close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הכירו את טרנד התכשיטים שחזר לאופנה

מערכת שורשכט תמוז, תשפב28/07/2022

טרנדים עדכניים משתלבים היטב בתיבת התכשיטים ובהופעה הכוללת. כי ישנן מגמות מהעבר שעושות קאמבק ייחודי ומתקבלות בזרועות פתוחות

תגיות:
זירת התכשיטים לא מפסיקה לרגש ולחדש במגוון מסחרר של עיצובים בשלל סגנונות בהתאם לצו האופנה. כל אחת יכולה לאמץ את התכשיט בסטייל המועדף עליה בהתאם לשיק של הבגדים, טביעת החותם האישית, העונתיות והלוקיישן כמו גם בהתאמה לגוון הפנים, צבע השיער והתסרוקת המועדפת.

כיף לגלות טרנדים עדכניים ולשלב אותם בתיבת התכשיטים ובהופעה הכוללת וישנן גם מגמות מהעבר שעושות קאמבק ייחודי ומתקבלות בזרועות פתוחות.

לאחרונה ניתן להבחין בחזרתה של
שרשרת אות המככבת אצל הסלבריטאיות על השטיחים האדומים, בסטוריז ובתמונות שעולות לאתרים.

מדובר בקונספט של שרשרת קלאסית במראה על-זמני בעלת תליון מעוצב הנושא אות בעברית או באנגלית. שרשראות אלה מהוות דרך נהדרת לייחד את הלוק וגם הפכו למתנה אהובה במיוחד כאשר מחפשים להעניק תכשיט סמלי בעל משמעות.

מה יש בשרשראות אות שמיצבו אותן כשרשראות כה פופולאריות ונחשקות בסצנת התכשיטים וכיצד תבחרו את שרשרת האות האולטימטיבית עבור מי שאתם אוהבים? כל מה שרציתם לדעת על הטרנד שכבש מחדש את זירת האופנה.

אות להוקרה ואהבה
לשרשרת אות יש קסם רב והיא כובשת את הלב ואת הלוק. מדובר למעשה בשרשרת פרסונאלית עליה מתנוסס אות המייצגת אות משם בעל משמעות, בין אם מדובר באות הראשונה משמה של עונדת התכשיט או האות הראשונה בשמו של היילוד או האות הראשונה בשם משפחתה.

לא חייבים לבחור דווקא אות שקשורה לשם עצמו ואפשר לבחור אות בעלת משמעות או סמליות כמו אות ששייכת לשמה של להקה מועדפת או אמן אהוב או נגד עין הרע ועוד.

תענוג להסתובב עם שרשרת בעלת אות שיש לה משמעות ויוצרת גם אווירת מסתורין ופותחת שיחה, כי אנשים בוודאי יתעניינו לדעת מהי האות שחובקת את הצוואר.

אפשר גם להרכיב במשחק מילים מילה מאותיות נבחרות או צירוף מעניין כמו LOL או BFF וכדומה או כל מסר שרוצים להעביר או מזדהים עמו.

שרשרת אות גם מהווה מתנה מרגשת במיוחד, כי זוהי שרשרת המותאמת בהתאמה אישית לעונד או לעונדת ולכן, יש סיכוי גבוה יותר שהיא או הוא ירצו לשמור אותה לנצח ויעריכו את המחווה.

כיצד לבחור שרשרת אות?
היצע העיצובים של שרשראות אות הוא רחב ומכאן חופש הבחירה, אבל חשוב לבחור שרשרת שתאהבו ותיהנו לענוד ותקצור מחמאות בכל עת ומכולם.

ברכישת השרשרת הקפידו על חומר גלם איכותי כמו כסף סטרלינג 925 המייצג 92.5% טוהר הכסף, שנחשב לחומר גלם עמיד להפליא הנשמר לאורך זמן ובעל ניצוץ ומראה נחשק.

כדאי לבחון מראש את המידות של השרשרת כולל אורכה על מנת להחליט אם תרצו שרשרת קצרה או ארוכה יחסית ואם היא מגיעה עם שרשרת הארכה, כך שקיימת אופציה להארכה במידת העניין. מבחינת אותיות יש לבדוק גם מה אורך ורוחב התליון של כל אות - במיוחד אם יש העדפה לתליון דקיק מעודן ומינימליסטי או לתליון עבה ומאסיבי יחסית.

מההיבט העיצובי, ישנן שרשראות אות עם זרקוני כסף המצפים ומשובצים על גבי האות לתוספת ברק ואפשר לשלב אותיות ליצירת מילה או שם פרטי ושם משפחתי כאשר האותיות זהות בלוק שלהן או כל אות בעלת טוויסט מעט שונה.

מומלץ לרכוש מלכתחילה שרשראות עם אותיות אצל מותג תכשיטים מוביל המציע שרשראות אות מחומר גלם איכותי בעיצוב מרהיב בעלות אטרקטיבית זאת מבלי להתפשר על סטנדרט גבוה.

שימו לב שאם מדובר בקנייה אינטרנטית שאכן מדובר ברכישה מאובטחת, משלוח מהיר וקראו היטב את מדיניות ההחזרות וההחלפות. עכשיו יש רק לחכות שהיא תגיע...
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה