close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הסיכונים של פילינג כימי - שחייבים להכיר

מערכת שורשכג טבת, תשפב27/12/2021

הסיכונים של פילינג כימי משתנים בהתאם לפילינג שתבחרו. ישנם מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר אתם שוקלים את היתרונות והסיכונים של שימוש בפילינג כימי

תגיות:

כדי להבין היטב את הסיכונים והיתרונות חשוב לדעת מה עושה פילינג לפנים. פילינג כימי נמרח על הפנים ופועל ברמה התאית כדי לגרום לעור להתקלף. זה יכול לגרום לאי נוחות קלה עד חמורה כולל צריבה וצריבה. זה מיושם על ידי קוסמטיקאית או רופא מוסמך כדי שההליך יהיה יעיל. יש אנשים הנוטלים אספירין במהלך ההליך כדי להפחית את הסיכון לדימום.

למעשה, פילינג כימי גורם לפגיעה ברמה התאית של העור וכתוצאה מכך נוצרת שכבת עור חדשה מהשכבה העליונה למטה. חשוב מאוד להבין ששכבת העור החדשה רכה וחלקה יותר מהשכבה הישנה שהתדרדרה. זו ללא ספק דרך בריאה הרבה יותר להסתכל על העור

שלך, אבל יש לה גם כמה סיכונים.

הסיכונים של פילינג כימי
פילינג המתוכנן להמשך השנה עלול לגרום לחבלות קלות עד בינוניות. חבורות קלות עד חמורות נפוצות הרבה יותר בהליך זה. בנוסף, כאב זמני עלול להיווצר לאחר ההליך כולל נפיחות ותחושת צריבה. כדי להפחית את הסיכון לכוויות חמורות, ניתן למרוח ג'ל או קרמים מקררים על אזור העור לאחר מכן.

כדי להפחית את הסיכון לפריחה קלה עד בינונית, ניתן למרוח קרם סטרואידי מיד לאחר ההליך וכמה ימים לאחר מכן. עם זאת, יש לפנות מיד לרופא אם הפריחה מתחילה להתחזק או נמשכת במשך כמה שבועות. למרות שחלק מהאנשים מגיבים בצורה שונה לעוצמות שונות של חומצה, רוב האנשים רגישים לפחות קלה לקילוף ועשויים לחוות אדמומיות, גירוי בעור, גירוד ונפיחות במקום הפילינג.

סימפטום שכיח נוסף הוא כאב במהלך ההליך. אנשים קוראים לזה לעתים קרובות "נגיעה בטבע". הרגליים התחתונות עשויות להיות מושפעות במיוחד אם ההליכה הייתה משימה קשה עבורך לפני ההליך של שימוש בפילינג.

במקרים נדירים מטופל עלול לחוות כוויה חמורה בעור. זה דורש תשומת לב מיידית ויש להעריך מיד. התקשרי תמיד לרופא אם את חווה תחושת צריבה, בחילה, כאבי ראש, כאבי שרירים, אובדן שליטה בשלפוחית השתן או קשיי נשימה. תרופות יכולות לעזור להקל גם על תסמינים אלו, אך במקרים חמורים יש לפנות מיד לטיפול רפואי.

מכאן, ההמלצה היא לעשות שימוש דווקא במוצרי פילינג איכותיים ומוכרים, המוביל שבהם הוא מוצר הפילינג מאתכריסטינהשמביא מוצרי פילינג איכותיים ועושה שימוש בחומרים ייחודים השומרים על העור מבעיות קיצוניות.

חולה שיש לו סרטן עור עלול לחוות צלקות מההליך. במקרים חריגים, העור עלול להתנתק מהגוף. זה יכול לגרום למצוקה רגשית ונקרא בדרך כלל התלקחות צלוליט. עם זאת, עם הטיפול המתאים, ניתן מאוד למזער את הופעת צלקות צלוליט.

פילינג כימי מתבצע כטיפול בניתוח קוסמטי. הסיבות לכך רבות, אך הנפוצות ביותר הן הרצון של המטופלת לשפר את מראה העור המזדקן או מצב עור קבוע. אנשים רבים הסובלים ממלזמה, כתמי גיל, גוון עור לא אחיד, צלקות אקנה ונמשים עשויים לבחור לבצע הליך זה.

בדקו את האפשרויות שלכן לפני שאתן עוברות פילינג כימי. אולי כדאי להשתמש בקרמים או משחות וללכת עם מותג מוכר או להתחיל עם מוצר זול בבית. אם את מרחיבה את הטיפול לכל הגוף, וודאי שיש לך התייעצות עם רופא עור מוסמך או מנתח פלסטי כדי לקבוע את האפשרויות שלך ולשאול כל שאלה שיש לך בנוגע להליך.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה