close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פתיחת משרד חדש

מערכת שורשט ניסן, תשפא22/03/2021

איש עסקים או קולגה שמגיעים בפעם הראשונה לפגישה במשרד, מתייחסים למשרד זה כאילו מדובר בחלון הראווה שמייצג חברה מקצועית

תגיות:
משרד חדש
פתיחת משרד חדש, או מעבר למשרד חדש הם צעדים שמלווים בהתרגשות גדולה, כמעט כמו לידה. בעלי המשרד מקדישים לנושא זה מחשבה מעמיקה והם נעזרים באדריכלים ובמעצבי פנים אשר מסייעים להם לאור המומחיות שלהם בתחום זה. איש עסקים או קולגה שמגיעים בפעם הראשונה לפגישה במשרד, מתייחסים למשרד זה כאילו מדובר בחלון הראווה שמייצג חברה מקצועית זו ברבדים שבה היא עוסקת. לכן קיימת חשיבות רבה לשלב בין הצורך הפונקציונלי לבין הרצון בנראות מצוינת שתעניק אווירה נפלאה במשרד.

אפשרויות העיצוב של משרד חדש הן רחבות, עיצוב קלאסי, מודרני, אקלקטי, וינטג' או כל שילוב אחר שאהוב על בעלי המשרד. צוות התכנון מציג בפני הלקוחות כמה אופציות של תכנון משרד כדי שהם יקבלו החלטה על המודל שנראה להם המתאים ביותר לצורת ההתנהלות במשרדם. הקו העיצובי שייבחר ייראה בכל החלל המשרדי, החל במבואה, דרך המשרדים הפנימיים, חדרי הישיבות, המטבח והשירותים וזאת כדי ליצור קו אחיד שמאפיין משרד זה.

ירידה לפרטים הקטנים של תכנון משרד חדש
כשפותחים משרד חדש או עוברים למשרד גדול יותר, תמיד צריך לחשוב קדימה ולא לתכנן משרד שמתאים למצב החברה היום אלא לחשוב מה יקרה אם יהיה צורך בחדר נוסף, או שני חדרים. היכן ימוקם אולם ההמתנה לאורחים, מהו המיקום הנכון ביותר עבור חדר הישיבות ומה יהיה גודלו. יש מקרים שבהם מתכננים חדר ישיבות אחד קטן ואחד נוסף לפגישות רבות משתתפים.

לאחר קבלת הסקיצות הראשוניות של משרד חדש, בעלי הנכס מביעים בדרך כלל את שביעות רצונם אך גם מבקשים לתקן נושאים כאלה ואחרים כדי ליצור התאמה מושלמת לצרכים של המשרד. עם ההכרעה לגבי הסקיצה הסופית יוצאים לדרך ומגייסים אנשי מקצוע שהאדריכלים עובדים איתם לאורך זמן והם מסוגלים לבצע את עבודה השיפוץ והבנייה בהתאם לתוכניות ולכתבי הכמויות כך שיתאימו לתקן הישראלי.

המטרה היא לתכנן משרד שהוא יוצא דופן ואינו דומה למשרד השכן. לכן משלבים בו יצירות אמנות, מזמינים פריטי ריהוט ייחודיים אשר מתאימים לגודלו של המשרד, כמו דלפק גדול ומעורר רושם בכניסה שולחן ענק ומרשים בחדר הישיבות וריהוט מרהיב ביופיו בחדר המנכ"ל וגם פרקטים איכותיים בגוונים יפהפיים. האקססוריז שיפוזרו ברחבי המשרד יעניקו לו טאץ' מדהים כמו מדפים פרקטיים בעיצוב דקורטיבי, חפצי נוי כמו טלסקופ או גלובוס ענק ועוד.

מיקומו של המשרד
משרד חדש ממוקם בהרבה מקרים במגדלים רבי קומות בתל אביב ובערים מרכזיות נוספות. אחד הגימיקים במשרדים הללו הוא הגובה הרב והעובדה שרואים את כל העיר למרגלות המגדל. קיימת חשיבות רבה לנצל את המרחב הזה ולמקם בסמוך לוויטרינות הענקיות את החדרים האסטרטגיים החשובים ביותר כמו חדר הישיבות כדי שכל הנוכחים ייהנו מהנוף במהלך הישיבה, בחדר המנכ"ל לאור הגעתם של אורחים חשובים מהארץ ומחו"ל וגם בפינת האוכל של העובדים שייהנו מארוחה נאותה בחברה נעימה ועם נוף מיוחד.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה