close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מגבות במבוק

מערכת שורשה אדר, תשפ01/03/2020

כיום, ישנו היצע אשר הולך וגדל לכל מוצרי הבמבוק, עולם הטקסטיל הינו עולם רחב בעל מגוון רחב של היצעים מכל הבדים וכל הסוגים, אך לאחרונה בד הבמבוק תפס תאוצה ונכנס בקצב מהיר עם לעולם הטקסטיל

תגיות:
בדים אשר עשויים מבמבוק הינם בדים בעלי 100% טבעיות, ולכן, אותם בדים יהיו אווריריים יותר מאשר בדים אחרים, כיום קיים ביקוש רב לרכישות של מוצרי במבוק ובמיוחד
מגבות במבוק.

לצמח הבמבוק קיימות תכונות מעולות וחשובות, אשר הופכות את הבד לחומר גלם מושלם עבור מוצרי טקסטיל שונים, הבד עשוי מסיבים שעוברים תהליך, לאחר התהליך הם הופכי ם להיות רכים ואווריריים באופן מושלם, בד הבמבוק יכול להרחיק ריחות רעים ולא נעימים, כמו כן בד הבמבוק שומר על הרעננות והרכות שלו לזמן רב.

מגבות במבוק – יתרונות
לפניכם יתרונות מעולים ברכישת מגבות במבוק:
טמפרטורת הגוף – לבד הבמבוק קיים מבנה סיבים מיוחד וייחודי לו אשר לא תמצאו בבדים אחרים לכן, מגבות הבמבוק אשר עשיות מבמבוק טבעי ייתן לכם תחושה של נוחות וכן ישמור לכם על טמפרטורת הגוף.
טבעי – בד הבמבוק הינו 100% טבעי, ללא חומרי הדברה אשר יכולים להזיק לו.
היפו אלרגני – מכיוון שהבד הינו 100% טבעי הוא הופך להיות בד היפו אלרגני, צמח הבמבוק יכול למנוע גירויים בעור וזיהומים נוספים.
סופג – בבמבוק קיים חומר היכול לספוג רמה גבוהה של נוזלים יותר מכל בד אחר.
ייבוש מהיר – לבמבוק יש תא חלול אשר בזכותו הבד מתייבש במהירות, וכך גם הבד יכול לשמור על הרעננות שלו לאורך זמן.
כאמור, אין כמו לצאת ממקלחת כאשר קיימים ברשותכם מגבות במבוק 100% טבעי, אשר סופגים את המים מגופכם באופן מהיר, וכן שומרים לכם על טמפרטורת הגוף, בנוסף אתם מתפנקים בבד רענן ואוורירי, וכן בבד מפנק בצורה מושלמת.

גדילת הבמבוק ותרומתו לאיכות הסביבה
למעשה הבמבוק גדל באופן טבעי בכל מיני מקומות שונים בעולם, אך עיקר הגדילה של הבמבוק נעשית בדרום אמריקה וכן באסיה, הבמבוק הינו צמח אשר הנראות שלו דומה לעץ למרות שהוא בכלל מגיע ממשפחת הדשא.

בעזרת צמח הבמבוק קיימת האפשרות לשמירה גדולה יותר על איכות הסביבה והאוויר, שורשיו של הבמבוק יכולים לייצב את האדמה, וכן יכול להציל יערות רבים מכיוון שהינו שומר על המקור שלו גם לאחר שקוצרים אותו, יש לו את היכולת פשוט לגדול מחדש ולחזור לגודלו, וכל זה נעשה ללא כל צורך של השקיה או מגע של אדם, את הגודל שלו הוא מקבל לאחר שלוש שנים לכל היותר מהרגע שנקצר.

כל אלו הם שמעניקים את היתרונות הרבים לבד הבמבוק, וכן במיוחד מגבות העשויות מבמבוק, מגבות במבוק העשויות 100% טבעי הינן מגבות אשר תורמות לאיכות הסביבה, ובנוסף מפנקות ככל האפשר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה