close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הגשת תביעת מילואים

מערכת שורשכט כסליו, תשפב03/12/2021

לא כולם יודעים, אך ניתן להגיש תביעת מילואים ולקבל דמי מילואים לפי החוק

תגיות:
צילום: freepik

לאורך כל שנות שירותם, שומרים עלינו אנשי המילואים מכל רע. הם עוזבים את שגרת החיים שלהם, את המשפחה ואת הפרויקט מהעבודה, ויוצאים כדי לשרת את המדינה ולהפוך את ישראל למקום טוב יותר. עם כל המסירות והנאמנות, מגיע לאנשי המילואים קצת יותר. לא כולם יודעים, אך ניתן להגיש

תביעת מילואים ולקבל דמי מילואים לפי החוק.

מי יכול להגיש תביעת מילואים?

הביטוח הלאומי מטפל בנושא של הגשת תביעת מילואים, וישנם משרתים בצבא שרשאים להגיש את הבקשה:

  • משרת במילואים שאינו עובד.
  • עובד עצמאי אשר לא זכה לקבל את התשלום לאחר שעברו 3 שבועות ממועד סיום המילואים.
  • משרת במילואים אשר משלב שתי עבודות כשכיר ועצמאי.
  • סטודנט הלומד במוסד להשכלה גבוהה.
  • עובד שכיר אשר המעסיק שלו פשט את הרגל.

כיצד ניתן להגיש את הבקשה?
הגשת תביעת מילואים מתבצעת בדרך כלל באופן מקוון. על מגיש הבקשה למלא טופס מיוחד ולצרף אליו טפסים רלוונטיים אחרים. טפסים אלה כוללים אישור על עבודה במצב חירום, אישור על כך שמבקש הבקשה שירת במילואים, תלוש שכר במידה ומדובר בעובד שכיר, אישור לימודים בהנחה שמדובר בסטודנט ועוד. ברגע שמגישים את הבקשה באתר של הביטוח הלאומי, היא נבדקת על ידי הנציגים והם אלה שאחראיים להחזיר תשובה.

אפשר גם להיעזר בעורך דין
אם אינכם מכירים את רזי החוק כאשר מדובר בפרוצדורה כמו הגשת תביעת מילואים, כדאי לפנות לעורך דין אשר מטפל בתחום. עורך דין מנוסה ומקצועי יעזור לכם להגיש את התביעה ולקבל את כל הכסף שאתם זקוקים לו. עורך דין מקצועי מתמחה בהגשת תביעות נגד משרד הביטחון וכן בהגשת תביעת מילואים, והוא יוכל לסייע תוך כדי שהוא בוחן את המקרה שלכם לעומק, לומד את כל הנושא ואוסף עבורכם את כל החומרים להגשת התביעה. הליווי המקצועי שלו מתחיל ברגע שאתם נכנסים למשרד ועד שאתם מקבלים את כל התביעה המגיעה לכם.

מגישים תביעת מילואים עם עו"ד עומר יעבץ וצחי ביטון
אם אתם מחפשים משרד עורכי דין איכותי, מנוסה ומקצועי להגשת תביעת מילואים, משרד עורכי הדין של עומר יעבץ וצחי ביטון יספק לכם את כל המענה הדרוש. עו"ד יעבץ וביטון מתמחים במגוון רחב של נושאים וסוגיות הקשורים לצה"ל ולחיילי המילואים. הם מגישים תביעות נגד משרד הביטחון עבור נכי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה וגם מסייעים לאנשי המילואים לקבל את המענק שלהם. אז אם אתם לדעת שהכול מתנהל כראוי, כל שיש לעשות הוא לפנות למשרד.

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה