close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חוגגים 20 שנה לצ'ארמס של פנדורה!

מערכת שורשי תשרי, תשפא28/09/2020

בתקופת הקורונה לא צריך לוותר על הצ'ארמס ואפשר לחגוג 20 שנים של יופי וטרנדים באמצעות קנייה באתר המקוון של רשת התכשיטים פנדורה

תגיות:
צילום: תכשיטי פנדורה

לפני 20 שנה כשהשיקה לראשונה פנדורה את הצ'ארמס האגדיים שלה, האביזרים הייחודיים לצמידים לא היו מוכרים כפי שהם היום, אך מאז הבשורה התפשטה, חובבות הצמידים התאהבו והצ'ארמס הפך לסטאר אמיתי בעולם התכשיטים ומככב במגוון מסחרר של עיצובים.

היופי שלו הוא שאפשר להחליף אותם ולהמציא את הלוק כל פעם מחדש. כל שצריך זה את צמיד הקסם של פנדורה שעליו אפשר להשחיל את הצ'ארמס השונים בסדר המבוקש, לגוון ולשנות לפי החשק את התכשיט היפהפה.

הצמידים עצמם עשויים מכסף סטרלינג או ציפוי זהב ומופרדים באזורי הברגה ואפשר להרכיב את את החרוזים בקלות רבה תוך

פתיחה עדינה של האבזם, סיבוב עדין והשחלת הצ'ארמס לאורך הצמיד. צמידי פנדורה בעלי מאפיינים השומרים על הפרדת הקליפסים והחרוזים כך שיישארו במקומם להשגת עמידות ונוחות מקסימלית. אבזם הפטנט הוא סוד הקסם.

מלבבות ועד דמויות
קולקציות הצ'ארמס המתחדשות בקצב מהיר כוללות היצע מסחרר של אפשרויות מחומרים משובחים כמו כסף סטרלינג, זכוכית מוראנו בשלל דגמים אלגנטיים מקושטים בחלקם באבנים יקרות, פנינים, זירקונים ועוד. מדמויות של דיסני ועד חיות מחמד ומוטיבים על זמניים. קחו לדוגמא את הלב – המוטיב זוכה לפרשנות מעניינת במגוון צ'ארמס מלב נוצץ דרך לבבות שלובים ועד לב עם פאווה וכל שצריך זה רק לבחור את הלב המבוקש וליהנות מהופעה לבבית במיוחד.
התאמה אישית היא שם המשחק ואפשר ליצור מיקס אנד מאץ' בין צ'ארמס שונים מאותה סדרה או ממבחר אוספים – אלה מהווים מתנה נהדרת לכל אחת בכל גיל ומופיעים במגוון רחב של סגנונות אלגנטיים, שובבים, רומנטיים ועוד. עבור רבות, הצ'ארמס מבטאים את הלך הרוח, השאיפות הכמוסות, התחושה הפנימית ומהווים סממן לביטוי אישי ולכן, אפשר לבחור את הצ'ארמס לפי עונות השנה, המגמות המובילות, יום ההולדת או כל אירוע מיוחד אחר או תקופה בשנה וכמובן, בהתאם ללוק הנבחר כולל הבגדים, אביזרים, תכשיטים נוספים.

קולקציה מפתיעה ומרגשת של צ'ארמס
הקולקציה החדשה המלווה את הפרויקט המיוחד Voices of pandora כוללת מגוון תכשיטים שיכבשו לכן את הלב ואת ההופעה. הפרויקט כלל תערוכה של נשים, סיפוריהן והתכשיטים האהובים עליהן מבית היוצר של פנדורה . מהאספקט המיסטי מככב הנחש במגוון פריטים כמו לב מנוחש מכסף, לוכד חלומות כסוף עם שלוש נוצות, נחש מתפתל וחובבות הדמויות לא ישמחו למצוא באוסף צ'ארמ של סנאי מתוק, שועל כחול עיניים עמוקות ומי שמחפשת שיק נאיבי – נעלי תינוקות חמודות.

הצ'ארמס עוצבו בהשראת כל אחת מהקולקציות של פנדורה כמו Reflexions בה בולטים גם קליפסים מגוונים כמו פרפרים, פרחים, אותיות באנגלית או קולקציית Pandora Me עם תליוני עין, אלמנטים בהשראת הטבע, פרפרים, פרסת מזל ועוד. כמו כן, צ'ארמס של Essence בדמות חרוזים שכל אחד מהם משדר משהו אחר מתשוקה דרך תקווה ועד אכפתיות, איזון וסבלנות ומאופיין גם בצבעוניות שונה – עזה או פסטלית ויש לשים לב שיש פריטים שמתאימים לתכשיטים שונים מאותה קולקציה בלבד ולא לתכשיטים אחרים.

מה שהחל כבשורה מרעננת הפך לטביעת החותם המזוהה עם תכשיטי האיכות של פנדורה. בתקופת הקורונה לא צריך לוותר על הצ'ארמס ואפשר לחגוג 20 שנים של יופי וטרנדים באמצעות קנייה באתר המקוון של רשת התכשיטים פנדורה. תוכלו לחפש את הצ'ארמרים המועדפים על פי סטייל, מתכת, אלמנט וכמובן לשלב עם הצמידים המתאים כמו גם תכשיטים משלימים כמו שרשראות, עגילים, תליונים ועוד וליהנות ממראה משגע והופעה עוצרת נשימה. שימו לב לתנאי החלפה והחזרה, אספקה וכמובן – הכינו את תיבת התכשיטים לתכשיטים חדשים!  
הוסף תגובה
צילום: תכשיטי פנדורה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה