close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

החזרי מס- איך מקבלים

מערכת שורשז סיוון, תשפא18/05/2021

אם אתם שכירים ואתם מעוניינים לדעת האם שווה לכם להגיש בקשה להחזר מס פנו עוד היום לאתר היחידה להחזרי מס

תגיות:

לעיתים מס הכנסה גובה יותר מדי משכירים או מעצמאים. כל דבר קטן יכול להיות בעל השפעה על גביית המס וממילא על החזר מס שניתן לקבל החזרה בשל הגבייה הגבוהה יותר מכפי שנדרש. בפועל, בכדי לבצע בדיקת זכאות להחזר מס הכנסה, חשוב מאוד לשקלל מספר נתונים רב ועל כן, שואלים את השכיר לא מעט שאלות בכדי להבין האם הוא אכן זכאי לאותו החזר מס.

כיצד תדעו האם אתם זכאים להחזר מס?
אם אתם שכירים ואתם מעוניינים לדעת האם שווה לכם להגיש בקשה להחזר מס פנו עוד היום לאתר היחידה להחזרי מס , כדאי מאוד שתשאלו את עצמכם כמה שאלות: היכן אתם גרים? שכן, מקומות מגורים מסוימים יכולים לזכות בהטבות מס. מהו המצב המשפחתי שלכם? שכן, אדם גרוש שחייב בתשלום מזונות ידרש במס מופחת, האם שיניתם את מקום העבודה שלכם ב6 השנים האחרונות או האם היתה לכם חופשה ממקום העבודה של מעל לחודש? האם סיימתם תואר אקדמאי במוסד מוכר? שכן, מדובר על דבר שיכול להשפיע על הטבות המס. ישנן עוד שאלות בסגנון וחשוב מאוד שתבחנו היטב את כל השאלות ובהתאם לכך התשובות שלכם שכן, בהתאם לתשובות שעניתם על השאלות תוכלו להבין האם אתם אכן זכאים להחזר מס.

כיצד מגישים את הבקשה להחזר מס?
למס הכנסה יש דרישות שונות בהגשת הבקשה להחזר מס והוא מקפיד מאוד על הדרישות הללו. יש להקפיד למלא את כל הפרטים שמס הכנסה דורש למלא בטפסי הבקשה וכן, להגיש את כל המסמכים המאשרים את הפרטים. על מנת למלא את הטפסים בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד שתקראו את כל ההסברים אודות מילוי טפסים באתר של רשות המיסים. חשוב שתבינו כי טעות או חוסר בפרטים יעכבו את החזר המס ולא פעם גם יביאו לדרישה למילוי חוזר של כל הטפסים שכבר מילאתם מחדש, דבר שיגזול לכם זמן רב ואף ידרוש מכם טרחה רבה. כיום ניתן פשוט להיעזר בחברות אשר המטרה שלהן היא לסייע לכם להגיש את הבקשה להחזר מס בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות.

הטפסים שיש צורך להגיש למס הכנסה עבור החזר מס הם: טופס 135 להחזר מס. מדובר על טופס ייעודי להגשת בקשה להחזר מס והוא משמש מעין דין וחשבון מקוצר. הנתונים שממלאים בטופס המדובר בהתאם לשנת המס המדוברת רלוונטיים עבור הגשת הבקשה.
טופס נוסף שיש להגיש הוא טופס 106 וטופס שתפקידו הוא לרכז את מכלול הנתונים ורכיבי השכר השונים אשר התקבלו מהמעסיק ישירות לשכיר במהלך שנת המס הרלוונטית.
כיום ניתן להגיש בקשה להחזר מס דרך האינטרנט, דבר שללא ספק מקל את התהליך והופך אותו לנוח יותר, מהיר ויותר ויעיל יותר. כמו כן, ניתן כאמור להיעזר בחברות מקצועיות שמבצעים עבורכם את כל התהליך בצורה הטובה ביותר.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה