close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הייבוב: הדינמיקה המשתנה של מקום העבודה העכשווי

מערכת שורשו חשוון, תשפג31/10/2022

חברת הייבוב טוענת: הדינמיקה המשתנה של מקום העבודה העכשווי מולידה סוג חדש של מודל עבודה היברידי

תגיות:
צילום: pixabay

חברת הייבוב טוענת: הדינמיקה המשתנה

צילום: pixabay
של מקום העבודה העכשווי מולידה סוג חדש של מודל עבודה היברידי. העבודה המסורתית במשרד 9-5 הופכת פחות ופחות נפוצה ואנשים מוצאים דרכים שונות להתפרנס. מקום העבודה העתידי יאופיין בריבוי של סוגים אלה של משרות המציעות יותר גמישות ואוטונומיה מאשר משרות מסורתיות.

שינוי זה נגרם על ידי ההתקדמות המהירה של הטכנולוגיה, שהובילה לאבולוציה של סביבת העבודה שלנו. המעבר הזה התאפשר על ידי עבודה מרחוק, פרילנסרים וכלכלת ההופעות המאפשרים לאנשים לעבוד מכל מקום עם חיבור לאינטרנט ועדיין להרוויח כסף.

הסוגים של דגמי עבודה היברידיים ע"פ הייבוב
ישנם שני סוגים של דגמי עבודה היברידיים: שעות גמישות ועבודה מרחוק. שעות גמישות פירושו שלעובדים יש שעות עבודה שונות זה מזה, אך כולם עובדים מהבית בשלב מסוים במהלך היום. עפ"י הייבוב - עבודה מרחוק פירושה שעובד עובד מהבית במשרה מלאה, אך הוא עדיין צריך להיכנס למשרד מדי פעם כדי להיפגש עם לקוחות ולהשתתף בפגישות.

החיסרון אל מול היתרון של מודל עבודה היברידי
החיסרון של מודל עבודה מסוג זה יכול להיות שלעובדים יכול להיות קשה למצוא איזון בין חיי העבודה שלהם לחיים האישיים מכיוון שהם מחוברים כל הזמן לעבודה שלהם, גם כשהם לא במשרד.

לעומת זאת, חברת הייבוב, אשר פיתחה פלטפורמה לניהול משאבי אנוש מסבירה מדוע זה משתלם לבחור במודל עבודה זה: מודל עבודה היברידי הוא כזה המשלב את היתרונות של שני דגמים שונים או יותר. עם הטכנולוגיה והגלובליזציה, ראינו עלייה בשימוש במודל עבודה היברידי.

מודל עבודה היברידי הוא אטרקטיבי מסיבות רבות. זה עוזר לעובדים להרגיש יותר מעורבים מכיוון שהם לא רק יושבים במשרד כל היום. הם גם יכולים להיות הבוס של עצמם, מה שיכול להוביל להגברת הפרודוקטיביות והיצירתיות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה