close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פיגומים לאתרי בניה

מערכת שורשכט תמוז, תשפב28/07/2022

כיום, שיש את הפיגום הנייד, הרי שבקלות רבה אפשר להעביר אותו ממקום למקום מה שחוסך בעלויות וגם בזמן

תגיות:
צילום: pexels
בכל תהליך של בנייה, חייבים לדאוג לכך שהכול יתנהל בצורה הכי בטוחה עם הקפדה על כל כללי הבטיחות הנדרשים.
ברור שאין לצאת לדרך לפני שמתקבלים כל האישורים הנדרשים ויש את כל החתימות הנדרשות מצד כל הנוגעים בדבר. אך גם לאחר שכבר התקבלו כל האישורים וכל הרישיונות, עדיין יש לזכור כי הבטיחות בכל תהליכי הבנייה הם לפני הכול.

אחד מהדברים המבטיחים את הביצוע היעיל של העבודה תוך שמירה על הבטיחות של כל העובדים ושל כל מי שנמצא בסביבה זו הבחירה בפיגומים המתאימים. בעזרת פיגום מתאים אפשר להבטיח כי אכן כל העבודה תוכל להתבצע בקצב הרצוי, בקצב משביע רצון וכזה
צילום: pexels
שלא יסכן חלילה את העובדים או את העוברים ושבים באותו אזור.

איך בוחרים את הפיגום הנכון?
יש כל מיני סוגים של פיגומים ואפשרויות שונות להרכיב אותם בפועל. יש מי שבונה פיגום בצורה מותאמת לכל חלק במבנה ויש מי שפונה אל בתי עסק שמשכירים את הפיגומים הללו. בכל מקרה כל סוג של פיגום וכל מטרה אשר לשמו זקוקים לפיגום, אמורים כולם להתאים לאופי המבנה ולתוצאה הסופית שאליה מקווים ואליה שואפים.

כאן חשוב להיוועץ עם אנשי מקצוע על מנת להגיע בסופו של דבר לבחירה הכי נכונה ולזו שתיתן את המענה המדויק בהתאם לאופי המבנה, סגנון הבניה שלו והצורה העתידית הרצויה שלו.

הפיגום למעשה אמור להתאים למקום המדויק במבנה שם מתבצעת העבודה. כך למשל יש הבדל מהותי בין עבודות בניה או שיפוץ הנערכים בחלקים הפנימיים של המבנה לבין עבודות של שיפוץ המתמקדים בעיקר בחלקים החיצוניים של המבנה.
הפיגום שיותאם בצורה הנכונה יאפשר את ביצוע כל תהליכי הבנייה באופן המושלם ביותר.

פיגומים ניידים – טוב או לא טוב?
אז האמת היא שהפיגום הנייד הוא מוצר שהוא הרבה פחות מוכר. אנחנו מכירים בעיקר את הפיגומים הקבועים אותם בונים מקורות עץ בצמוד לכל מבנה שנמצא בהליכי בנייה או שיפוצים.

כיום אנחנו כבר מכירים אפשרויות נוספות של פיגומים כמו אלה העשויים נירוסטה או אלומיניום וכך גם יש לנו היום את הפיגומים הניידים שמגיעים כבר בנויים בצורה האופיינית להם.

מדובר בפיגומים שאין כל צורך לבנות אותם או להרכיב אותם כאשר אפשר גם לנייד אותם ממקום למקום במהלך ביצוע העבודות. מדובר בחיסכון של ממש בעלויות וכן חיסכון משמעותי בזמן.

חיסכון בעלויות וחיסכון בזמן
אם בזמנים אשר בהם היו הפיגומים כולם פיגומים קבועים, הרי שהיה צורך במספר פיגומים לצד כל חלק במבנה. אי אפשר היה להסיר את הפיגומים בקלות כך שלעיתים היה שווה יותר להקים פיגום נוסף ליד כל חלק בפרויקט. כיום, שיש את הפיגום הנייד, הרי שבקלות רבה אפשר להעביר אותו ממקום למקום מה שחוסך בעלויות וגם בזמן.

https://www.ng-pigumim.com לשירותכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה