close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

היתרונות המרכזיים של קלנועית בגיל הזהב

מערכת שורשא סיוון, תשפא12/05/2021

עולם הרפואה מתקדם ככל שחולפות השנים, מה שמוביל לכך שתוחלת החיים רק הולכת ועולה. מלבד הרפואה המתקדמת, גם פיתוחים טכנולוגיים חדשניים מובילים לשיפור גדול מאוד באיכות חייהם של קשישים, ולהקלה משמעותית על שגרת החיים וההתנהלות שלהם בתוכה.

תגיות:

כלי רכב קטן שעושה הבדל גדול באיכות החיים
אחד הפיתוחים שחולל שינוי משמעותי בחייהם של קשישים רבים זו הקלנועית. מדובר בכלי רכב חשמלי קטן, פשוט וידידותי לשימוש ומאוד בטיחותי. הוא אינו צורך דלק ומאפשר לקשישים להתנייד באופן עצמאי ולנוע ביתר קלות ממקום למקום, ללא תלות באנשים אחרים. בנוסף ישנם סוגים שונים של קלנועיות בטווח רחב של מחירים, ועם אביזרים משתנים, כך שהבחירה נרחבת ויכולה גם להיות מותאמת לצרכים ספציפיים/

מה היתרונות של קלנועיות?
השימוש בקלנועית מציע המון יתרונות שאי אפשר להתעלם מהם, ביניהם:

  • עצמאות וניידות – הרבה מאוד קשישים מתקשים ללכת בכוחות עצמם, במיוחד כאשר מדובר בהליכה ממושכת. באמצעות קלנועיות הם אינם צריכים להתחיל לחפש טרמפים ולבקש מבני משפחה שיסיעו אותם ממקום למקום, או ללכת ברגל ולהתאמץ יותר מדי. כל שעליהם לעשות הוא להתיישב בקלנועית, להתניע ולצאת לדרך.
  • תפעול ידידותי ופשוט – קלנועיות הן כלי רכב מאוד ידידותי ופשוט לתפעול ונהיגה. הן לא נוסעות מהר מדי, אך הן יציבות, נוחות וממש פשוט לנהוג בהן ממקום למקום, כך שכולם יכולים להשתמש בהן.
  • מגוון רחב – יש דגמים שונים של קלנועיות בטווח רחב של מחירים ועם אביזרים ופונקציות משתנות. כתוצאה מכך ניתן לבחור בדגם המתאים ביותר על פי מסגרת תקציב, צרכים או אופי השימוש.
  • בטיחות – קלנועיות מציעות פתרון אמיתי עבור קשישים ואנשים שמוגבלים בתנועתם. הן יציבות ומאוד בטיחותיות ואפשר לנסוע איתן לקופת החולים, למרכז הקניות הקרוב, לטיול סביב השכונה, לשבת בפארק או לכל מטרה שאתם רואים לנכון.




מה צריך לדעת לפני שרוכשים קלנועית חדשה?

כדי לנהוג בקלנועיות לא צריך רישיון נהיגה, דלק, ביטוח רכב או מקום חנייה ולכן מדובר בפתרון מאוד נוח, חסכוני וידידותי. קלנועיות יכולות לתפקד במקום כלי רכב שני ולספק מענה מאוד חסכוני בתוך הישוב או העיר. ההפעלה של הקולנעיות מאוד פשוטה, כך שלא נדרש רישיון נהיגה או מיומנות קודמת, מה גם שהנסיעה בה לא מהירה במיוחד, כך שאפשר לנסוע אתה גם על מדרכות. לפני שרוכשים קלנועית, כדאי לבחון את הדגמים השונים שקיימים בשוק, על היתרונות והחסרונות שלהם, כמו גם להגדיר מסגרת תקציב וכך להחליט מהו הדגם המתאים ביותר לצרכים שלכם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה