close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מראה עומדת - איך לבחור את המיקום המושלם עבורה?

מערכת שורשכט תמוז, תשפב28/07/2022

מראות הן אלמנטים עיצוביים מכריעים בכל בית. לא רק שהן נותנות לכם מקום לבדוק את ההשתקפות שלכם, הן גם יכולות לשנות את פנים הבית שלכם

תגיות:
צילום: Magic-moments.co.il

מראות הן אלמנטים עיצוביים מכריעים בכל בית. לא רק שהן נותנות לכם מקום לבדוק את ההשתקפות שלכם, הן גם יכולות לשנות את פנים הבית שלכם, לתת יותר אור וליצור אשליה של חללים גדולים יותר. מראה עומדת ומראות גדולות אחרות משלבות פרקטיות עם פאר וניתן להשתמש בהן בהמון דרכים. בין אם מותקנות מעל כיור, עומדות גאות בכניסה או משולבות בקיר גלריה, מראות עומדות משלבות פרקטיות עם פאר ומציעות אינסוף אפשרויות לשיפור הבית שלכם.

מאפיינים חשובים בבחירת מיקום מתאים למראה עומדת
מראה עומדת- כזו שאינה מודבקת או תלויה על הקיר - משרתת גם מטרות פונקציונליות וגם דקורטיביות בחדר. מראה עומדת גבוהה מדי או נמוכה מדי יכולה להיות בעייתית. אם החלק התחתון רחוק מדי מהקיר, הוא משקף בחזרה את התקרה. אם החלק התחתון קרוב מדי לקיר, מראה עומדת עלולה ליפול. בדיקה של המראה ממרחק של כמה מטרים והתאמתה עד שהיא מתאימה בדיוק עוזרת לכם ליישר אותה לטעמכם.

נקודת מוקד- כמה מראות עומדות, במיוחד עתיקות, יושבות בתוך מסגרות מסתובבות שהן די מקושטות. אם בחרתם את המראה בשל יופייה וברצונכם להשוויץ בה כמו יצירת אמנות, הציבו אותה במקום שבו היא בולטת אך עדיין לא מפריעה למעבר, כגון ליד שולחן כתיבה עתיק. בחרו עבורה זווית כזו כך שהיא תשקף חלקית חפץ אטרקטיבי נוסף בחדר, כמו יצירת אמנות או כד עתיק.

תועלת- אם הצבתם את המראה בעיקר כדי להשתמש בתכונות הרפלקטיביות שלה, המיקום תלוי במה שתרצו לשקף. כדי להוסיף יותר אור לחדר, מקמו את המראה ממול או בזווית לחלון. התאימו את הזווית כך שהאור ישתקף לתוך החדר ולא למעלה לתקרה. כדי להשתמש במראה בשביל לבדוק את המראה שלכם לפני שאתם יוצאים מהבית, מקמו אותה ליד דלת חדר השינה או חדר האמבטיה, בהישג יד של פריטי האיפור והטיפוח שלכם. הציבו את המראה כך שתוכלו לראות כמה שיותר מהדמות שלכם בבת אחת.



היכן הכי מומלץ להשעין את המראה שלכם
הקדישו רגע לבחירת מיקום שבו המראה לא תיפול בקלות. אבל, אתם גם רוצים לוודא שאתם שמים את המראה שלכם במקום שניתן להשתמש בה כראוי. אל תחשבו על זה יותר מדי. רק שקלו את חלל הבית הכי מתאים עבור מראה עומדת והעמידה אותה במקום שהכי מתאים לה ולכם. בחירת מיקום מרכזי שיתאים לכל המשפחה שלכם יעבוד יפה כך שכולם יוכלו להפיק תועלת מהמראה.

אם מראה עומדת מהממת באורך מלא משכה את עיניכם, אך אתם מתלבטים היכן המראה שבחרתם תשתלב באופן הכי טוב בביתכם, אז מג'יק מומנטס כאן כדי לעזור! מראות הן תכונה מצוינת עבור כל בית, בין אם אתם משתמשים בהן עבור מאפיינים עיצוביים ודקורטיביים או שהוא הולכת לשרת מטרה פונקציונלית, הן מוסיפות את המגע הנוסף הזה לעיצוב הפנים של כל חדר. מראות באורך מלא מגיעות במגוון עיצובים, החל מ מראות עומדות ועד לתלייה על הקיר ולדלת. ללא קשר לבחירתכם, אתם תוכלו למצוא את המראה המושלמת לבית שלכם במג'יק מומנטס!

הוסף תגובה
צילום: Magic-moments.co.il
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה