close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סרטוני תדמית לעסקים קטנים

מערכת שורשב שבט, תשפב04/01/2022

יש לכם עסק קטן ואתם רוצים לקדם אותו בדרך החכמה ביותר, בדרך שתביא לכם תוצאות במהירות ובלי הוצאות רבות מידי. סרטון תדמית לעסק שלכם יהיה פתרון מעולה בשבילכם. מה יכול להיות יותר מוכר מהכנת כרטיס ביקור דיגיטלי, אשר יופץ בכל רחבי הרשת?!

תגיות:
צילום: freepik
מהי המשמעות של סרטון תדמית לעסק?
סרטון תדמית זהו בעצם סרטון אשר מטרתו העיקרית היא חשיפת העסק שלכם לכמה שיותר צופים, וכמובן במיוחד עבור קהל היעד של העסק שלכם. סרטון תדמית אמור לערוך היכרות עם העסק ולשווק אותו בסגנון שמתאים לכם. התפתחות הטכנולוגיה חוללה ניסים בתחום הכלכלה - לעסקים אין עוד צורך לשלם כל כך הרבה על פרסומות, כתבות ושלטי חוצות, עסקים קטנים יכולים להגיע להרבה יותר אנשים ולהאיץ את התפתחות העסק בכמה צעדים פשוטים. עם זאת, הרשת מלאה סרטונים שיווקיים, מסרטוני תדמית ועד לסרטוני מוצר והדרכה. אז למה שהצופה יעצור ויצפה דווקא
בסרטון שלכם? התשובה מאוד ברורה - תלוי כמה הסרטון מעניין, מפתיע ומתחבר לרגש. סרטוני תדמית לעסקים קטנים וגדולים כאחד, מוכיחים את עצמם בכל פעם מחדש כמקפצה משמעותית בתחום שיווק העסקים.

סרטון תדמית לעסק קטן - 7 טיפים שימושיים
כפי שציינו קודם, סרטוני תדמית יכולים להיות מהלך שיווקי גאוני שיכול להוביל אף לפריצת דרך מבחינת העסק. אם כי התנאי העיקרי להצלחה זו, היא טיב הסרטון. כמו שסרטון תדמית יכול להעיף לכם את העסק ולקדם אותו, כך הוא גם יכול להרוס. לכן, אל תהיו חכמים שלומדים מהטעויות של עצמם, תהיו חכמים שלומדים מטעויות של אחרים.

קבלו 7 טיפים שימושיים ביותר מחבורה של מקצוענים בתחום אשר חוו כבר כמה טעויות על בשרם:
1. אל תתפשרו על חברת הפקה שעושה סרטוני תדמית לעסקים על בסיס שבועי - הרבה מאוד מהתוצר הסופי של הסרטון וכמובן מהצלחתו ברשת, נמצא על הכתפיים של חברת ההפקה הזאת. חשוב מאוד שתמצאו צלם וידאו מקצועי שתוכלו לדבר איתו באותה השפה וגם שידע בדיוק מה המסר שאתם רוצים שיעבור לצופים. תבקשו לראות את תיק העבודות שלו, התייחסו לסגנון העבודה שלו ורק אז תוכלו להחליט אם הוא אכן מתאים לסרטון התדמית שאתם מדמיינים. צלם וידאו מקצועי יודע לצלם את הסרטון בצורה כזאת שתשרת את הצרכים שלכם במינימום זמן ומאמץ ומקסימום תוצאות. הניסיון שלו שווה את הכסף שלכם.

2. תשקלו לשלב אנימציה - בשנים האחרונות שילוב אנימציה בסרטונים שיווקיים הפך פופולרי יותר ונראה כי גם מפתיע ויצירתי יותר. זהו עניין של בחירה, צפו בסוגי סרטונים שונים והחליטו על הסגנון המתאים לכם ביותר.

3. תבנו מסר חזק ועצמתי - אחד החלקים החשובים בעת הפקת סרטון תדמית לעסק. חשבו טוב על המסר שאתם רוצים להעביר לצופים שלכם, תשאפו למסר חזק שיישאר איתם.

4. דברו בגובה העיניים ותפעילו את הרגש - חלק חשוב משיווק טוב הוא להצליח להיכנס לליבם של הצופים, לתת להם הרגשה שאנחנו מדברים אליהם וכך לגייס אותם אלינו.

5. הניעו לפעולה - לא לשכוח להסביר לצופים שנשארו לצפות בסרטון, מה אתם מצפים מהם לעשות הלאה. אם לשתף, לעשות לייק או להכנס לאתר.

6. תהיו הכי יצירתיים שאפשר - בעולם בו יש הכל. אנחנו צריכים להתבלט ולהפתיע. תחשבו מחוץ לקופסא.

7. אל תתפשרו על התסריט - כמו שאתם רוצים להעביר מסר חזק ועצמתי, כך גם התסריט צריך להיות בנוי בצורה חכמה, כיפית וכזו שזוכרים.

כעת, יש בידכם את כל המידע הנדרש ליצירת סרטון תדמית לא פחות ממעולה. מה שנותר הוא לתת גז :)
אחרי הפעם הראשונה תבינו מיד שסרטוני תדמית לעסקים הם כלי שיווקי חזק מאוד. אז אל תשכחו להודות לנו.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה