close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מוצרי פרסום שאתם חייבים בעסק!

מערכת שורשכב כסליו, תשפב26/11/2021

מוצרי פרסום יכולים כולים להקנות ערך ללקוח ולקשר את העסק שלכם עם מסרים חיוביים ורצויים כגון נדיבות, מקצועיות

תגיות:
צילום: canva

מוצרי פרסום יכולים להועיל לעסק שלכם ברמות שונות. לדוגמא, ללקוח (שביקר אצלכם פעם) הם יזכירו בהזדמנויות שונות שאתם קיימים, כך שיובילו אותו לפנות אליכם שנית ולהפוך ללקוח חוזר. הם יכולים להקנות ערך ללקוח ולקשר את

צילום: canva
העסק שלכם עם מסרים חיוביים ורצויים כגון נדיבות, מקצועיות. נציג כמה מוצרי פרסום שאתם חייבים בעסק וכיצד הם יועילו לכם.

מיתוג מוצרי משרד וניירת
כל עסק שמשתמש בניירת משרדית או במסמכים רשמיים יפיק תועלת ממיתוג מוצרים שונים לטובת פרסום. אבל לצד מיתוג של פנקסים, מסמכים חשבונאיים (כגון קבלות), מאוד יעיל לפרסם את העסק באמצעות יומנים או לוחות שנה שמחלקים ללקוחות. עטים ממותגים ואפילו גאדג'טים משרדיים יהפכו למוצרי פרסום מצוינים. ואם אתם מארחים לקוחות אצלכם במשרד או בעסק, אפשר למתג אפילו את כוסות הקפה החד פעמיות. כך תפיצו מסרי פרסום שעובדים היטב.

להפוך פרטי לבוש למוצרי פרסום
הרבה עסקים יכולים להפוך פריטי לבוש שונים, למוצרי פרסום יעילים. לדוגמא, עסקים הנותנים שירות ללקוחות, מסעדות, בתי מלון, מוסכים, יכולים להזמין הדפסה על כובעים או על חולצות, שאותם ילבשו העובדים. עבור הלקוח, זה מסר של קבלת פנים, מקצועיות ואחידות. הלקוח תמיד יודע מתי האדם שמולו הוא נציג רשמי של העסק וזה מעורר נוחות ותחושה חיובית. כדאי לציין שעסקים יכולים לחלק פריטי לבוש ממותגים גם בתור פרסים או מתנות ללקוחות, במסגרת מסעי פרסום או שי ללקוחות נאמנים.

פרסום על גבי מוצרים עונתיים
זן חשוב נוסף של מוצרי פרסום שכדאי להכניס לעסק מבוסס על המחזוריות של עונות השנה. מדובר בסט של מוצרים שימושיים, שאפשר לחלק ללקוחות, לעובדים או לכולם כאחד. הרעיון הוא לחלק או למכור במבצעים מיוחדים מוצרים שהופכים ל"שלט פרסומת" עם לוגו ופרטי העסק. לדוגמא, צעיפים ממותגים או מטריות בחורף, מגבות חוף בקיץ. משחקים כגון כדורי ים ממותגים יכולים גם הם לעבוד נהדר.

תיקים ממותגים עם ההדפס שלכם
עסקים העוסקים במכירות או בשיווק של מוצרים יודעים עד כמה חשוב שהאריזה תהיה יפה. אבל, מה עושים כאשר רוצים יותר? פתרון טוב הוא לחלק ללקוחות תיקים איכותיים, רב פעמיים, כגון תיקי כותנה ממותגים. אלה לא סתם שקיות פשוטות שנזרקות אלא אביזר שימושי שנשמר ומפרסם את העסק בכל פעם שהלקוח או הלקוחה משתמשים בתיק המדובר שעשוי בד או אל בד.

מוצרי פרסום לכנסים ואירועים
במידה והעסק שלכם או נציגים מטעמו משתתפים בכנסים, השקות או אירועים, אפשר להשתמש במוצרים ייעודיים לטובת פרסום ושיווק. לדוגמא, דפדפות או פנקסים שמחלקים, גאדג'טים לחלוקה, ממתקים ממותגים, כלי כתיבה עם הדפס עסקי וכיוצא באלה.

לעוד מגוון של פתרונות, מיתוג, פרסום ושיווק עם תוצאות מעולות, היכנסו לאתר פרומו טים מוצרי פרסום.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה