close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדריך להקמת סטארטאפ - מה שרציתם לדעת ולא יצא לכם לשאול

מערכת שורשח אב, תשפ29/07/2020

תהליך העבודה של הקמת סטארטאפ מבוסס על חמישה שלבי יסוד מרכזיים, איפה אתם בענין?

תגיות:
אם גם אתם כבר מסתובבים שנים ארוכות עם חלום, או אפילו רעיון קונקרטי למוצר חדשני שיכול להפוך את השוק המקומי למוצלח הרבה יותר, יכול מאוד להיות שאתם היזמים החמים הבאים של מדינת ישראל. וכדי לקחת בצורה המקצועית והאמינה ביותר את תהליך
העבודה שלכם, אתם רוצים לבחור בכל הדרכים הכי אחראיות ומצוינות על מנת להצליח להביא את העסק שלכם למצב שיא ההצלחה. ולכן, אם חשוב לכם להצליח, אתם ממש רוצים לקרוא את המידע שערכנו לכם בתוך מדריך להקמת סטארטאפ מידי המומחים הכי גדולים והכי מצוינים שקיימים בתחום.

חמשת הדיברות של מדריך להקמת סטארטאפ
תהליך העבודה של הקמת סטארטאפ מבוסס על חמישה שלבי יסוד מרכזיים:
1. תוכנית עבודה - תוכנית עבודה היא הבסיס שלכם להבניית העסק והנחת היסודות הראשוניים להקמתו. התוכנית כוללת מידע רב מאוד על כל תחומי הפעילות של העסק שלכם ואתם רוצים להשקיע מחשבה בכל אחד ואחד מהם בצורה האיכותית ביותר.
2. חלוקת אחריות - בין כלל השותפים של העסק, חייבת להיות חלוקת אחריות ברורה, על מנת ליצור פעילות רציפה ואחראית בכל רמת הפעילות. למן הרגע בו חולקה האחריות בין השותפים, הסמכות הבלעדית נותנה להם ורק הם יכולים להיות אחראיים לבחירה ולהחלטות.
3. הגדרת מטרות - על מנת להגיע להצלחות המיוחלות של חברת הסטארטאפ שלכם אם רוצים להחליט מה הן נקודות שיא ההצלחה של המותג אותו אתם רוצים לצלוח.
4. ניהול תקשורת חיצונית - חשוב להשקיע משאבים בערוצי תקשורת חיצוניים אפקטיביים. החל מתקשורת עם ספקים ונותני שירותים לעסק וכלה בעבודה על ערוצי התקשורת הנכונים והאיכותיים ביותר אל מול קהל הלקוחות שלכם. כמובן שיש לעשות את הכל על מנת ליצור תקשורת גם ברשתות החברתיות, כי שם הלקוחות שלכם נמצאים במרבית שעות היממה.
5. יצירת מותג חזק - המיתוג שלכם הוא הכלי החזק ביותר שיכול לקרב את הלקוחות אליכם ולאפשר לכם ליצור שם חזק ובולט בשוק. כמובן שאתם רוצים לשמור על מיתוג שקרוב לאופי המותג ולצרכים המקצועיים והשיווקיים שלכם. ולכן מומלץ להיעזר באנשי מקצוע.

הדרך שלכם להקמה - עוברת בתכנון מוקפד ומדויק
תהליך העבודה המוצג לכם בתוך מדריך להקמת סטארטאפ הוא רק רעיון בסיסי. במובן מסוים היכולות שלכם מאפשרות לכם לקחת את הבסיס של תהליך העבודה הזה ולפתח אותו בדיוק לפי הדרישות של העסק החדש שלכם. בעבודה זהירה ובנחישות אמיתית אתם יכולים להביא לידי תוכניות ביצוע. תהליך הקמת סטארטאפ הוא אולי תהליך, אבל אם אתם מצליחים להבין את החשיבות העמוקה שלו לשנים הקרובות של העסק, סביר שתצליחו להרחיב בצורה משמעותית את נקודות האחיזה שלכם בשוק המקומי ואף הבין לאומי ולהגיע להישגים המשמעותיים הדרושים לכם על מנת להגשים את החלום החשוב והיקר שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה