close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ברכות – מתנה מהלב

מערכת שורשיג אדר א, תשפב14/02/2022

אל תשכחו שהמתנה האמיתית נמצאת בין המילים, בתוך הברכות

תגיות:
אנחנו עם חם, אוהב, שנהנה לברך. אנחנו נהנים לברך בחגים כמו ראש השנה, פסח, סוכות שבועות ועוד. אנחנו נהנים לברך לימי הולדת, ימי נישואין, בר מצווה, בת מצווה, חתונות או כל אירוע משמח אחר.

ואנחנו כמובן נהנים לברך לבריאות, לנפש רגועה, לחיים טובים שלווים ומלאים באהבה ושפע של אור, נחת ופרנסה טובה.

אין שום דבר רע בברכות. ברכות לחגים הן המתנות מהלב באמת, וכאשר אנחנו לוקחים את הברכות והופכים אותן לקסם עם מילים חרוזות, משעשעות, מרגשות
וגם משלבים מתנות מעניינות או רגשיות אנחנו מוסיפים גם ערך לברכה.

למעשה, כל ברכה יכולה להפוך בקלות למתנה, עם מעט יצירתיות וחשיבה מקדימה.

כאן מברכים באהבה
החגים, ימי ההולדת, המסיבות הספונטניות וגם אלו הידועות מראש. לפעמים אנחנו לא יודעים מאיפה להתחיל לברך כראוי. תמיד נוכל לכתוב ברכה כללית, אבל ברכה אישית, ספציפית עם היכרות מקדימה מעניקה לנו הרבה יותר ערך, אהבה, וממש הופכת את הברכה למתנה רגשית ומופלאה.

נכון שיחד עם הברכות תמיד נוכל לשלב גם מתנות נפלאות. כלים לבית, מצעים, מתנות לטיפוח, אירוח, או גם מאכלים מיוחדים או שתייה ייחודית. יחד עם זאת, כלו מתאימים יותר ברגע שמזמינים אתכם להתארח, או שאתם מארחים.

עבור ימי הולדת עגולים, ימי נישואין, אירועים משפחתיים גדולים יותר לברכות יש משקל רב והן אפילו הופכות להיות חלק מהמיצג האומנותי של האירוע, ולא בכדי. כיום, אפשר לעצב ברכות באופן כזה שיהפוך את כל האירוע לייחודי יותר. אבל שניה לפני שנדבר על גרפיקה, מצגות, וכתיבה חורזת. נדבר על הברכות הרגילות שמצליחות לחלחל אל תוך כל לב ולב.

בואו נדבר על מילים טובות
כיום אין צורך ביותר מדי השקעה על מנת ליצור ברכות איכותיות. כל שעלינו לעשות הוא לשבת עם עצמנו ולהציף את המחשבה בדברים הכי טובים שאנחנו אוהבים במי שאנחנו באים לברך.

אתם לא צריכים להיוולד משוררים לשם כך, וגם אין שום סיבה או צורך לשבור את הראש יותר מדי. אך אם אתם מרגישים שאין בכם את היכולת להביא לידי ביטוי במילים תחושות ברכה, תוכלו תמיד לשכור אנשי מקצוע שיעשו זאת למענכם.

אם אתם משלבים גם מתנה עם הברכה, תוכלו להפוך את הברכה עצמה למתנה. להדפיס אותה על בלוק עץ איכותי, על בד קנבס יוקרתי, או אפילו ליצור את המצגת הגרפית הקלאסית עליה כולם מדברים.

כל אלו הן אופציות נהדרות, אך אל תשכחו שהמתנה האמיתית נמצאת בין המילים, בתוך הברכות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה