close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חושבים על קניית רכב עבודה חדש או יד שנייה?

מערכת שורשיח תמוז, תשפב17/07/2022

חושבים על קניית רכב עבודה חדש או יד שנייה? הכנו לכם את כל המידע שאתם צריכים על מנת לבחור את רכב העבודה הנכון עבורכם

תגיות:
צילום: יח"צ
בעלי עסקים קטנים וגם גדולים מתלבטים רבות איזה רכב עבודה לקנות לעסק שלהם.

כמובן שהשיקולים רבים ועליהם לחשוב איזה רכב יתאים בצורה הטובה ביותר לביצוע העבודה הנדרשת, מה הגודל שיתאים להם, מה המנוע שהם מעוניינים בו, האם הרכב מודולרי ומגוון פרמטרים נוספים שיש לקחת בחשבון.


מה השימוש של רכב עבודה/מסחרי?
רכב עבודה הוא רכב שעיקר שימושו הוא בשינוע סחורה, הסעת
צילום: יח"צ
מספר אנשים על בסיס קבוע או כפלטפורמה לציוד. ישנן מסחריות בגדלים שונים - כל אחת משמשת למטרה אחרת או צרכים שונים. ככל שהגודל של המסחרית גדל, כך ניתן להסיע מספר רב יותר של נוסעים או ליהנות מתא מטען גדול במיוחד להובלת סחורות ממקום למקום.


  • מסחרית קומפקטית - רכב עבודה קטן עד בינוני. רכב זה יכול לשמש גם כמכונית משפחתית המכילה נפח תא מטען גדול.
  • וואן מסחרי (עד 3.5 טון) - רכב עבודה המאפשר להסיע 8-9 נוסעים ברכב, וכן להוביל סחורות גדולות.
  • מסחרית גדולה (מעל 3.5 טון) - רכב המשמש להסעת מספר גדול של נוסעים או העברת סחורות גדולות. לרכב שמשקלו הכולל מעל 3.5 טון יש יתרונות מבחינת מיסוי: הכרה מלאה בהוצאות הרכב – דלק, טיפולים, פחת, ביטוח, כבישי אגרה, וזיכוי מלא על המע"מ המגולם במחיר הרכב והטבות נוספות.


טויוטה סיטי נכנסת לקטגוריית המסחריות הקומפקטיות. לרכב זה מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטרים, המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. הרכב מגיע עם אבזור עשיר ומגוון הכולל מערכות בטיחות אקטיביות כמו מערכת לבלימת חירום מפני הולכי רגל ומניעת סטייה מנתיב. כושר ההעמסה העומד על 904 ק"ג וכושר גרירה המגיע ל-1,000 ק"ג.

טויוטה סיטי הוא רכב בעיצוב מודולרי הבנוי לשינויים ולהתאמה מקסימלית לצרכי הלקוח – בין אם זו נסיעת עבודה, טיול עם חברים או בין אם זו נסיעה עם המשפחה. סידור מושבים אופטימאלי ברכב לעד 7 מקומות לנוסעים עם אפשרויות רבות להרחבת תא המטען על חשבון חלק או כל הספסלים האחוריים. לצפייה בדגם טויוטה סיטי 2022 לחצו כאן.

טויוטה פרואייס נכנסת לקטגוריה של רכב מסחרי בגודל בינוני, כזה שניתן לנהוג עליו גם עם רישיון לרכב פרטי (רישיון ב').

בצורתו הבסיסית הטויוטה פרואייס מגיעה עם 3 מושבים וחלל העמסה סגור - אך גם בדגם זה ניתן לבצע שינויים ולרכוש חלונות ומושבים בהתקנה מקומית ולהגיע עד ל-9 מקומות ישיבה.

טויוטה פרואייס מכילה אבזור עשיר ומגוון פתרונות אחסון. עבור העמסת מטען, דגם זה נוח במיוחד מכיוון והדלתות בצידי הרכב הן דלתות הזזה.

טויוטה היילקס הוא טנדר עבודה עם טכנולוגיה חדשנית לחוויית נהיגה מיוחדת ומערכת הנעה עוצמתית ושימושיות מגוונת - לצורכי עבודה, פנאי ונסיעה עירונית. עם כושר גרירה של 3.2 טון ומערכת בקרת יציבות לנסיעה עם נגרר. ההיילקס מכילה אבזור טכנולוגי עשיר וארגז אחורי גדול במיוחד.

במידה ואתם מעוניינים ברכב מסחרי חדש או רכב יד שנייה, אצלנו בסוכנות מורשית טויוטה אוטופיה ירושלים ומודיעין תוכלו לרכוש את הרכב במסלולי מימון משתלמים במיוחד, בשיטת ליסינג (קיימת אפשרות ליסינג פרטי טויוטהאו תפעולי) או בטרייד אין.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה