close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל מה שרציתם לדעת על מצלמות אבטחה בעידן המודרני

מערכת שורשח סיוון, תשפ31/05/2020

איך תדעו איזו מצלמת אבטחה נכון לבחור?

תגיות:
לאחרונה יש לא מעט פריצות באזור שבו אתם חיים? אתם רוצים לעשות כל מה שבאמת אפשר כדי לשמור בצורה טובה יותר על הבית הפרטי שלכם או על העסק שבו אתם מחזיקים סחורה יקרה? אם כך, ברור מדוע לאחרונה גם אתם התחלתם לחשוב על רכישת מצלמה אבטחה חדשה. זה לא משנה אם הייתה לכם בעבר מצלמה אחרת או מתי קניתם אותה, כי אם יש משהו שאתם יכולים להיות בטוחים לגביו, זה שיש הרבה מאוד שינויים בתחום של מצלמות האבטחה. משמעות הדברים היא שאם תעשו חיפוש קצר, אתם תגלו שהיום מצלמות אבטחה יכולות להציע לא מעט פונקציות שבעבר אפשר היה רק לחלום עליהן, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם קונים
מוצר כזה?

איך בוחרים מצלמה אחת מבין כל כך הרבה מצלמות אבטחה?
לפעמים דווקא בגלל שיש אפשרויות רבות כל כך בעידן שבו אנחנו חיים, לא קל לבחור באיזה מוצר נרצה להשקיע. זה נכון לא רק לגבי מצלמות אבטחה אלא גם לגבי טלפונים חכמים ולגבי אינספור מוצרים טכנולוגיים אחרים. לכן הטיפ הראשון שלנו הוא לבדוק לעומק את המוצר שבו אתם עומדים להשקיע, כי המטרה היא כמובן לצאת מרוצים. אומנם בוודאי תרצו לא להגיע לעולם לשלב שבו אתם פונים אל מצלמת האבטחה שלכם כדי לבדוק מה היא צילמה, אך עדיף להיות רגועים ולדעת שיש לכם מצלמה כזאת. כדי לבחור את מצלמת האבטחה שבה אתם משקיעים, אנחנו מציעים לכם לברר:
• איזו חברה ייצרה את המצלמה?
• האם המומחים בתחום ממליצים על אותה מצלמה ספציפית?
• האם היא מגיעה עם אחריות?
• האם היא יכולה לצלם גם בלילה?
• האם ניתן לקלוט ולראות אונליין כל מה שהמצלמה מצלמת?

חשוב מאוד לבדוק את כל הנתונים האלה וגם לראות מה הטווח שאותו יכולה לקלוט המצלמה. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם פונים לבדוק האם המצלמה צילמה משהו שקרה במקום ואז לגלות שזה קרה מחוץ לטווח הצילום שלה.

כמה תשלמו? 
קשה לדבר על מצלמות אבטחה ועל מכשירים אחרים כמו אינטרקום לבית עם מצלמה ולא להזכיר את העלויות. זה ברור שאם יש כל כך הרבה אפשרויות ודגמים של מצלמות, הרי שלכל דגם יש מחיר קצת שונה. לכן אנחנו מציעים לכם להתייחס גם לפונקציה הזאת, כי מי אמר שאתם חייבים לקנות את המכשיר הכי יקר שיש כדי להבטיח שהוא יעשה את העבודה ויתאים לכם? ההמלצה שלנו היא לא רק להשוות מחירים אלא גם להשקיע כמה דקות בחיפוש של המבצעים הכי טובים. כך תוכלו להיות בטוחים שבסופו של דבר לא תשלמו על מצלמה כזו או אחרת מחירים מופקעים, אז למה שלא תעשו זאת כבר עכשיו?
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה