close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

משכנתא בקלי קלות עם ייעוץ משכנתאות מקצועי

מערכת שורשכב אב, תשפ12/08/2020

לא כולם בוחרים לפנות לייעוץ משכנתאות ומעדיפים לנסות להסתדר בעצמם. התוצאה בדרך כלל היא משכנתא בתנאים שאינם מתאימים ללקוח

תגיות:
משכנתא, משכנתא; מה לא נאמר עליה? מהרגע שאנו מתחילים לשכור דירות אנו מבינים את המשמעות של נכס פרטי, וחולמים על הרגע בו נוכל לקחת אחת כזו בעצמנו ולהתחיל בתהליך רכישת הדירה הראשונה שלנו. אבל מאיפה מתחילים? ייעוץ משכנתאות מקצועי יוכל לעשות לכם סדר בבלגן, ולעזור לכם לנתב את הדרך בתחום הענק הזה שנקרא "משכנתאות".

ייעוץ משכנתאות מלא ביתרונות
לא כולם בוחרים לפנות לייעוץ משכנתאות ומעדיפים לנסות להסתדר בעצמם. התוצאה בדרך כלל היא משכנתא בתנאים שאינם מתאימים ללקוח, שמביאים איתם בור כלכלי ובירוקרטי שכמעט בלתי אפשרי לצאת ממנו.
לפניכם כמה מהיתרונות הבולטים ביותר של ייעוץ משכנתאות עבור אלו המבקשים לעשות את הצעד הגדול והמרגש בחייהם הבוגרים, ולקחת משכנתא:

קודם כל, חיסכון – היתרון הגדול ביותר של ייעוץ המשכנתאות טמון בעובדה שהוא יחסוך לכם הרבה מאוד כסף. יועץ מקצועי מכיר מקרוב את כל המסלולים, המדדים, ה"שטיקים" הקטנים של הבנקים והחברות החוץ בנקאיות העוסקות במשכנתא. כאמור, ידע הוא כוח יעיל במיוחד שכדאי לרתום לטובתכם ובעיקר כשמדובר בסכומי עתק כמו במשכנתא.
משכנתא כאן ועכשיו – עם הידע של יועץ המשכנתאות, מגיעים גם קשרים בבנקים. המשמעות היא שהטיפול בתיק וזמן ההמתנה למשכנתא יתקצרו מאוד, מה שהופך את כל התהליך לנוח מאוד עבור הלקוח. בנוסף, ליווי מקצועי יבטיח מניעת טעויות מיותרות שעלולות לפגוע בתהליך והתנהלות נכונה כנגד הבירוקרטיה הקשוחה.
יצירתיות היא מילת המפתח – הון עצמי לא מספיק? הכנסות שאינן גבוהות? בן או בת הזוג בדיוק פוטרו מהעבודה שלהם במפתיע? אחד התפקידים הבולטים של יועצי המשכנתאות הוא לפתור בעיות ולפעול ביצירתיות ברגעי הצורך. אל דאגה, כשלצדכם איש מקצוע בעל וותק וניסיון, אין בעיה שאינה פתירה.
ליועץ מקצועי יש כוח – ישנן חברות ייעוץ משכנתאות המטפלות בעשרות תיקים מידי שנה. לאנשי מקצוע אלו יש 'כוח קניה' מול הבנקים. מדוע? מכיוון שלבנקים יש אינטרס שהלקוח ייקח את המשכנתא שלו מהם, ואם התנאים שיציבו לא יהיו מספיק טובים הם עלולים להפסיד לקוח שימשיך בחיפושיו אצל המתחרים. הבנקים עמם עובדים יועצי המשכנתאות, לרוב יציעו תנאים נוחים יותר.

בניית משכנתא מותאמת לקוח
בסופו של דבר, לכל אחד מאיתנו יכולות כלכליות שונות, לצד צרכים ודרישות שונות מהבית החדש שלנו, וכמובן מהמשכנתא שניקח עבור רכישתו. ייעוץ משכנתאות מטרתו לנתח את הסיטואציה הספציפית והאישית של הלקוח ומתוכה לבנות משכנתא יציבה המותאמת לו באופן אישי. תוך כדי בניית התכנית, יתעמק יועץ המשכנתאות גם בעתיד – מה לגבי התרחבות המשפחה או גידול בהוצאות שעלול להשפיע על המשכנתא, האם בהתאם למצב כדאי לחתום על עסקה ארוכת טווח או עסקת "אקזיט", בחינה של הריביות בשוק ושאר פרמטרים שחשוב לדעת בכדי לבנות את תכנית המשכנתא היעילה ביותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה