושה אינסטלטורים מקצועיים, מה שמשאיר לכם להחליט בעצמכם על ההצעה הטובה יותר, זו שמתאימה לתקציב שלכם והמשתלמת מבין כולן. לאחר מכן תוכלו להיות רגועים ולהמתין לתיקון המיוחל.

מדוע כדאי לפנות אל אתר פייפר?
הרעיון העומד מאחורי הקמת פורטל
פייפר
, הוא מתן שירות חדשני ומתקדם ללקוחות הזקוקים לאינסטלטור באופן מיידי. למרות הצורך בקבלת פתרון מהיר לבעיה – בין אם זו דליפה, נזילה או כל תקלה הקשורה לתשתית המים בבית, המטרה בשימוש באתר איננה רק לתווך בין הלקוחות לבין כל אינסטלטור שהוא, אלא להתאים בצורה המיטבית בין שני הצדדים, ללא עיכובים אך גם ללא פשרות. בסופו של דבר, התיקון עצמו יתבצע במהירות המרבית ובמחיר נוח עבור מזמין השירות.

איך זה עובד? הזמנת בעל מקצוע בעזרת אתר פייפר
כאשר לקוח נכנס לאינטרנט, בכדי לחפש באמצעות האתר פייפר אינסטלציה ברמה גבוהה ושירות שקרוב לביתו, הוא יכול למצוא בעלי מקצוע מומחים בקלות וביעילות. כל האינסטלטורים שרשומים באתר, נבחרו כמומלצים ואמינים ומספקים שירות אדיב. לאחר שהלקוח יכניס שלושה נתונים בסיסיים: שם, טלפון ויישוב מגורים – ובנוסף גם את סוג התקלה הקיימת בביתו - הוא יקבל עד שלושה שמות של אינסטלטורים המנוסים בתיקון תקלות דומות, שעובדים באזור שלו.

באופן כזה, הלקוח חוסך בשני מובנים:
1. חיסכון בזמן – מינימום של מאמץ מוביל למציאה מהירה של בעל מקצוע איכותי ומומלץ.
2. חיסכון כלכלי – הלקוח מקבל עד שלוש הצעות מחיר משתלמות, מהן הוא יכול להחליט על המתאימה לו.
קיים מידע מקיף על פתרונות אינסטלציה בתוך האתר

מלבד השירות האפקטיבי של סינון אינסטלטורים וקבלת הצעות מהמתאימים ביותר, בתוך פורטל פייפר ניתן לקבל אינפורמציה על שלל תקלות נפוצות במערכות המים בבית. בכמה הקשות על המקלדת, תוכלו לקבל שפע של עצות לפעולות פשוטות שאפשר לנסות לבצע באופן עצמאי, אשר בהחלט יכולות להוביל לפתרון בעיית האינסטלציה עמה אתם מתמודדים. במידה והצלחתם – אשריכם, אך במידה ולא, אתם כמובן יכולים למצוא בעזרת אתר פייפר את בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, אשר יוכלו לסייע לכם בתוך זמן קצר.

כמה עולים שירותי אינסטלציה? בדקו במחירון!
בעת ביקור באתר תוכלו למצוא את מחירון פייפר המאגד את מחירי עבודות האינסטלציה ומפורט של שירותי תיקונים מתחום האינסטלציה, אשר טווח העלות שלהם נע בין 200 שקלים לתקלות הפשוטות ביותר ועד לכמה אלפי שקלים, עבור פעולה מורכבת הכוללת מספר תיקונים ועבודה רבה. במחירון ניתן להתרשם גם מהעלויות הממוצעות של שירותים שאינן תיקונים בלבד אלא שדרוגים של מערכות מים שונות בבית, כגון התקנת ניאגרה חדשה, כיור וכדומה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה