close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חברת טרגו – החברה שבונה לכם את התוכנית העסקית

מערכת שורשי ניסן, תשפב11/04/2022

בניית תוכנית עסקית היא ענין חשוב, למקצוענים

תגיות:

הנה מגיע הרגע הגדול שבו אתם עומדים להגשים חלום ולהקים את העסק שלכם. לאחר שנים שבהן חסכתם כסף וביררתם את כל האפשרויות, אתם מוכנים להיות חלק מבעלי העסקים בישראל. אבל כל עסק זקוק לתוכנית פעולה מסודרת, כלומר תוכנית עסקית אשר תתאים לו בדיוק. כי רק עם תוכנית עסקית טובה ניתן להתקדם בבטחה ולהגיע להצלחה מסחררת.

מה צריכה לכלול תוכנית עסקית טובה
כל עסק זקוק לתכנון טוב. אם אתם בונים תוכנית עסקית, חשוב שתקחו בחשבון כמה מאפיינים חשובים. אלה כמה דברים משמעותיים שתריכה לכלול תוכנית עסקית טובה:

  1. תוכן עניינים – מכיוון שאתם מראים את התוכנית העסקית שלכם למשקיעים, אנשי עסקים אחרים וקולגות, חשוב שבאופן כללי התוכנית שלכם תהיה נוחה לקריאה.
  2. תמצית מנהלים – זהו אחד החלקים החשובים יותר בתוכנית העסקית. למעשה, ישנם אנשים שקוראים רק את החלק הזה, ולכן כדאי מאוד להשקיע בו ולכלול את המטרות העיקריות של העסק שלכם. תתייחסו לתמצית מנהלים כמו לקורות חיים והשקיעו בו.
  3. מהו החזון שלכם – איך אתם רואים את עצמכם בעוד כמה שנים? לאן אתם מתכננים להגיע?
  4. מי אתם – התוכנית העסקית צריכה לכלול את תיאור החברה: באיזה תחום היא עוסקת, מהם המוצרים שלה, אילו שירותים היא מציעה ועוד.
  5. באיזו שוק אתם פועלים – באיזו נישה אתם פועלים? מיהם המתחרים שלכם בשוק? כיצד אתם מתכוונים לבלוט על פני אחרים?
  6. מהי אסטרטגיית השיווק שלכם – כל עסק זקוק לתוכנית שיווק טובה על מנת לפרסם את השירותים שלו בקרב רבים. התוכנית העסקית שלכם צריכה לכלול תוכנית כזו, ולפרט כיצד אתם מתכווונים להגיע לקהל היעד שלכם, באילו אסטרטגיות.
  7. מיהו הצוות הניהולי בחברה – משקיעים לא מעטים בוחנים את הצוות הניהולי של החברה. הם רוצים לדעת מול מי הם מתנהלים ולאילו אנשים הם נותנים את הכסף. לפיכך, כדאי לפרט בנושא זה.
  8. לאילו סכומים אתם זקוקים כדי להתקדם – חשוב לפרט כמה כסף אתם צריכים ואיך אתם מתכוונים להשתמש בו עבור העסק.
  9. סיכום, מסקנות ונספחים – בסיום התוכנית העסקית חשוב לתמצת אותה בכמה משפטים. אם יש לכם עוד משהו להוסיף, כמו דוגמאות לעסק, ניתן לעשות זאת בסעיף "נספחים".



היום כבר לא צריך לבנות תוכנית עסקית לבד
כבעלי עסקים מתחילים יש לכם דברים רבים שבהם אתם צריכים לטפל. אולי אתם עובדים כרגע על פיתוח המוצרים שלכם, נמצאים בקשר עם הספקים או מגייסים עובדים חדשים. מכל מקום, אתם זקוקים לתוכנית פעולה מסודרת כמו תוכנית עסקית במטרה לגייס משקיעים ולפעול בכל הכוח. כדי להשיג זאת, יש חברה אחת שמובילה אתכם להצלחה.

חברת טרגו בניית תוכנית עסקית לחברות היא חברה מנוסה הפועלת משנת 2012 ומספקת שירותים בתחום בניית תוכנית עסקית. הצוות של החברה נפגש אתכם לפגישה אישית, וזאת במטרה להכיר טוב יותר את העסק שלכם ולהתאים לו את התוכנית שתסייע לו להתגבר על כל מכשול בדרך.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה