close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניקוי ספות בתל אביב

מערכת שורשיב תמוז, תשפב11/07/2022

גרים או עובדים בתל אביב וזקוקים לשירות הנקרא ניקוי ספות בתל אביב?

תגיות:
צילום: freepik

גרים או עובדים בתל אביב וזקוקים לשירות הנקרא ניקוי ספות בתל אביב? הגעתם למקום הנכון! חברת זוהר בניקיון מתמחה בניקיון כל סוגי הספות, מערכות הישיבה והריפודים תוך מתן תשומת לב לכל ריפוד על פי סוג הבד והתאמת תוכנית ניקוי ייעודית.

ניקוי ספות הוא תהליך קצר יחסית המאפשר לנו להסיר את מרבית הכתמים והלכלוך מהספה במחיר נוח ונגיש, מבלי לרכוש ספה או מערכת ישיבה חדשה.

ניקוי ספות בתל אביב מה אסור לעשות?
כשיש כתם פתאומי על הספה שלנו בין אם זה כתוצאה מאכילה של אחד הילדים על הספה ובין אם מסיבה אחרת, הרבה פעמים אנחנו נכנסים ללחץ ולא ממש חושבים. אז קודם כל אם משהו כזה קורה צריך שניה לעצור. לנשום. ואז לחשוב. למעשה, הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות הוא להמשיך לקרוא את הפוסט הזה.

  1. רוצים לשפוך מים? חכו רגע - הטעות הנפוצה שאנשים עושים מתוך אותו לחץ הוא לעשות שימוש במים. ההנחה היא שמים מסירים כל כתם אבל האמת שהתוצאה שתתקבל אחרי שימוש במים על הכתם היא הפוכה. רוב הבדים לא יתאימו למים ומה שיקרה בפועל הוא שהכתם יחדור אפילו עמוק יותר.
  2. יאללה ישר למכונה - עוד טעות נפוצה אצל ”חולי הניקיון“ היא ישר להוציא את הבדים מהספה ולהכניס למכונה. אז יש בדים שבהחלט מאפשרים את זה אבל צריך לבדוק את זה קודם לכן בהוראות היצרן. חשוב גם לדעת שכביסות מרובות עלולות לגרום לבד להתכווץ ואז לא יהיה מה לעשות אלא לרכוש ספה חדשה.
  3. נסו להימנע משפשופים - שפשופים הרבה פעמים נראים לנו כמו הדרך הכי טובה להעלים את הכתם אבל זה עלול להחדיר את החומר עמוק יותר.
אז מה כן לעשות?
בשלב הראשון בדקו מה סוג הכתם. האם זה שומן, יין, משקה אחר, שתן?בשלב השני בדקו את סוג הבד או העור של הספה.

לפי סוג הכתם ולפי סוג הבד תוכלו למצוא פתרונות מתאימים לניקוי בשיטת עשה זאת בעצמך. מגבונים לחים למשל מותרים בעדינות רק על ספות מסוימות כמו למשל ספות מבדים סינטטיים או עור.

לכן, חשוב לדעת קודם כל להבין מה סוג הספה שלכם ואיזה כתם זה. לאחר מכן תוכלו לנקוט בפעולת ניקיון עדינה ולייבש את הכתם נקודתית עם פן אחרי הניקוי.

בכל מקרה, השיטה הכי טובה להסיר כתמים גם טריים וגם כאלה שנמצאים על הספה זמן לא מבוטל היא פשוט להזמין חברה מקצועית לניקוי ספות.

מומחי החברה ידעו לזהות את סוג הספה לפי המרקם שלה, להתאים את תכנית הניקוי המתאימה וידאגו שהספה תהיה נקייה כאילו נרכשה זה עתה מחנות הרהיטים.

לפרטים נוספים אודות ניקוי ספות מקצועי, ניקוי ספות בד, ניקוי למזרונים זוגיים, ניקוי ספות עורוניקוי שטיחיםצרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה או בקשה.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה