close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניקוי חזיתות מבנים

מערכת שורשט אייר, תשפב10/05/2022

הקירות, החומות והמבנים כולם נכנסים תחת ההגדרה של חזיתות , אותן חזיתות מבנים הן בעצם החלק החיצוני במבנה וככאלה הם מתלכלכים ונשחקים עם הזמן

תגיות:
צילום: freepik

מה זה בעצם ניקוי חזיתות?
חיפוי הקירות, החומות והמבנים כולם נכנסים תחת ההגדרה של חזיתות , אותן חזיתות מבנים הן בעצם החלק החיצוני במבנה וככאלה הם מתלכלכים ונשחקים עם הזמן, כאן נכנס לתמונה שירות ניקוי חזיתות , את השירות הזה מבצעים אנשי מקצוע מיומנים שעברו הכשרות מתאימות לעבודה בגובה ובעלי מכשור מתאים .

למי מתאים ניקוי חזיתות מבנים?
כל מבנה בכל גובה מתאים לניקוי חזיתות, אם מדובר בבניינים רבי קומות שהחיפוי החיצוני שלהם התלכלך והתמלא בעובש וכתמי פיח, אם מדובר בבתים פרטיים מחופים אבן ירושלמית שהצהיבה

צילום: freepik
ובניקוי חזיתות ניתן לחדש אותה, הניקוי מתאים גם לחומות עם כל סוגי החיפויים ואפילו ניקוי של טיח שליכט שהשחיר, חשוב לציין שניקוי חזית תקף לכך סוג חיפוי ולכל גובה ויש לדאוג שבעל המקצוע אכן מיומן ובעל ציוד מתאים לעבודה מסוג זה .

מה השיטות לניקוי חזית בנין?
לרוב ניקוי חזיתות מבנים יעשה ע״י מכשיר ניקוי בלחץ מים גבוה, לפי סוג החיפוי ורמת הלכלוך נוכל להתאים את עוצמת הניקיון ובמקרים של כתמי צבע או שאריות בניה נשתמש בניקוי בלחץ מים גבוה שיגיע עד 1000 בר ובמידת הצורך גם מים חמים.

שיטה נוספת לניקוי חזיתות היא ניקוי חול, ניקוי חול נחשב לשיטה גסה יותר ויקרה יותר בגלל עלות החומר אך עם תוצאות עוצמתית שיש להזהר בשימוש בה מסיבות בריאותיות, כמו כן ניקוי חול פחות מתאים כשמדובר בלכלוכים קלים כי ניקוי בלחץ מים לגמרי מספיק ונותן מענה טוב ואיכותי.

איך בוחרים ספק לניקוי חזיתות?
ניקוי חזית זאת עבודה למקצוענים בתחום בלבד, כדי להיות קבלן ביצוע של ניקוי חזיתות צריך להיות בעל הסמכה לעבודה בגובה ורצוי שיהיה גם ביטוח מתאים, כמו כן כדי לבצע את העבודה חייב שיהיה ציוד מקצועי ועוצמתי ואת כל אביזרי הבטיחות, מומלץ לבחור ספק אשר מציע גם את פתרונות ההגבהה, בין אם מדובר במנוף, פיגום, סנפלינג ועוד. ככלל ניתן לומר שבעת בחירת ספק לניקוי חזיתות יש להתחשב בוותק, הציוד, ההכשרות, הביטוחים ותיק העבודות של הספק.

כמה עולה ניקוי חזיתות מבנים?
המחיר לניקוי חזיתות משתנה מאוד בין עבודה לעבודה, לרוב התמחור לעבודה יהיה פייר מטר אך יש להתחשב בגודל השטח אותו רוצים לנקות, שיטת העבודה ( ניקוי בלחץ מים/ ניקוי חול/ ניקוי משולב) רמת הקושי של העבודה( הסרת שאריות בטון/ ניקוי פטריות/ חידוש הצבע של האבן וכו׳) ופתרון ההגבהה המתאים לעבודה- כמובן שמנוף וסנפלינג לא מתומחרים אותו דבר.

באופן כללי ולא מחייב ניתן לומר שמחיר ניקוי חזית בניין נע בין 30-50 שח למטר, שוב יש להתייחס לכל עבודה בנפרד ולתמחר אותה לפי מורכבותה.

המאמר בחסות פרוג׳ט טכנולוגיות ניקוי מתקדמות אשר מתמחה בניקוי חזיתות ומשטחים חיצוניים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה