close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך ומתי להזמין מלון באילת? מדריך שימושי

מערכת שורשה אדר א, תשפב06/02/2022

הזמנת מלון באילת חייבת להתרחש כמה שיותר מוקדם. הביקוש לחופשות באילת גבוה מאוד ולכן אנו ממליצים להזמין מספר שבועות לפני המועד

תגיות:
צילום: depositphotos
העיר אילת היא בירת הנופש של ישראל. רבים פוקדים את העיר לכל אורך השנה ומגיעים להתארח בוילות, אכסניות וכמובן מלונות שונים. אך מתי הזמן הכי טוב לבקר בעיר? האם המחירים באמת משתנים לאורך השנה? ומהיכן כדאי להזמין את החופשה? הנה כל התשובות שחיפשתם.

באיזה עונות כדאי לבקר בעיר?
לכל עונה יש את הייחוד שלה ולמרות שרוב הישראלים בוחרים לבקר בעיר אילת בעיקר בחודשי הקיץ, כדאי לדעת כי יש לעיר לא מעט מה להציע
צילום: depositphotos
גם בחודשי האביב או הסתיו ואפילו בחורף. בישראל עונת החורף לא תמיד מספקת מזג אוויר סוער או גשום ולכן כדאי לבדוק מחירים ועלויות גם בעונה זו בגלל סיבה מרכזית אחת – חיסכון.

כאשר מזמינים חופשה בחורף, המחיר זול בצורה משמעותית וניתן למעשה להגיד שקיימים פערים משמעותיים במחיר ברוב המלונות, האסכניות ובתי האירוח בעיר. בעונה זו הביקוש נמוך משמעותית ואפשר לבקר באילת וליהנות ממנה מבלי לקרוע את הכיס. סיבה נוספת שכדאי לשקול לבקר בעונות שאינן עונת הקיץ היא שיש פחות תיירים שפוקדים את העיר וכך ניתן להסתובב בטיילת, בקניונים או פשוט בים או בבריכת המלון בנוחות ומבלי להצטופף עם מספר רב של אנשים.

מתי להזמין מלון באילת?
הזמנת מלון באילת חייבת להתרחש כמה שיותר מוקדם. הביקוש לחופשות באילת גבוה מאוד ולכן אנו ממליצים להזמין מספר שבועות ואפילו מספר חודשים לפני המועד שבו תרצו להגיע לביקור בה. כך למשל, אם ברצונכם לבקר במהלך חודש יולי, נסו להזמין את החופשה כבר בחודש מרץ או אפריל.

הזמנת החופשה מראש נועדה למנוע מקרים בהם החדרים הרצויים לכם יהיו תפוסים ויש לכך משמעות עצומה על החופשה. חשוב לוודא כי יש אפשרות לבטל או לדחות את ההזמנה ולבדוק כמה זה יעלה לכם, כך תדעו שגם אם משהו יצוץ בזמן המועד בו תכננתם לצאת לחופשה, תוכלו לבצע שינויים כאלו ואחרים בהזמנה.

איפה כדאי להזמין בית מלון באילת?
יש מספר רב של אתרים אשר דרכם תוכלו להזמין מלון באילת וכדאי מאוד לבדוק היטב כל מלון ומלון. בחלק מהמלונות תוכלו למצוא מידע מפורט למדי אשר כולל גם ביקורות של גולשים, מידע על האוכל, רמת השירות במלון ומתקניו השונים ובחלק מהאתרים ניתן גם לבצע את ההזמנה עצמה. חשוב לבדוק מספר חלופות וזה כולל גם את אתר בוקינג, האתר הרשמי של המלון ואתרים נוספים בתחום כמו הוטלס קומביינד או הוטליה.

מה אורך החופשה המומלץ?
קשה לענות על שאלה זו מאחר ומאוד תלוי עם מי אנו נוסעים לחופשה ומה ברצוננו לעשות בעיר. אם מתחשק לכם לבצע אטרקציות ימיות או שנורקלים, צלילות, ספורט ימי ועוד, כדאי לקחת זאת בחשבון ולהאריך את זמן החופשה בשביל שתספיקו גם לנוח וליהנות במלון עצמו וגם לעשות את כל הפעילויות הללו. זכרו כי לעיר יש הרבה מה להציע, החל מטיילת מיוחדת ומהנה ועד מסעדות ופאבים, בתי קפה וקניון עם מחירים זולים ואטרקטיביים ועל כן בדקו היטב והכינו לוח זמנים עם כל מה שמתחשק לכם לעשות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה