close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בניית אתרים לעסקים שמבינים

מערכת שורשט תמוז, תשפ01/07/2020

יכול להיות שאתם בעלי עסקים נהדרים, עם חוש טבעי לביזנס ויכולת להקסים את כל הסובבים אתכם. אבל לגבי בניית אתרים – זה כבר סיפור אחר

תגיות:

מה בעלי העסקים רוצים היום? ובכן, התשובה תמיד תהיה להצליח. אך בעלי עסקים שמבינים רוצים להצליח בכל הפלטפורמות הקיימות. האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מהשגרה שלנו; הוא נמצא אפילו בכיס הקטן שלנו ובכל זמן יכול לקוח פוטנציאלי לערוך חיפוש של המוצר או השירות לו הוא זקוק. כך, שירותי בניית אתרים הפכו לעניין מבוקש במיוחד בקרב אותם בעלי עסקים שמטרתם היא לפרוץ קדימה ובמאתיים קמ"ש, לכבוש את כל הפסגות ולהיראות בכל מקום שבו עין הלקוח תוכל להתקל בהם.

איך עובד תהליך בניית אתרים

  • אפיון והתאמה – בניית אתרים מתחילה
    משלב האפיון וההתאמה לשוק; בהתאם לתחום העיסוק, קהל היעד, המתחרים הקיימים כרגע בשוק, המיתוג המתאים ביותר למוצר או השירות, כיצד העסק משווק את עצמו והאם יש לו נראות בפלטפורמות דיגיטליות אחרות.
  • עיצוב אישי – חברות העוסקות בבניית אתרים יעסיקו צוות מוביל של מעצבים, שתפקידם – בהתבסס על אפיון העסק ודרישות הלקוח, ליצור עיצוב מרהיב התואם את העסק. בסופו של דבר הכל מתחיל מעיצוב טוב וייחודי, כזה שמושך את העין והוא הגירוי הראשוני של הלקוח לא רק להיכנס לאתר, אלא גם להישאר בו זמן רב יותר. עיצוב הוא תעודת הזהות, הוא הדבר הראשון שהלקוח רואה ובדרך כלל הוא זה שיקבע האם הלקוח יישאר בעמוד הנחיתה זמן רב.
  • תוכן – לא סתם אומרים שהתוכן הוא המלך; עליו מבוסס נושא קידום האתרים האורגני. כשגוגל נתקל באתר אינטרנט המעדכן באופן שוטף תוכן מקורי, אמין ובעל ערך מוסף הוא יראה אותו כמוצלח יותר עבור הלקוחות ויסייע לו להתקדם במעלה מנוע החיפוש. והרי ביננו, אם כבר בניתם אתר, אתם חייבים לעשות הכל כדי לקדם אותו.
  • קידום ממומן – לצד הקידום האורגני, מומלץ לשלב גם קידום ממומן כדי לקדם את האתר שלכם. חברה המעניקה שירותי בניית אתרים תאפשר לכם גם לבחור את הסכום שתהיו מעוניינים להשקיע בקידום ממומן של האתר שלכם. ילוו אתכם מקדמים מקצועיים שמכירים מקרוב את הזירה, שיוכלו לייעץ ולהמליץ לכם כמה מומלץ לכם להשקיע באתר או אפילו בעמוד אחד ספציפי.

הכי חשוב, אל תנסו לעשות זאת לבד

יכול להיות שאתם בעלי עסקים נהדרים, עם חוש טבעי לביזנס ויכולת להקסים את כל הסובבים אתכם. אבל לגבי בניית אתרים – זה כבר סיפור אחר. מעטים האנשים שמסוגלים להקים אתר ולבצע את כל משימות התחזוק בעצמם, זאת מכיוון שעיצוב, קידום, בנייה ותוכן הם ארבעה ענפים שונים לחלוטין בהם יש להתמקצע. וביננו, לא באמת יש לכם זמן להעמיס על עצמכם עוד משימה כשיש לכם כל כך הרבה משימות אחרות הקשורות בעסק.

לכן, יש לפנות לחברה המתמחה בבניית אתרים, שתעניק לכם את הליווי המקצועי ביותר וחבילה משתלמת ומקיפה הכוללת את כל השירותים השונים שהאתר החדש שייבנה ממש בקרוב, יצליח לטפס במעלה המדרג ולהפוך לאתר עלייה לרגל אינטרנטי ללקוחות הזקוקים למוצר או השירות שאתם מציעים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה