close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ירושלים בנובמבר דצמבר

מערכת שורשכד כסליו, תשפב28/11/2021

חודש נובמבר כבר בעיצומו ואנחנו פה כדי להמליץ לכם על כל המקומות הכי שווים שאנחנו מכירים בירושלים.

תגיות:
צילום: יח"צ

הקירות של ירושלים
בוקר טוב לכל מי שנשאר ללינה בירושלים. שאלה לי אליכם: האם אתם חושבים שגרפיטי נחשב לאומנות?

בכל שבת, בין השעות 10:00 עד 12:00 נצא לסיור מרהיב

צילום: יח"צ
מלא בשלל צבעים ונכיר את אומנות הקירות שמתרחשת בירושלים.מה זה גרפיטי? גרפיטי או אומנות רחוב היא אומנות המוצגת לקהל הרחב ולרוב מצוירת בצבעי ספרי, צבעי קיר ועוד כל מיני אמצעים שונים ומגוונים.

ביחד עם אטרי אליאש, אמנית היסטוריונית ומומחית גרפיטי ואומנות רחוב , נצא לסיור מלא בידע ומראות צבעונים ונוכל לטייל לאורך הסיפורים המצוירים על הקירות,משוק מחנה יהודה ועד לסמטאות שכונת נחלאות ומרכז העיר.בואו להכיר את התרבות האומנותית שנולדה בירושלים תוך הקשבה לסיפורים על האמנים שהשאירו את חותמם על קירות עיר הקודש.

הצטרפו לסיור ותוכלו לגלות את ירושלים מצדדים שעוד לא הכרתם.

הסיור מועבר בשפה העברית ומתאים למשפחות ולילדים מגיל 12. במהלך הסיור תתבקשו להתלבש צנוע בגלל כניסה לשכונה חרדית. מחיר הסיור הוא 110 ₪ לאדם.

כל אחד יכול להיות צלם
הוסטל בירושלים יכול להיות נהדר, אבל לפעמים צריך לצאת מהמיטה וללכת לפתח תחביב חדש. אוהבים לצלם ורוצים להוסיף תמונות של ירושלים לאלבום המשפחתי?הצטרפו לסדנת צילום בירושלים יחד עם פיני שניר, צלם רחוב ומדריך סדנאות נהדר.

איזה מזל שהמציאו את הסמארטפון ולכולנו יש מצלמה כדי להצטרף לסדנה הפנומנלית הזאת. הסדנה היא בת 3 שעות, בה אתם תבקרו באתרים שונים ובמקומות סודיים שאין בהם כמעט תיירים, כמו כנסיית הקבר, הרובע הנוצרי של ירושלים העתיקה, ממתקי ג'עאפר הטעימים ועוד.

לא צריך שום ניסיון. תגיעו לסדנה ותלמדו לתפוס בעדשה את האנשים הכי מעניינים, המבנים הכי עתיקים והצבעים שקיימים רק בירושלים.

סיור קולינרי בשוק מחנה יהודה
ממש ליד ההוסטלים בירושלים, במרכזה ההומה תוכלו למצוא את שוק מחנה יהודה המוכר בצבעוניות המשגעת שלו, במטעמים השונים שלו ובאווירה הכי ישראלית.

לא הרבה יודעים, אבל שוק מחנה יהודה החל את דרכו עוד בשלהי התקופה העות'מאנית בסוף המאה ה19. אנשים מכל רחבי העולם מגיעים במיוחד לשוק כדי לחוות את הטעמים השונים.

בשוק מחנה יהודה קיימים עשרות סיורי אוכל לקבוצות בהם המדריכים המוכשרים ייקחו אתכם לכל המקומות הכי מפורסמים, הכי טעימים ויספרו לכם את הסיפורים הכי מעניינים על כל פינה בשוק.

השוק מתאים לכל טועם ותוכלו למצוא בו עשרות מטעמים, כמו פיתות עם שמן זית וזעתר, בירות, חצ'פורי, חומוס, מיצי בריאות אצל מוכר האתרוגים המפורסם, חלבות שונות וטעימות וגלידות בשלל טעמים.


והחודש במיוחד לקראת חג החנוכה תוכלו לצאת לסיור חנוכיות ירושלמי שיציג לכם את האוטנטיות של השוק תוך הסתכלות על אורות החג וזלילת סופגניות ולביבות טעימות. (פרטים נוספים תוכלו לקבל באתר הרשמי של שוק מחנה יהודה).

החיזיון הלילי במוזיאון מגדל דוד
ממש רגע לפני שהקור האמיתי מתחיל, נצא למופע מרהיב בן 45 דקות תחת כיפת השמיים של ירושלים ונצפה בחומות המצודה של מגדל דוד המתמלא בחיזיון עוצר נשימה. על החומה העתיקה נוכל להכיר לעומק את סיפורה של ירושלים בהקרנה של מציאות מדומה. ברקע נשמע צלילי מוזיקה מקורית וניכנס לנעליהם של כל התרבויות, השליטים, הדתות והסיפורים העתיקים של ירושלים. ההקרנה תתבצע על אבני החומה מ - 20 מקרנים שונים והחוויה עוצרת נשימה. אנשים מכל העולם מגיעים במיוחד כדי לצפות בהקרנה הפנומנלית שמוקרנת בשפות שונות המותאמות במיוחד לכולם. תוכלו לבקר במופע הלילי בימי שני ובחמישי משעה 20:30. המחיר לילדים הוא 55 ₪ ולמבוגרים 65 ₪.

משחקים ברחובות ירושלים
טיול ברחובות ירושלים וחידות נשמע לנו כמו שילוב מנצח. ולכם? מצאנו לכם דרך לגבש עוד יותר את המשפחה. בואו והצטרפו לסיור חכמת ההמונים.

בסיור תפתרו חידות שונות ומשימות מאתגרות, כמו, טיפוס במדרגות לוליינות, דיג דגים מתוך מזרקה ו... למה שלא תבואו כדי לגלות מה עוד מחכה לכם שם?

המשחק מתקיים בקבוצות של שלושה ועד חמישה משתתפים, והן מתחרות אחת בשנייה כדי להשיג את מירב הנקודות כדי לנצח ולזכות בפרס מגניב שמתאים לכל המשפחה. אורך המשחק הוא כשעתיים וחצי. לפרטים נוספים צרו קשר 0723281220    

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה