close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור נכון מטענים ניידים?

מערכת שורשג אלול, תשפ23/08/2020

הרכב הוא כמובן הזדמנות מצוינת להטעין את הסמארטפון, וגם כאן ניתן להשתמש כמובן במטען הנייד, אך זוהי הזדמנות טובה דווקא להשתמש במצבר ובמנוע של הרכב

תגיות:
צילום: pixabay
בשיתוף מומדיה

המכשירים הסלולאריים של היום הם ללא ספק מכשירים מתקדמים ומשוכללים ביותר, כאלו שרובנו לא היינו מסוגלים אפילו לדמיין עד לפני כמעט עשור וחצי, אז הושקו הסמארטפונים הראשונים. הסמארטפון של היום מאפשר לנו לבצע אינספור פעולות שונות וליהנות מתכנים בלתי מוגבלים פחות או יותר בכל מקום ובכל שעה. אך עדיין קיימות כמה בעיות מהותיות עם הסלולאריים של ימינו, כאשר אחת הבעיות הבולטות שבהן היא זמן חיי סוללה קצר מדי. אחד
צילום: pixabay
הפתרונות היעילים ביותר הקיימים כיום בשוק לבעיה זו הם מטענים ניידים. מהם בדיוק מטענים ניידים, כיצד מומלץ לבחור מטען נייד ומהם הפתרונות הרלבנטיים בתחום עבור הזמן שאנחנו מבלים מדי יום ברכב שלנו?

סוללה ניידת המאפשרת להטעין את הסמארטפון בכל מקום – מטען נייד
עבור מי שאינו בקיא בשמות ובמונחים מהתחום, מטען נייד (סוללה ניידת) הוא למעשה סוג של סוללה נטענת, אותה ניתן לטעון מכל שקע חשמל ולקחת איתנו בתיק, ברכב או בכל מקום אחר. כאשר אין אפשרות להטעין את הסמארטפון באופן "רגיל" (למשל – כשיוצאים לטיול, מסתובבים בין פגישות במקומות שונים ולא נשארים מספיק זמן על מנת להטעין את הסלולרי וכו'), ניתן להטעין אותו מהמטען הנייד וכך לזכות בעוד כמה שעות טובות של סוללה, גם בלי נקודת חשמל סמוכה.

בהתאם לגודל המטען הנייד, סוגו, ההספק שלו וכו', ייקבע כמה פעמים נוכל להטעין את המכשיר לפני שהמטען הנייד יזדקק בעצמו להטענה. בכל מקרה, עבור מרבית האנשים ועבור מרבית הצרכים הנפוצים של אנשים בימינו, מספקים מטענים ניידים פתרון נוח ויעיל ביותר לבעיית זמן הסוללה הקצר מדי.

מטען נייד ומטענים ייעודיים לרכב
לפני שנגיע לנקודות שכדאי להכיר כאשר רוכשים מטען נייד, כמה מילים גם על המקום בו רבים מאיתנו מבלים פרקי זמן בלתי מבוטלים מדי יום – ברכב שלנו. הרכב הוא כמובן הזדמנות מצוינת להטעין את הסמארטפון, וגם כאן ניתן להשתמש כמובן במטען הנייד, אך זוהי הזדמנות טובה דווקא להשתמש במצבר ובמנוע של הרכב, במקום לבזבז את האנרגיה האגורה על גבי המטען הנייד.

באמצעות מטען לרכב המתחבר לשקע המצת ניתן כמובן להטעין את הסמארטפון בקלות ובמהירות, אך נתן להטעין גם את המטען הנייד עצמו. כך, אפשר לנצל את הזמן שאנחנו מבלים בנסיעה לעבודה או עמידה בפקקים בבוקר על מנת להטעין הן את הסמארטפון והן את המטען הנייד, וכך להתחיל את היום מצוידים לחלוטין בכל הנוגע לאנרגיה הנדרשת עבור הסמארטפון, כמו גם עבור מכשירים ניידים נוספים בהם אנו משתמשים דוגמת טאבלטים וכד'.

למה חשוב לשים לב בעת רכישת מטען נייד
כשאתם מחשפים אחר מטען נייד טוב לרכישה, חשוב לשים לב לקיבולת (ההספק) של המטען (מה שייקבע כמה הטענות תוכלו לבצע עם המטען ) ולעוצמת הזרם החשמלי (אשר תקבע את מהירות ההטענה).

בנוסף, וודאו כי אתם רוכשים מטען נייד של חברה מוכרת ונחשבת בתחום, וכי אתם מקבלים אחריות מלאה על המכשיר. זו כבר תלויה בחנות/אתר מהם אתם קונים, אך אל תשכחו לוודא זאת לפני שאתם סוגרים את העסקה.

*** חברת מומדיה עוסקת ביבוא ושיווק ציוד היקפי למכשירי טלפון חכמים ומחשבי לוח. היכנסו לקטלוג המוצרים בחנות באתר
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה