close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עמודי תאורה לגינה – הבחירה שמשנה את האווירה

מערכת שורשכח כסליו, תשפג22/12/2022

בחירת עמודי תאורה לגינה מחייבת עזרה של איש מקצוע, בין שיהיה זה אדריכל גינות ובין שיהיה זה מעצב או מתכנן תאורה

תגיות:
צילום: freepik

מה השיקולים החשובים ביותר בבחירת עמודי תאורה לגינה
תאורה היא חלק מרכזי בנראות של הבית ובהשפעה שלו על הסביבה שלנו, על התחושה האישית שלנו בבית. למעשה, ללא תאורה מתאימה, הבית יכול להיראות אחרת לגמרי. התאורה היא זו שעושה את הבית למה שהוא. אילו שיקולים יש לקחת בחשבון כשבוחרים עמודי תאורה לגינה?

בחירת עמודי תאורה לגינה – השקעה לטווח ארוך
האווירה בבית מושפעת במידה רבה ממגוון רחב של גורמים: אלו כוללים את הסגנון והעיצוב הייחודי של הבית, המידות שלו, החלוקה של החדרים

צילום: freepik
בבית, האופי הייחודי לו, הטמפרטורה בבית, חומרי הגלם המשולבים בעיצוב שלו, הגוונים ועוד. כל אלו יוצרים אווירה וכאשר האווירה מתאימה ליושבי הבית ולדיירים שלו, העונג מתעצם פי כמה.

בחירה נכונה של הריהוט בבית, של האווירה שהבית מקנה, של התחושה הכללית – כל אלו יוצרים חוויה מיוחדת האופיינית לבית עצמו. באותה מידה, גם עיצוב הגינה מושפע מחומרי הגלם הנבחרים למלא את הגינה, כמו כן גם הבחירה במיקום של הרהיטים, אופיים, וכן אביזרי הקישוט שתבחרו לשים בגינה.

אחד הגורמים החשובים ביותר, אם לא הגורם הכי חשוב בגינה הוא התאורה. ללא תאורה, לגינה כלל לא יהיה שימוש בלילות (שכן מי רוצה לשבת בגינה בחושך). רבים מאיתנו משתמשים בכל מיני פתרונות ארעיים על מנת ליצור בגינה תחושה נעימה וכן על מנת שניתן יהיה לשבת בה בנינוחות.

עם זאת, כדי להפוך את הגינה למושקעת באמת, אין די בבחירה בתאורה שפשוט נמצאת שם"על הדרך". באמצעות בחירה חכמה של תאורה לגינה ניתן יהיה להפוך אותה למקום שנעים להיות בו במשך שעות ארוכות. אין ספק כי הבחירה בתאורה לגינה היא תהליך חווייתי בפני עצמו ולפיכך, יש חשיבות בבחירה של תאורה לגינה.

ההשפעה של עמודי תאורה לגינה על האווירה
התאורה היא זו היוצרת את האווירה. בדיוק כמו שיסודות שונים משפיעים על התחושה הכללית, קרי: מתכת יוצרת אווירה מונוטונית וקרה יותר, עץ יוצר אווירה חמימה ונעימה יותר, באותה מידה גם לתאורה יש השפעה על האווירה הנוצרת בבית.

באמצעות תאורה צהובה יותר למשל, תוכלו ליצור לעצמכם אווירה חמימה נעימה, אינטימית וכפרית. לעומת זאת, תאורת ניאון לעומתה, תיצור תחושה יותר מונוכרומטית המאפיינת מקומות רשמיים ואירועים רשמיים.

הבחירה בעמודי תאורה לגינה צריכה להתחשב במידה רבה גם במיקום של העמודים ובגובה הרצוי שלהם, באזור בארץ ועוד. למשל בין מגוון של בתים למכירה ביהודה ושומרון תמצאו עמודי תאורה שונים. לא כל עמוד תאורה לגינה מתאים לסגנון הייחודי של הדירה שלכם, למפרט שלה או לאופי שהענקתם לה באמצעות הפריטים האחרים המוצבים בה.

בחירת עמודי תאורה לגינה מחייבת עזרה של איש מקצוע, בין שיהיה זה אדריכל גינות ובין שיהיה זה מעצב או מתכנן תאורה שיסייע לכם במיצוב של התאורה בגינה הפרטית שלכם. כך או כך, כל פשרה על בחירת עמודי תאורה לגינה יכולה לבוא על חשבון האווירה שתיווצר בעת ישיבה בגינה בסופו של יום.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה