close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

גירושין ברבנות- איך מתגרשים עם אנרגיות טובות?

מערכת שורשז אייר, תשפב08/05/2022

האם יש סיכוי לגירושין באווירה ששומרת על אנרגיות טובות?

תגיות:
צילום: freepik

הגעתם להחלטה כי מוטב לכם לפרק את החבילה? זה אף פעם לא נעים לפרק שנים

צילום: freepik
של זוגיות, בטח לא כאשר ישנם ילדים משותפים. על מנת שתוכלו להתגרש יהיה עליכם לבחון את האפשרות של גירושין ברבנות. הגירושין ברבנות הם לא חובה, אך הם מועדפים אל לא מעט זוגות שדוגלים בחוקי ההלכה. מה שכן חובה זה לקבל את הגט הסופי דרך הרבנות, כי רק לרבנות יש את הסכמות לתת גט. במאמר הבא נסביר לכם כיצד תוכלו להתגרש עם אנרגיות טובות. הרי מי אמר כי גירושין חייבים להיות באנרגיות רעות עם לא מעט מריבות?

פונים לעורך דין מתחילת התהליך
גירושין ברבנות הם לא דבר של מה בכך, ולכן אתם צריכים להיות ערוכים לכל תרחיש. כבר מתחילת התהליך יהיה עליכם לפנות לעורך דין מנוסה שילווה אתכם לכל אורך הדרך. הוא גם יסביר לכם כיצד אתם יכולים לפנות אל בן או בת הזוג שלכם, שמהם אתם רוצים להתגרש. אם תקבלו את ההחלטות לבד, כל טעות קטנה במעלה הדרך עלולה להיות קריטית. טעויות שונות יביאו אתכם למצב שבו הגירושין יהפכו להיות לא נעימים בלשון המעטה. לכן מוטב כי מראש יהיה איש מקצוע מיומן בדמות עורך דין שילווה אתכם.

הבינו כי אתם לא נמצאים לבד
המציאות הנוכחית היא שכל אחד מבני הזוג מסתכל על עצמו בהליך גירושין. לא משנה אם מדובר על גירושין ברבנות או בבית המשפט, חובה להסתכל גם על הצד השני. תנסו להבין מה מפריע לבן או לבת הזוג, ותנסו לבוא לקראתם עד כמה שזה אפשרי. כמובן שאתם לא צריכים לתת להם את כל מה שהם מבקשים, אך גם לא להתנגח על כל עניין או בקשה. כך תהיה לכם אפשרות להתגרש באנרגיות טובות, ולהתחיל את היום שאחרי עם מצב רוח מרומם.

תעברו הליך גישור מקצועי
מגשרים הם אנשי מקצוע שיכולים לתרום לכם לא מעט בהשגת המטרה הרצויה. המגשר ידע כיצד לגשת לכל אחד מהצדדים, ואיך לגרום לכל אחד לשתף מה מפריע לו. תהליך גישור הפך להיות לחובה עבור כל בני זוג שנמצאים בתחילתו של הליך גירושין. יצא לנו גם לשמוע על מקרים שבהם זוגות חזרו להיות ביחד לאחר הליך גישור מוצלח. גם אם בני הזוג לא יחזרו להיות ביחד, הם יצליחו לפתור לא מעט מחלוקות שונות. מגיע לכם לדעת כי אתם הולכים להתגרש בצורה שתהיה נעימה לכולם.

תשימו את טובת הילדים בקדמת הבמה
במקום להתעסק בפערים בניכם לבין בן או בת הזוג, תסתכלו על הדברים המשותפים. גם אתם וגם הפרטנר או הפרטנרית שלכם תרצו את טובת הילדים לכל אורך הדרך. לכן בכל בחירה או בכל החלטה שתעשו, תחשבו מה יהיה הכי נכון עבורם קודם לכן. ברגע שתראו לצד השני כי אינכם חושבים רק על עצמכם, המציאות תהיה שונה בתכלית. פתאום תוכלו להגיע למצב שבו תוכלו לבצע הליך גירושין ברבנות עם הסכמה מלאה בין כולם. לא תגיעו למצב שבו על כל עניין קטן תתפתח מריבה שתביא איתה פיצוץ גדול.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה