close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תאונות בבתי ספר

מערכת שורשיא אדר ב, תשפב14/03/2022

כשאנחנו שולחים את ילדינו לבית הספר אנחנו בטוחים שהם מוגנים ולא יכולים להעלות על הדעת מקרים שבהם עלול לקרות משהו ליקירינו האהובים

תגיות:
ילדינו הם כל חיינו וכשאנחנו שולחים אותם לבית הספר אנחנו בטוחים שהם מוגנים ולא יכולים להעלות על הדעת מקרים שבהם עלול לקרות משהו ליקירינו האהובים. אבל מה לעשות שילדים הם שובבים ובבית הספר ישנם יותר סיכונים כלפי הילדים שלנו ממה שאנחנו יכולים להעלות על הדעת. אנחנו כאן להסביר לכם על התאונות הנפוצות בבתי הספר ומה צריך לעשות.

תאונות בית ספר- מה זה בכלל?
לבית הספר שלחנו את הילדים שלנו בריאים ושלמים וכך אנחנו מצפים לקבל אותם חזרה משם. אבל כמו כל מקום ישנם סיכונים רבים שילדינו עלולים להיפגע בצורות שונות גם בבית הספר. אז
נכון, בית הספר הוא אחראי על הילדים והוא עושה ככל שביכולתו על מנת שלא יפגעו הילדים, אבל גם הוא יכול להתרשל במילוי תפקידו בהגנה על הילדים וישנן תאונות רבות שעלול לקרות בבתי הספר. הילדים יכולים להיפצע בכיתה, בחצר בית הספר, בשיעורים השונים, טיולים, קטטות, בהסעות ומגוון רחב של פעילויות אחרות.

תאונות נפוצות בבתי הספר
אז כן ישנן תאונות שהן נפוצות יותר בבתי הספר ועל כן ישנה חשיבות רבה להבנה של הסיכונים השונים כשאנחנו שולחים את ילדינו לבית הספר. אחד המקרים השכיחים ביותר לתאונות הוא הטיולים של בתי הספר בין אם הטיולים השנתיים ובין אם הטיולים היומיים או הקצרים של בתי הספר. גם בשיעורי הספורט התלמידים יכולים להשתולל ועלולים להיפצע. עוד מקרה הוא מקרה הקטטות, הרבה ילדים לצערנו הרב עוברים חרמות ואלימות רבה מצד תלמידי הכיתה והמורים בוחרים במודע או שלא במודע שלא לשים לב ולא להפסיק את האירועים המזעזעים הללו, אירועים אלו מסתיימים במקרים רבים באירועים אלימים שבהם הילדים עלולים להיפגע הן פגיעה נפשית והן פגיעה פיזית.

פוליסה ביטוחית – תאונות אישיות לתלמידים
לשם כך חוק הבריאות הממלכתי קובע כי התלמידים שנמצאים במוסדות חינוכיים מחויבים להיות מבוטחים בפוליסת ביטוח של תאונות אישיות והפוליסה נועדה על מנת לתת לתלמידים את הפיצוי לאחר שנפגעו בתאונות שעלול לקרות להם עקב הפעילות הבית ספרית. רוב ההורים בצער רב לא יודעים בכלל שהם יכולים לתבוע את הכסף שנמצא בפוליסה הזו והם אפילו לא יודעים שהפוליסה קיימת ולכן ישנה חשיבות רבה לשימוש בעורך דין למקרה של תאונת תלמידים שיודע כיצד לבצע זאת בצורה הטובה ביותר.

אז כמו שאתם יכולים לא מדובר במקרים קיצוניים במיוחד אלא מדובר במקרים שהם בשגרה ובחיי היום יום שלנו. ילדינו עלולים להיפגע הן בדרך לבית הספר והן בתוך בית הספר עצמו וישנם מקרים רבים שבהם בית הספר מתרשל והיה יכול בקלות רבה למנוע את הפגיעה של ילדינו. אם קרה לילד שלכם משהו, אל תהססו תפנו לעורך דין מוסמך שיוכל לעזור לכם להחזיר את המצב לקדמותו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה