close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים לרכישת מקררים: מה לחפש כשבוחרים מקרר חדש

מערכת שורשכו חשוון, תשפב01/11/2021

איך בוחרים מקרר שהכי מתאים ונכון לכם?

תגיות:
עם כל הסגנונות, הצבעים והתכונות השונות, רכישת מקררים עשויה להיות מהנה, אבל ההתרגשות עשויה להתחלף במטרד אם לאחר הרכישה מתברר שהמקרר החדש אינו מתאים, או שהדלת אינה נפתחת מספיק על מנת לשלוף את המגירות.
נציגי השירות באולם התצוגה של חברה שמייצרת ומשווקת מקררים ומכשירי חשמל ביתיים מסייעים לכם בתהליך רכישת מקררים כך שתוכלו לבחור את התכונות והסגנונות הטובים ביותר עבור התקציב ואורח החיים שלכם. אז הנה כמה טיפים לרכישת מקררים, שכדאי להתחשב בהם במעמד הרכישה.

הקפדה על בחירת מקרר מתאים
חלק ממכשירי המטבח, כמו תנורים ומדיחי
כלים, מיוצרים בהתאמה לפתחים סטנדרטיים בארונות המטבח שלכם, אבל זה לא המקרה עם רכישת מקררים. אתם עשויים למצוא דגם ברוחב הנכון ואז לגלות שהוא גבוה מדי.

על מנת להימנע מהפתעות ביום האספקה, יש למדוד את רוחב וגובה שטח המקרר ולרשום אותו לפני היציאה לאולם התצוגה. חשוב להשאיר שטח של סנטימטר אחד לפחות מכל צדדיו של המקרר לשם התקנה קלה ואוורור נאות. חשוב לא פחות לוודא כי המקרר החדש יתאים דרך פתחי הדלתות המובילות למטבח.

בדיקת תוויות ציוני אנרגיה
יש לבדוק את תוויות ציוני האנרגיה כדי להשוות את עלויות ההפעלה השנתיות של דגמי המקררים שמהם אתם בוחרים.
חוץ מזה, אם אתם יודעים כמה עולה המקרר הישן שלכם להפעלה, תוכלו להבין כמה ניתן לחסוך על ידי רכישת דגם חדש וחסכוני בחשמל.

בדיקה אם קיימים חלקים זמינים
לפני רכישת מקררים מתוצרת חוץ, יש להתייעץ עם נציגי השירות באולם התצוגה בכל הנוגע לשירות תיקון המקרר על מנת לוודא שקיימים חלקים זמינים.

חלקים לכמה דגמים של מקררים מתוצרת חוץ הם יקרים וקשים להשגה, וחשוב לשאול גם לגבי עלויות התיקון לדגם שאתם שוקלים לקנות.

שימוש בצינורות נירוסטה לאספקת מים
רכישת מקררים עם מכונות קרח או מכשירי מים דורשים קו אספקת מים. צינורות פלסטיק זולים וקלים להתקנה, אבל הם פגיעים ועלולים להיות שבירים עם ההתיישנות. אם מכשיר המים נשבר או מתקלקל, הדליפה עלולה לגרום לנזק בשווי אלפי שקלים. צינורות נחושת רכים הם בחירה טובה יותר, אבל קשה להתקין אותם והם גם נוטים להתקלקל.

קווי אספקה מנירוסטה הם הבחירה הטובה ביותר מכיוון שהם עמידים וקלים לחיבור. פשוט משחילים את האומים לכל קצה של שסתום האספקה שלכם ולצינורות המקרר. אטמי גומי מבטיחים חיבור נטול דליפות, וכיסוי הנירוסטה מגן על קו האספקה.

אפשרויות הובלה ומשלוח
הובלת מקרר לבית ופינוי המקרר הישן עשויה להיות משימה מורכבת, במיוחד אם הגישה לבית היא דרך חדר מדרגות ללא מעלית. בתהליך רכישת מקררים, יש לבדוק את העלות של פינוי המקרר הישן והובלת המקרר החדש כחלק מהמחיר, ואם המשלוח אינו כלול במחיר הסופי, חשוב להבין מהי העלות למשלוח.

אל תשכחו שאם בחרתם דגם של מקרר עם מכשיר קרח, יהיה עליכם לחבר את המים, וחשוב לברר אם שירות ההתקנה כלול בעלות המשלוח.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה