close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדוע כל כך כדאי לי לרשום את הילד לחוג גלישה?

מערכת שורשטז שבט, תשפב18/01/2022

אם אתם רושמים את הילד אל חוג גלישה אתם חייבים לוודא כי המדריך בחוג הוא גם מקצועי וגם חביב

תגיות:
אנו נעשה הכול בשביל הילדים שלנו ואנו נשקיע את כל משאבנו בכדי שהילד יהיה מאושר. כיום יש הרבה מאוד מחקרים שמראים כי האושר של הילד מגיע בין היתר ממה שהוא עושה אחרי בית ספר. לכן כדאי מאוד לרשום את הילד כבר מכיתה א' לחוגים רבים ככל האפשר.

אחד החוגים המומלצים ביותר שאפשר לרשום את הילד אליהם זהו חוג גלישה. חוגי גלישה הם בין הדברים המהנים ביותר שיש, הם מלמדים משמעת, הם מאמצים, הם מרתקים, הם מעניינים והם מיוחדים מאוד. כך הילד שלכם גם יעשה חוג ספורטיבי וגם ייהנה מאוד מכיוון שאין דבר יותר מהנה מאשר הים. לכן גלישה היא דרך נהדרת לבלות ואין ספק שכדאי
לחשוב על אופציה זו כחוג לילד.

מהו הדבר החשוב ביותר בחוגי גלישה?
חוג גלישה מתקיים בים וכידוע לכל הים הוא לא תמיד המקום הכי בטוח שיש. לכן כאשר אתם רושמים את הילד אל החוג עליכם לוודא כי שומרים בו על הוראות הבטיחות. בטיחות היא ערך עליון בחוגים וכך גם בחוגי גלישה.

כדאי לוודא כי לבעל החוג יש ביטוח, כי יש לו ניסיון רב בהוראת גלישה וכי הוא יודע כיצד לעבוד עם ילדים. עליכם לדעת כי כיום החוגים הם בטוחים מאוד וזאת מכיוון שמשקיעים בהם מאמצים רבים. לכן אל תפחדו יותר מדי אך באותה נשימה נציין כי עליכם לבחון את הנושא הזה לעומק ולא לזלזל בו.

רושמים את הילד אל חוג גלישה? וודאו כי יש לו אל מי להתחבר שם
אין דבר יותר מהנה מאשר חוג גלישה המתקיים בים ואין דבר יותר משמח מאשר להצליח לגלוש ואתם יודעים מה? מהר מאוד הילד שלכם יידע כיצד לגלוש כמו מאסטר אמיתי. ובכל זאת יש עוד דבר שאתם צריכים לתת עליו את הדעת כאשר אתם רושמים את הילד לחוג.

עליכם לוודא כי יש לו חברה להתחבר אליהם. עליכם להבין כי אם הילד לא ימצא חברים בחוג הוא יתבאס ולכן הנושא הזה מאוד חשוב. האמת היא כי הכי טוב יהיה לרשום מספר חברים שלו מבית הספר לחוג גלישה וכך להבטיח כי יהיה לו עם מי לבלות בחוג וזה יבטיח כי ההנאה שלו מן החוג תהיה כפולה ומכופלת וזה שווה הכול.

אל תקחו את הילד לחוג מבלי לבחון את המדריך בחוג
אם אתם רושמים את הילד אל חוג גלישה אתם חייבים לוודא כי המדריך בחוג הוא גם מקצועי וגם חביב. בחוגי גלישה הדבר החשוב ביותר הוא המדריך וזה משהו שאתם חייבים לבחון ולא להתפשר עליו. לכן שימו לב מי המדריך וודאו כי הוא ברמה גבוהה וכי אפשר לסמוך עליו ולהפקיד בידיו את הילד שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה