close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מגן דוד זהב: קבלו שרשרת מגן דוד זהב יוקרתית ועוצמתית

מערכת שורשכה אלול, תשפב21/09/2022

אין ספק שמגן הדוד הוא אולי הסמל הכי עוצמתי ביהדות, מה שהופך את המתנות שנציג מיד בפניכם למיוחדות ועוצמתיות במיוחד. הכירו את תליוני מגן הדוד מבית ננו תכשיטים, התליונים שכל אחד מכם ישמח לקבל

תגיות:
צילום: freepik
שרשרת מעולם אחר של השראה
אם אתם מחפשים שרשרת מעולם אחר של השראה, הנה שרשרת מגן דוד מזהב מבית ננו תכשיטים. אנחנו מדברים פה על מגוון רחב של שרשראות מגן דוד המיוצרות בטכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך. כל שרשרת של ננו תכשיטים מעוטרת בהטבעת זהב טהור 24 קראט שהיא לא פחות ממרהיבה ומאגדת בתוכה את הסמל הכי חשוב לעם היהודי, סמל מגן דוד בשילוב טקסטים מיוחדים ומשמעותיים מהעולם היהודי.

מגן דוד לגבר עם שיר למעלות
תליון מגן דוד מיוחד במינו שעליו מוטבע בזהב שחור שיר למעלות השלם. אבן האוניקס שעליה מוטבע השיר היא אבן מרשימה מאד והיא מעניקה למסגרת את הקונטרסט הרצוי והכבוד. האורך הסטנדרטי של השרשרת הוא 50 ס"מ, אך ניתן כמובן להזמין אותו באורכים שונים. השרשרת של התליון המיוחד הזה מגיעה בארבע אופציות של סוגים לבחירה, כסף 925, כסף מצופה זהב, זהב לבן 14k וזהב 14k.

תליון מגן דוד עם קריאת שמע
הנה תליון מרגש וייחודי שבמרכזו, על אבן האוניקס, מוטבע בזהב טהור כל הפרק הראשון של קריאת שמע. מעבר לעובדה שמדובר בטקסט ייחודי מאד בעולם היהודי, קריאת שמע מבטאת הצהרת אמונה בסיסית שלנו בבורא ולכן ניתן לומר אותה גם בהזדמנויות שונות. הפסוק עצמו מביא לידי ביטוי את ההכרה שלנו בשם ואת הקבלה של המלכות שלו. השרשרת הזו מגיעה בשני סוגי מתכת לבחירה, כסף 925 וכסף מצופה זהב.

שרשרת מגן דוד עם תפילת אנא בכח
תליון מגן דוד מושלם ומרשים שבמרכזו אבן אוניקס מרשימה עם הטבעה של התפילה "אנא בכוח". מדובר בתפילה משמעותית מאד הנאמרת בתפילת שחרית לאחר פרשת הקורבנות. הפיוט הזה מורכב משבע שורות כשבכל שורה יש שש מילים. ראשי התיבות של המילים הללו לפי הקבלה מרכיבים שם בן 42 אותיות, שהוא אחד משמותיו של הקדוש ברוך הוא. כמו קודמתה, גם השרשרת הזו מגיעה בשני סוגים לבחירה.


תליון מגן דוד לגבר עם יברכך ה’ וישמרך
תליון מיוחד מאד עם הטבעת זהב טהור של ברכת הכוהנים המלאה. מה מיוחד בברכת הכוהנים? הברכה הזו מופיעה בספר במדבר והיא מצווה על הכוהנים לברך את בני ישראל. הברכה הזו נקראת גם ברכה משולשת מכיוון שהיא מכילה שלושה פסוקים. למי שכבר יצא לראות את ברכת הכוהנים ודאי מבין שמדובר בברכה מרגשת ועוצמתית מאד וזו הזדמנות מעולה לכך שהברכה הזו תלווה אתכם לכל מקום.

לסיכום, אם אתם רוצים להעניק לקרובים שלכם מתנה יוקרתית, עוצמתית ומשמעותית, אתם צריכים להכיר את תליוני מגן הדוד מבית ננו תכשיטים.
הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה