close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בוחרים אכסניה בצפון, ומתכננים טיול מסביב!

מערכת שורשכא תמוז, תשפב20/07/2022

לא משנה אם אתם מאלו שמתכננים הכול עד לפרט האחרון, או יוצרים מסלול כללי ו"מה שיהיה יהיה", הרי שמקום הלינה חייב להיות ידוע מראש

תגיות:
הדרום שלנו יפה, עם מדבר אינסופי, חיות מדבר ייחודיות, וחוויה אחרת. מרכז הארץ גם הוא מרתק, עם חורשות אורנים מטופחות, הרבה עתיקות והיסטוריה, חופים, מסעדות ועוד. אבל הצפון, אין כמו הצפון, ומספיק לבקר בו פעם אחת כדי להתאהב. הנופים עוצרי הנשימה, נחלים, בריכות ומפלים, מסלולי הליכה יפהפים, כל אלו הם נחלת הצפון, והזדמנות בשבילנו לצאת לטיול מרתק. הצעד הראשון בכל טיול טוב הוא לדעת איפה אתם ישנים, ואין כמו אכסניה בצפון.

טיול טוב דורש תכנון טוב, ולא משנה אם אתם מאלו שמתכננים הכול עד לפרט האחרון, או יוצרים מסלול כללי ו"מה שיהיה יהיה", הרי שמקום הלינה
חייב להיות ידוע מראש, כי אחרת, זה פשוט יוצר לחץ, ולחץ זה לא דבר שהולך טוב עם טיול.

בוחרים אכסניה בצפון שמתאימה לצרכים שלכם
כל אכסניה בצפון מגיעה עם היתרונות (והחסרונות!) שלה. המיקום, הגודל, רמת התחזוקה, המתקנים במקום, כל אלו משפיעים מאוד על החוויה שלכם. כולנו רוצים את החוויה הטובה ביותר, תמיד, בכל רגע בחיים. אבל בשביל שזה אכן יהיה הטוב ביותר עבורנו, אנחנו צריכים לדעת מה אנחנו רוצים לעצמנו, אחרת זה הכול הימור, ובהימורים, זה הבית שזוכה, לא המהמרים.

בדקו עם עצמכם, בכנות, מה חשוב לכם יותר, ומה חשוב לכם, אבל פחות, וכך תוכלו לכוון פחות או יותר לאכסניה המתאימה ביותר עבורכם.
• אווירה – קשה לכמת אווירה, למדוד אותה, לספר אותה במספרים. אווירה זה משהו שחווים, משהו שנוצר ברגע אחד, במקום, בחיבור לאנשים ולסביבה. ובכל זאת, אנו כן יכולים להצביע על מקומות מסוימים עם אווירה מסוימת. אולי כי הם מעוצבים בצורה מסוימת, אולי כי יש בהם מתקנים ספציפיים, ואולי כי מגיעים לשם אנשים מסוג מסוים. מה שזה לא יהיה – כדאי שתבחרו מקום עם האווירה הנכונה, אז בדקו שיש בו את התכנים שנוגעים בכם, כי הם נוגעים גם באנשים שדומים לכם, והמפגש עימם, עם האנשים ועם התכנים כאחד, יהדהד לכדי אווירה שמתאימה לכם.
• מתקנים – מי שרגיל לישון במיטות פאר ולקבל שירות מצוות משרתים לא ייהנה באכסניה בה הוא חולק את החדר עם כמה אנשים ונאלץ לצעוד יותר מעשר שניות עד לחדר האוכל. בדקו את הסטנדרט שלכם, ואת הסטנדרט של המקום, ושיש ביניהם התאמה. זה חשוב, חיוני והכרחי לתחושת הביתיות שלכם והנוחות שלכם במהלך החופשה או הטיול.

מה קורה מסביב?
אכסניה זה לא רק מקום לינה, ואכסניות שונות מציעות שירותים נוספים, מעבר לחדר שינה, מקלחת וחדר אוכל. לא כל אכסניה בצפון תציע לכם את אותם התכנים, אבל יש כאלו שמציעות מיני הרצאות, טיולי יום, פעילויות שונות, כולל בין היתר פעילויות למבוגרים.
אם אתם מחפשים מקום שיעזור לכם למלא את הטיול בתוכן איכותי, בידע מרתק, ובעצם להעשיר את החוויה בעוד ממדים ורמות, הרי שהבחירה שלכם צריכה להסתמך גם על האפשרות הזו.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה