close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

באילו מקרים חשוב להזמין מיד אינסטלטור בתל אביב?

מערכת שורשכג אדר א, תשפב24/02/2022

בגלל העלות הגבוהה של מים בימינו כל נזילה עלולה לעלות לכם ביוקר

תגיות:

תשתיות מים וביוב הן תשתיות חיוניות מאוד בכל המבנים, גם אלה המשמשים למגורים וגם אלה המיועדים לצרכים מסחריים. בעיר מודרנית ומפותחת כמו תל אביב, שיש בה שלל בניינים, נדרשים באופן טבעי שלל שירותים הקשורים לאותן תשתיות, ולכן אינסטלטור בתל אביב הוא איש מקצוע מבוקש מאוד – ובפרט במצבים שמפורטים בעמוד זה.

נזילה או פיצוץ בצנרת
מצב אחד שמחייב הגעה מידית של אינסטלטור בתל אביב הוא כשישנה נזילה

מצנרת – בין אם מדובר על צנרת ביתית, צינור ראשי של בניין או כל צינור מים אחר. סיבה אחת לחשיבות הדחיפות היא העלות הגבוהה של מים בימינו, כך שכל נזילה עלולה לעלות לכם ביוקר. סיבה שנייה היא הנזקים האפשריים כתוצאה מנוכחות של מים במקום שבו הם לא אמורים להיות. בחלק מהמקרים נזילה מצינור עלולה להוביל לחלחול מים אל שכנים, הוצאה כספית גבוהה מאוד וגם אי נעימות מרובה. בנוסף, נזילה מצינור שעובר בתוך קיר עלולה להוביל לכתמי עובש שמהווים מפגע תברואתי.

סתימה בביוב
גם סתימת ביוב מייצרת מפגע תברואתי חמור, ולכן מחייבת הזמנה מידית של אינסטלטור מקצועי. במקרה כזה חשוב למצוא אינסטלטורים בתל אביב עם ציוד מתאים לפתיחת סתימות בביוב ובפרט ביובית. דגש חשוב נוסף בבחירת איש המקצוע הוא ניסיון רחב היקף, כדי שהאינסטלטור שמגיע אליכם לא "רק" יפתור את התקלה אלא גם יזהה את הגורמים לה, ויוכל לבצע את הפעולות הנחוצות כדי למנוע הישנות של הסתימה. כך למשל אם מקור הבעיה הוא שורשים בביוב, נדרש ציוד ייעודי לריסוק השורשים כך שהתשתית החיונית תמלא את תפקידה ללא הפרעות.

רטיבות בקיר
רטיבות בקיר היא תוצר של כשל באיטום או של נזילה מצינור. אם הכתם שמייצרת הרטיבות הוא בתקרה של דירה בקומה עליונה, זו שנמצאת מתחת לגג, סביר להניח שהסיבה היא אכן איטום לקוי. גם כתם ליד חלון מעיד על כך שככל הנראה נדרש קבלן איטום מקצועי – אבל בשאר המקרים הכתובת היא אינסטלטור בתל אביב. דחיית איתור הגורם לרטיבות והטיפול בה עלול להוביל להתפתחות עובש, ומאחר שהפטריות שהן למעשה העובש מפיצות נבגים שפוגעים בדרכי הנשימה, כל עיכוב במציאת מענה מקצועי עלול להחמיר את המצב. איתור נזילה סמויה מהעין שמובילה לרטיבות בקיר מתבצע באמצעות ציוד משוכלל דוגמת מצלמה תרמית.

שירותים נוספים שמספק אינסטלטור בתל אביב
אינסטלטור בתל אביב מספק כמובן גם מגוון רחב של שירותים שאינם דחופים. למשל, החלפת צנרת באמבטיה במסגרת שיפוץ מקיף או נקודתי, התקנת דודי שמש וגם טיפול בתקלות שונות במכשיר זה, מציאת פתרונות ללחץ מים נמוך ויישום הפתרון הנבחר, התקנת מז"חים (מניעת זרם חוזר), התקנת כלים סניטריים ועוד. בכל מקרה חשוב להקדיש תשומת לב לבחירת איש המקצוע המתאים ביותר – כשלצד ניסיון ויושרה ללא פשרות חשובה גם הזמינות, ובמיוחד במצבים שבהם נדרש טיפול מידי בבעיה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה