close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך מכינים מארז שוקולדים מרשים במיוחד

מערכת שורשג טבת, תשפב07/12/2021

רעיונות להכנת מארזי שוקולד כמתנה לחברים ומשפחה

תגיות:
צילום: canva

כל אדם יודע שאחד המתנות שהכי כיף לקבל לחג, ליום הולדת או סתם ללא סיבה מיוחדת היא מארז שוקולדים מפנק ואיכותי. כמובן שלא כל מארז שוקולדים הוא מארז מספיק מיוחד ובכדי שהאדם שמקבל את המארז כמתנה אכן ירגיש שהושקעה בו מחשבה, יש להכין את המארז בצורה הטובה ביותר ולהכיל בו את כל השוקולדים הכי משובחים ואיכותיים שיש. כיום ניתן למצוא חנויות ממתקים מיוחדות שבהן ניתן למצוא שוקולדים בייצור מקומי או שוקולדים מחו"ל אשר המשותף לכולם הוא האיכות הגבוהה והטעם המדהים. יצירת מארז שוקולדים המכיל שוקולדים מעין אלה, מהווה ללא ספק את המתנה המרשימה, היוקרתית והמיוחדת ביותר

צילום: canva
שניתן להעניק לכל אדם.

מארזי שוקולדים לחגים
אם אתם מתארחים בחגים, אתם בוודאי מוצאים את עצמכם תוהים איזו מתנה כדאי לכם להביא עמכם למארחים שלכם על מנת לבטא את ההערכה על כך שהם מארחים אתכם בחג. ובכן, כדאי שתדעו כי חבילות שי לחג הכוללות בין היתר מארז שוקולדים מפנק מהוות את המתנה הטובה ביותר שניתן להביא למארחים. לא משנה אם מדובר על חג הפסח, ראש השנה או אפילו חנוכה או פורים, יצירת מארז שוקולדים מפנק המכיל את השוקולדים האיכותיים והטובים ביותר, זה דבר שיוצר רושם עז בקרב כל אדם שמקבל אותו. מלבד העובדה שכולנו בסופו של דבר אוהבים להתפנק עם שוקולד איכותי וטעים, העובדה שהמארז מכיל רק שוקולדים איכותיים הופך את המתנה ללא פחות ממושלמת. אין ספק שהמארחים שלכם ישמחו ויתרגשו לקבל את המתנה המדוברת.

כיצד מכינים מארזי שוקולד כמתנה?
מארז שוקולדים איכותי ומפנק מתחיל ראשית כל במיכל מתאים שיכיל את המארז. כיום ניתן למצוא שלל אפשרויות שונות למכלים. ניתן למצוא סלסלות קש מעוצבות ומרשימות, מכלי פלסטיק מפוארים, קערות מקושטות ודקורטיביות ועוד. חשוב מאוד שגם המיכל שתבחרו יהיה יצירתי ויהיה תואם לתכולת המארז שלכם גם בגודלו, גם בסגנון העיצוב שלו, גם בצבעים שלו ועוד. אם מתחשק לכם לפנק את המארחים שלכם במתנה נוספת מלבד השוקולדים, תמיד תוכלו שהמכל שתבחרו יהיה כלי מטבח כלשהו שיוכל לשמש את המארחים שלכם לאחר שהם יסיימו את השוקולדים שבו.

כדאי לרפד את תחתית המיכל שבחרתם בניירות צבעוניים, בסרטי נייר, קונפטי או כל דבר אחר שיעניק למארז אלגנטיות.

השלב הבא הוא ללא ספק השלב החשוב ביותר והוא מילוי המיכל שבחרתם. חשוב מאוד בשלב הזה להתאים את סוג השוקולדים לאדם שמקבל אותם. חשוב לבדוק איזה שוקולדים הוא אוהב ומעדיף, האם הוא טבעוני או האם הוא מקפיד על כשרות מסוימת, האם הוא נוהג לאכול שוקולד מריר בלבד או את כל סוגי השוקולדים ועוד. לאחר מכן, בשלב בחירת השוקולדים יש לבחור את השוקולדים המתאימים בהתאם להעדפה האישית של מקבל המארז, אך בד בבד יש להקפיד על איכות השוקולדים. אם כבר מארז שוקולדים מפנק, בהחלט לא כדאי לרכוש בו מוצרים בייצור מקומי, אלא כדאי להקפיד על שוקולדים מיוחדים ואיכותיים מחו"ל ועוד.

מוצרים משלימים למארז
כמובן שחוץ משוקולד משובח ואיכותי במארז אתם יכולים לשלב מוצרים נוספים שיעשירו את המארז כגון: יין נתזים טוב, מרציפנים איכותיים, סוכריות איכותיות, פרלינים, טראפלס, פיצולים, פירות יבשים או אפילו מוצרי פינוק כגון: מגבות ידיים למטבח, סבון או קרם ידיים. מוצרים נוספים כגון: חולץ פקקים מיוחד לבקבוקי יין ועוד. אין ספק שבשלב הזה עליכם להיות יצירתיים ולבחור את המוצרים שאתם חושבים כי יהפכו את המארז שלכם למארז לא פחות ממושלם.

אריזה
בסופו של דבר יש לארוז את המארז בצורה דקורטיבית ומרשימה. ניתן לארוז אותו באריזות צלופן שקופות ובסרטי סאטן, ניתן להדביק מסביב עלים יבשים או איורים ולשלב סרטים רומנטיים לקשירת המארז ועוד. רצוי לצרף ברכה מיוחדת.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה