close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

החלפת גיר אוטומטי ברכב – שיפוץ, החלפה או מיבוא?

מערכת שורשיד אדר, תשפ10/03/2020

תקלה בגיר? רגע לפני שאתם פונים למוסך חשוב שתכירו את האפשרויות העומדות בפניכם טרם הטיפול בגיר

תגיות:
תקלה בגיר? רגע לפני שאתם פונים למוסך חשוב שתכירו את האפשרויות העומדות בפניכם טרם הטיפול בגיר. עוד בטרם הטיפול חשוב לדעת כי גיר הרכב הוא חלק מרכזי ומורכב ולכן כדי לאבחן באופן מדויק את התקלה בגיר יש לפנות אל מכון גירים מומחה ולא אל מוסך רגיל. במכונים אלה יש ציוד מתאים אשר מאפשר ביצוע דיאגנוסטיקה לגיר הרכב שלכם באמצעות מערכת ממוחשבת ומתקדם אשר מאפשרת איתור מדויק של מקור התקלה.

שיפוץ גיר אוטומטי
אופציה זו מתייחס לביצוע שיפוץ של הגיר האוטומטי הקיים
ברכב שלכם. אופציה זו יכולה להיות רלוונטית במידה ומדובר בתקלה ברכב ספציפי שניתן להחליפו ולא מדובר בנזק כללי לגיר. לדוגמא: שיפוץ מחשב או מוח גיר והחלפה בחלקים חדשים תוך שמירת הגיר המקורי של הרכב. כדי לאתר את התקלה במדויק יש ללכת למוסך אשר מבצע דיאגנוסטיקה ובמקרה כזה החלפה של הרכב הספציפי יכולה לפתור את התקלה וגם לחסוך לכם בהוצאות מכיוון שלא תצטרכו להחליף את כל הגיר.

החלפת גיר מפירוק מקומי
כאן מדובר בגיר אשר נלקח מרכב שהורד מכביש. החיסרון הוא שלא מדובר בגיר חדש, כלומר מדובר בגיר קיים שפורק מהכביש (גירים חדשים מהיבואן הם במחירים מרקיעי שחקים כך שלרוב הקניה היא לא משתלמת) שבמקרים רבים צבר בלאי ושחיקה, כך שלא בטוח שהוא ישרת אותנו כהלכה לאורך זמן רב.

החלפת גיר לרכב מיבוא
גם כאן מדובר בגיר שהורד מהכביש, רק שמדובר ביבוא הגיר מחו"ל. לפירוק מחו"ל יש מספר יתרונות – במידה והגיר יובא ממדינת בעל מוסר עבודה גבוה ועם אקלים נוח ייתכן כי הגיר נשחק פחות. חשוב לוודא כי הגיר מגיעה כיחידה אחת וסגור, כלומר כמו שהוא מהרכב.

למדנו על האופציות השונות להחלפת גיר לרכב ועל היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן, אך בכל מקרה במידה וישנה תקלה או חשד לתקלה בגיר חשוב לא להתמהמה וללכת בהקדם לבדיקה אצל מכון גירים מקצועי. בדיקה בזמן עשויה לחסוך לכם כסף רב על תיקון הגיר. כמו כן, מומלץ ללכת למכון גירים ותיק ובעל המלצות שונות בארץ. חשוב לוודא גם את משך תקופת האחריות ומה היא כוללת, לא הייתם רוצים להיקלע למצב בו שילמתם כסף על תיקון הגיר ואחרי חודש תגלו תקלה בגיר אך ללא כל אחריות על העבודה שבוצעה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה