close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עורך דין תאונות דרכים – מתי הוא יכול לסייע ואיך?

מערכת שורשיט אדר א, תשפב20/02/2022

עורך דין תאונות אופנוע יכול לסייע מאוד לא רק לנהגים וותיקים על הכביש אלא גם לנהגים חדשים שיש להם רישיון חדש לאופנוע והם היו מעורבים למרבה הצער בתאונת דרכים

תגיות:

עורך

דין תאונות דרכים יכול לסייע לנו במקרה בו היינו מעורבים בתאונת דרכים והמשטרה טוענת שהאשמים לתאונה הם אנחנו. במקרה בו המשטרה ופרקליטות המדינה מחליטות להוציא נגדנו כתב אישום פלילי בגין תאונת דרכים שגרמנו לה או בגין עבירות תנועה שביצענו כדאי לנו לשכור עורך דין מומחה שיעניק לנו ייצוג איכותי ומקצועי בבית המשפט. במקרה שאנחנו נוהגים על אופנוע אז אנחנו יכולים לשכור עורך דין תאונות אופנוע – זהו עורך דין תעבורה שמתמחה במיוחד בייצוג של נאשמים שנוהגים באופנוע.

עורך דין תאונות דרכים – גם לנהגים חדשים
עורך דין תאונות אופנוע יכול לסייע מאוד לא רק לנהגים וותיקים על הכביש אלא גם לנהגים חדשים שיש להם רישיון חדש לאופנוע והם היו מעורבים למרבה הצער בתאונת דרכים. למעשה כל עורך דין תאונות דרכים יכול לייצג את כל סוגי הנהגים בכל הסוגים של תיקי תעבורה. במקרה שאנחנו נהגים חדשים ואין לנו עבירות קודמות או הרשעות קודמות בדיני תעבורה – חשוב במיוחד שנשכור עורך דין שיוכל להשאיר את המצב הזה עבורנו כך שלא יהיו לנו הרבה נקודות שלילה ברישיון או גיליון עבירות עם הרשעות בעבירות תנועה.

מה עלינו לעשות אם שללו לנו את רישיון הנהיגה?
אם שללו לנו את רישיון הנהיגה בגלל עבירות תנועה שעשינו או תאונת דרכים שכביכול לפי המשטרה גרמנו לה, עלינו לשכור כמה שיותר מהר את השירות של עורך דין תאונות דרכים. עורך דין זה הוא עורך דין תעבורה מומחה, שיוכל לייצג אותנו בבית המשפט ולגרום לכך ששלילת הרישיון שלנו תבוטל או במקרה אחר תקוצר או תומר לעונש אחר – כמו למשל קנס כספי או ביצוע עבודות שירות. אם אנחנו לא יכולים להסתדר בעבודה שלנו בלי רישיון נהיגה – עלינו לעשות את כל מה שהחוק מאפשר לנו בשביל לבטל את שלילת הרישיון שלנו.

מה עלינו לעשות אם קיבלנו דוח מהירות?
איזה נהג לא קיבל בחיים שלו דוח מהירות? הרוב המכריע של הנהגים בישראל קיבל לפחות פעם אחת מאז שיש לו רישיון דוח מהירות. אם קיבלנו דוח מסוג זה ואנחנו חושבים שהוא לא מוצדק או מוטעה כדאי לנו לשכור עורך דין תאונות דרכים שיסייע לנו לערער על קבלת הדוח בבית דין לענייני תעבורה. דיני התעבורה בארץ מתנהלים בבית משפט ייעודי לעבירות בתחום התנועה.

גם כאשר אנחנו מתמודדים עם תביעה נגדנו בבית דין תעבורה – אנחנו בכלל אבל בכלל לא צריכים להיות בלחץ מהעונש שאולי נקבל במידה ונימצא אשמים. בתי המשפט לתעבורה בארץ עמוסים מאוד בתיקים ולכן רוב התיקים נסגרים בעסקת טיעון מחוץ לבית המשפט בין הסנגור והפרקליט התובע של הפרקליטות. לרוב, העונשים שמקבלים בעסקאות טיעון בתיקי תעבורה הם קלים מאוד.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה