close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אוהבים את החיים הטובים? גודלייף אאוטדורס - שדרוג חווית הלייף סטייל

מערכת שורשיח כסליו, תשפב22/11/2021

גרים בבית פרטי? החצר היא הבית השני שלכם? במדינת שטופת שמש ומלאת סיבות למסיבות כשלנו, רבים מגלים עדיפות לארח חברים או משפחה בחצר הבית: נעים, נוח ומשחרר יותר. אך כדי להפוך את האירוח ללא פחות ממושלם, חשוב שתדעו כיצד לעצב ולאבזר את החצר שלכם. הכל, במאמר הבא

תגיות:
מערכת ישיבה
אנשים רבים השומעים את המושג מערכת ישיבה מעלים בדמיונם שולחן וכיסאות, וזוהי טעות יסודית, בפרט כשמדובר במערכת ישיבה לחצר.

אם נרד לרעיון העומד מאחורי השהות בחצר, נגלה שלרוב יושבים בה בזמנים בהם אנו מעוניינים לשאוף אוויר צח, להתרענן או סתם להרגיש בחוץ אבל קרוב. רעיון זה אינו בא בקנה אחד עם מערכת ישיבה מסורתית, הקיימת כמעט בכל בית בישראל: שולחן וכיסאות ביתיים.

לעומת זאת, מערכת ישיבה הכוללת כורסאות או אף פופים, מעניקה חווית הנאה גדולה הרבה יותר בהשוואה לישיבה בחוץ במערכת מסורתית.

שולחנות
חצר קלילים קיימים במגוון גדלים, צורות או צבעים- כך שכל מה שנותר לכם לעשות הוא להחליט על סגנון מערכת הישיבה בה אתם מעוניינים ולרוכשה.

תאורה
כמה מנורות איכותיות, והחצר שלכם נראית מיליון דולר.

ישיבה או אירוח בחצר בשעות הערב שכיחים הרבה יותר משימוש בה בשעות היום, במהלך ימי השגרה העמוסים והתובעניים בהם חלק גדול מאיתנו לא דורך על מפתן דלת הבית לפני שעות אחר הצהריים או הערב.

אתם לא צריכים להזמין מעצבת חצר או לערוך שיפוץ מאסיבי בשביל שהחצר שלכם תראה נהדר ויותר מזה. כיום, ישנם סוגי רבים של מנורות, בגדלים, צורות וצבעים שונים המסוגלים לחולל מהפך של ממש ולהפוך חצר פשוטה דיו לחצר מספר אחת.

החלפת תאורה אינה נעשית כל יום, ולכן, לפני שאתם רצים לרכוש תאורת חצר כדאי שתקראו מעט אודות חנויות או אתרים מומלצים ובעלי מוניטין. חנויות או אתרים בעלי שם לרוב יחזיקו בסחורה איכותית ועמידה שלא תאלץ אתכם לכרכר סביב עניין תאורת החצר שלכם.

אם כבר מדברים על מקום רכישה בעל שם ומוניטין גבוהה, גודלייף אאוטדורס למשל, הינה חברה בשוק הלייף סטייל המציעה מגוון פתרונות אבזור לחצר תוך שימת דגש על תוצרת איכותית, עמידות גבוהה ומגוון רחב של דגמים וצבעים.

ג'קוזי
מי לא אוהב להיכנס לג'קוזי ולהתרענן אחר יום עבודה ארוך או סתם כך באמצע היום?

חובבי מים רבים מוצאים את עצמם ממשים את תחביבם בעיקר בחופשים המלאים בזמן פנוי. אך מה לגבי ימי השיגרה האפורים ונטולי הריגושים? מי קבע שעם ג'קוזי או בריכה נוכל להיפגש (כמעט) רק בחופשים?

בדיוק בשביל זה קיימת האפשרות להצבת ג'קוזי או בריכת מים קרוב אליכם מתמיד, בחצר הבית. כך שאם אתם מרגישים עמוסים, מותשים וזקוקים לזמן עם עצמכם- ג'קוזי או בריכת מים בחצר הפרטית שלכם תהווה פתרון נהדר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה