close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מגורים ביהודה ושומרון, לא מה שחשבתם

מערכת שורשיד אדר, תשפ10/03/2020

כשרוצים שקט נפשי, קיום מצוות ומחיר נוח...

תגיות:
ארץ ישראל השלמה היא חזונם וחלומם של החלוצים מקימי ארץ ישראל. מאמצים רבים מושקעים לחיבורה מחדש של אדמת אבותינו. מאמצים שלעיתים נראה שמקרבים אותנו לרגע המיוחל ולעיתים אחרות אפשר לחשוד שאנחנו הולכים ומתרחקים מצו התורה. בצידה המזרחי של ישראל נמצא אזור יהודה ושומרון המשתרע בין נהר הירדן ממזרח ועד העיר ירושלים בחלקו המערבי. בחלוקה מצפון לדרום, משתרע השטח מאזור צפון ים המלח וכמעט עד הגלבוע. השטח הכולל של האזור הוא בערך חמשת אלפים שמונה מאות ושישים קילומטרים רבועים. בשטח מתגוררים כחצי מליון ישראלים ושלושה מליון פלסטינים. ניתן לראות מנתון דמוגרפי פשוט זה
שהתיישבות בחבל הארץ הזה צריך להיות משימה לאומית.

הדרך המדויקת בה כל אחד ואחת מכם יכול לתרום לקירוב היום בו נוכל לאחד את חלקי הארץ הוא לקום וליישב את המרחב הגאוגרפי. תהליך מעבר דירה איננו מסובך במיוחד והתוצאות שלו בשטח יכולות לסייע לקובעי המדיניות ליזום החלטות חשובות ולאפשר את המשך הבניה. כאמור מעבר דירה הינו פשוט. התחלת התהליך בקניית דירה או השכרת אחת פנויה, אריזת הבית על כל תכולתו והזמנת הובלה ליהודה ושומרון. בכל הישובים ישמחו לעזור לכם בכל פתרון שתזדקקו לו. שירותי בריאות למי שזקוק ובתי ספר נמצאים במרחב וערוכים לקליטת תושבים חדשים. בית ביהודה ושומרון זה אומר אהבת הארץ ושמירה על המולדת.

רחוק מספיק בשביל השקט קרוב מספיק בשביל להיות בעניינים.
מגורים ביהודה ושומרון אומרים דבר אחד עיקרי, שקט. המרחק מהעיר הגדולה והסואנת והמגורים בישוב מרוחק עם מעט תושבים הם מתכון מנצח לשלווה ושקט במרחב הישוב והבית. היעדר משאיות רועשות ונתיבי תחבורה סואנים מפחיתה במידה ניכרת את זיהום הקול, תופעה שמוכרת לאלו שבילו כמה משנות חייהם בישובים חקלאיים או קיבוצים. למרות שנדמה שהמרחק מהעיר גדול מספיק בשביל לאפשר רגיעה חשוב לזכור שמדובר במדינתינו הקטנה. המרחק שעובר אדם שיוצא מנתניה נניח לתל אביב לעבודה דומה למרחק מאזור יהודה ושומרון. בממוצע בבוקר לשניהם יקח את אותו הזמן כולל ישיבה בפקקים. פה אתם מרויחים שקט ועדיין קרובים לעיר.

מחיר שכדאי להתחשב בו.
כמובן שלא נסיים בלי להתחשב באחד הגורמים המשמעותיים ביותר כשבאים לקנות דירה, כסף. שוק הנדל״ן בישראל רותח ומחירי הדירות ממשיכים לטפס לאיטם. כיום ניתן למצוא במרחב יהודה ושומרון דירות ובתים במחירים נמוכים משמעותית מבישובים במערב המדינה. חדרה, נתניה ואור עקיבא מצפון, אשדוד אשקלון וקריית גת מדרום, אינם מקומות זולים לקניית נכס. כמובן שבאזורים אלו ישנם מענקים שונים מטעם המדינה ההופכים את הקנייה למשתלמת ביותר. המלצתי אליכם היא שאם יש לכם סכום כסף להשקיע או אם אתם חושבים לקנות דירה, אל תחשבו פעמיים, דירה ביהודה ושומרון היא השקעה מצויינת לשנים ארוכות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה