close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפים לפני שקונים מכונת כביסה

מערכת שורשכ אדר א, תשפב21/02/2022

טרם רכישה של מכונת כביסה, עלינו לדעת מספר טיפים חשובים המתקשרים באופן ישיר בכל הנוגע לתחום מכונות הכביסה

תגיות:
צילום: freepik
כיום כבר מיותר לציין כי כאשר קיים מכשיר כה מעולה ומקצועי אשר מחליף את העבודה הקשה של פעם, וניכר כי קיים היצע גדול של מגוון רחב של מכונות כביסה בשוק, כיבוס ידני שהיה נפוץ פעם - כבר לא נפוץ היום במיוחד וכן, תוכלו לפגוש אצל הרוב המוחלט של האנשים ברחבי העולם מכונות כניסה שונות ומשתנות. ניתן לומר באופן חד משמעי כי אחד מהמכשירים החשובים ביותר בחלל הבית הוא מכונת הכביסה, מכונה אשר מאפשרת לנו ללבוש בגדים נקיים. זאת במידה ומדובר במכונת כביסה איכותית. שכן ניכר כי טרם ביצוע רכישת מכונת כביסה חדשה לחלל הבית, עלינו לראות כי היא עונה על כל הבקשות והדרישות שלנו
צילום: freepik
ועל כן האידיאלית ביותר עבור מטרות השימוש שלנו. במאמר הבא ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים שיש לדעת טרם ביצוע קניית מכונת כביסה חדשה לבית שלכם.

3 טיפים חשובים שיש לדעת טרם ביצוע קניית מכונת כביסה חדשה
כאמור, טרם הרכישה עלינו לדעת מספר טיפים חשובים המתקשרים באופן ישיר בכל הנוגע לתחום מכונות הכביסה, ריכזנו עבורכם את שלושת הטיפים המשמעותיים ביותר:
• גודל מכונת הכביסה - כמו לפני ביצוע רכישה של כל מוצר חשמלי כזה או אחר לבית שלכם, עליכם להתחיל בבדיקה פשוטה - מהו גודל מכונת הכביסה האידיאלי ביותר עבור חלל הבית שלנו והשטח המיועד למכונת הכביסה בפרט. במידה והשטח שלכם מוגבל ואינכם מתכוונים להשתמש במייבש, מומלץ שתבחרו במכונת כביסה בעלת פתח עליון. מכונות כביסה מסוג זה למעשה יגיעו צרות וקטנות יותר, שכן בכל מקרה אחר עדיף ללכת על מכונת כביסה פתח חזית קדמי - שכן מכונת כביסה פתח חזית תופסת חלל רב יותר, אך ניתן לומר כי הקיבולת שלהן גדולה הרבה יותר ביחס לשאר סוגי המכונות, ואף ניתן להניח על גביה מייבש כביסה.
• מהירות הסחיטה - מומלץ שתבחרו מכונת כביסה המגיעה בליווי מספר מהירויות סחיטה שונות, כאשר המהירות המרבית תעמוד לפחות על 800 סיבובים לדקה. ככל שהמהירות תהיה גבוהה יותר, כך גם מידת הסחיטה תהיה יעילה, אפקטיבית ומהירה הרבה יותר. במהלך כביסה עדינה רצוי שתכבסו במהירות נמוכה על מנת לשמור על איכות הבגדים.
• פיקוד מכני או דיגיטלי - כיום יש מכונות בעלות פיקוד דיגיטלי ולחילופין גם מכונות בעלות פיקוד מכני. ההבדל בין שתי הסוגים הינו שהפיקוד הדיגיטלי למעשה הינו פיקוד נוח הרבה יותר לשימוש וכמובן שגם יותר מודרני ומשוכלל, אך במידה והפיקוד הדיגיטלי מתקלקל, ניכר כי מדובר בעלויות תיקון לא זולות כלל. מנגד, מכונות בעלות פיקוד מכני מוגבלות יותר ואף בעלות מידת נוחיות פחותה יותר אך ניכר כי מדובר במכונות הרגישות הרבה פחות לתקלות שונות, שכן עלויות התיקון יהיו זולות בהתאם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה