close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

רבקה סגל - זאת אשת המקצוע שכול אחד צריך עבור הסטארט אפ שלו!

מערכת שורשה כסליו, תשפב09/11/2021

סגל תיקח את המושכות לידיים בעת הצורך ותוביל את הרעיון שלכם ליישום ומשם לייצור הטמעה והצלחה

תגיות:
צילום: freepik

תחום חברות ההזנק וההייטק דורש את אנשי המקצוע הטובים ביותר ואת המוחות החריפים ביותר אשר יובילו את הפיתוח של המוצר, את התכנון, את שלבי הניסיונות ולבסוף את המוצר - להצלחה.

לשם כך מחפשים יזמים ומנהלי צוותים את אנשי ההייטק הטובים ביותר. אחת הדמויות שאנו פוגשים בתחום ההזנק והסטארט אפ היא רבקה סגל. מדובר באשת מקצוע שהובילה לא מעט ארגונים להצלחה והיא מציעה עבור מי שישכור אותה לעבודה: ניסיון, ידע, אסרטיביות, ניהול נכון והצלחה. סגל היא אשת מקצוע מוכרת אשר בניהול חברות הזנק,

צילום: freepik
בהשקות מוצר, בהתקדמות של ארגוני סטארט אפ ובשאר תחומים.

אבל מה צריך לדעת על רבקה סגל?
רבקה סגל היא אשת מקצוע מובילה בתחום ההזנק וההייטק והיא בעלת תואר שני במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב. לפני לימודי התואר שירתה סגל בצבא בתפקיד משמעותי ביותר בתחום הניהול. מדובר באשת מקצוע שעסקה בתפקידי מפתח בצה"ל ובחיים האזרחיים והיא מומחית בהובלה של ארגונים אל מטרות נשגבות.

מה הניסיון של אשת המקצוע הזאת בתחום ההייטק והסטארט אפ?
הניסיון של סגל מתחיל בצבא אבל מתפרם לאורך שנים של ניהול, הובלה והנהגה של צוותים אל מקצועיות, הצלחה והשגת מטרות. סגל היא אשת מקצוע ייחודית שמספקת את הטוב ביותר לארגון בו היא משתלבת עד הכרות עמוקה בניהול חברות הזנק בארץ ובעולם. לסגל ניסיון רב בהנהגה והובלה של ארגונים מוכרים חלקם אף עוזרים לנו לנהל את חיינו בצורה הרבה יותר טובה ויעילה.

מה צריך לדעת על רבקה סגל מבחינה מקצועית?
מי שמחפש עובדים מסורים שיהיה חלק בלתי נפרד מצוות המומחים שלו בתחום ההייטק יוכל להנות מיתרונות רבות שמביאה עמה סגל לארגון, כגון:

ניסיון עשיר בתחום המחשוב ומדעי המחשב וניסיון בהובלת פרוייקטים של חברות הייטק וסטארט אפים.

סגל היא בעלת תואר שני במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב והנחשבת למבין האנשים המובילים שיש להם את המוח מבין החדים בתחום בארץ ובחו"ל.

לאשת המקצוע הזאת ישנה שאפתנות שקשה למצוא כיום והיא נחשבת כאשת מקצוע שתוביל את הארגון שלכם קדימה תוך ניהול קפדני, יצירתיות, אסרטיביות ומחשבה.

סגל תיקח את המושכות לידיים בעת הצורך ותוביל את הרעיון שלכם ליישום ומשם לייצור הטמעה והצלחה. למעשה, מדובר באחת מהדמויות הדומיננטיות ביותר בעולם הקריירה והעסקים ובאשת מקצוע עם ידע וניסיון אשר מלווה כבר מספר שנים חברות מוכרות שהצליחו ובגדול.

לסיכום, בשל לא מעט כישורים של רבקה סגל, רבים בחרו אותה להוביל את היוזמה שלהם קדימה. מדובר באשת קריירה מסורה שכל כולה מכוונת להצלחה אישית וקבוצתית. סגל תוביל את הארגון שלכם עם ניסיון, מקצועיות, חדשות ותעוזה ובכך תעזור לכל ארגון להצליח ולהפוך למשגשג והרבה יותר מצליח. אז זה הזמן ליצור קשר עם רבקה סגל ולהכיר אותה מקרוב ובכך לבצע כבר עכשיו את הצעדים הראשונים שלכם, להצלחה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה